Пост-реліз 2021 Літо

Як пройшла Kyiv iGaming Affiliate Conference 2021: підсумки заходу

16 червня компанія Smile-Expo провела п’яту Kyiv iGaming Affiliate Conference. Захід об’єднав крутих вебмайстрів, арбітражників, маркетологів, сеошників, гральних операторів, букмекерів, рекламодавців, представників партнерок і СРА-мереж.

Ювілейна конференція пройшла в колі найкращих із найкращих. На гостей чекало море годного контенту та лише експертна аудиторія.

Що обговорили на KiAC 2021?

З доповіддю на тему «Глобальний ринок gambling affiliate: учора, сьогодні та завтра» виступив гендиректор холдингу mr.fish Юрій Тітков. Він розповів про ситуацію на ринку партнерського маркетингу в ніші гемблінгу та проаналізував, як на нього вплинула пандемія. Спікер розібрав топові канали просування та найбільш перспективні гео.

Тему співпраці брендів та афіліатів під час виходу на бурж-ринки розкрив власник SEO.Capital Андрій Капельцов. Він уточнив, як визначити рівень готовності бренду до розширення гео, та розібрав, що мають знати афіліати.

Досвідом організації бізнесу в iGaming поділився засновник і СЕО Jambling В’ячеслав Марухін. Він розповів про специфіку роботи в гемблінг-ніші, пояснив, як запустити та розвинути операційний бізнес у цій сфері. Спікер уточнив, на що доведеться витратитися під час запуску продуктів, розглянув варіанти ліцензування та перші кроки після старту.

Правових питань реклами азартних ігор і ліцензування операторів торкнувся партнер Eterna Law Артема Кузьменка. Він перерахував вимоги до рекламного просування брендів, поділився очікуваними змінами в українському законодавстві, з-поміж яких коригування в Податковому кодексі та законі про рекламу.

Про застосування нейротехнологічних і поведінкових досліджень у гральній індустрії розповів співзасновник Beehiveor Academy and R&D Labs Віктор Комаренко. Він виділив особливості таких методів, як електроенцефалографія та айтрекінг, використання яких дає змогу вивчити поведінку користувачів і спрогнозувати ефективність продукту. Спікер проаналізував кейси компаній Parimatch, «Київстар» та Vodafone.

Досвідчений вебмайстер Єгор Шваюк порушив тему робочих SEO-стратегій в iGaming-сфері. Він навів основні метрики за сайтами, вирахував кошторис на прикладі конкретних кейсів гральних ресурсів. Експерт дав рекомендації щодо вибору SEO-стратегій і розповів про P&L-звітність, показавши на реальних цифрах, які результати можна отримати завдяки правильно вибудуваній роботі.

У доповіді співвласника арбітражної команди ImproveTeam Вадима Волочнюка йшлося про нестандартні підходи до заливу gambling з Facebook. Він розібрав підстави для блокування рекламних кабінетів у ФБ, перерахував тренди в креативах і поділився хитрощами в зливі трафіку з застосунків.

Про результативне SEO-просування гемблінг-майданчиків розповів голова відділу SEO у Develux Георгій Рисак. Він розкрив головні секрети сеошника: як обрати гео, на що звернути увагу, як будувати посилання. За його словами, старт просування – один із найважливіших етапів, під час якого потрібно не переспамати та досягти швидкого результату.

З доповіддю «Retention та onboarding для афіліат-проєктів нового покоління» виступив Head of Product у SEOBrothers Олег Черкаський. Він підкреслив, що онбординг та ретеншен – незамінні інструменти зростання та розвитку афіліатного стартапу сервісного типу. Експерт запевнив, що такий проєкт має бути адаптивним та інтуїтивно зрозумілим, тому інвестувати в UX/UI потрібно обов’язково.

Як оптимізувати доходи афіліатів, розібрав R&D у BananzaAffiliates.com Володимир Лучанінов. Він проаналізував основні моделі доходу партнерів та озвучив, з якими ризиками вони можуть зіткнутися. Спікер поділився думкою, чому для кращої конвертації трафіку важливо знати про екосистему онлайн-гемблінгу та розумітися на математиці казино.

Про запуск чат-ботів, які приносять 300 депозитів на день, розповів співзасновник арбітражної команди «Кухня Лідів» Роман Чесановський. Він пояснив, як месенджери можуть допомогти в залученні трафіку, розглянув шлях користувача від рекламного оголошення через чат-бот до реєстрації. Також спікер згадав, як скоротити кількість банів рекламного кабінету.

Яку тему порушили під час дискусії?

У межах дискусії юристи, представники профільних асоціацій та українських гральних операторів обговорили останні зміни на українському ринку гемблінгу, а також проаналізували, як вони впливають на бізнес. З-поміж питань, які порушили експерти:

  • чому токсичні креативи дають більше конверсій;
  • регулювання ринку реклами, створення рівних умов операторам;
  • негативне ставлення до гемблінг-ринку в суспільстві і те, чи варто його змінювати;
  • можливості відкриття в Україні великих казино за умови обмеженої кількості готелів.

Участь у дискусії брали:

  • Тетяна Клименко – модераторка дискусії, голова юридичного відділу Law & Trust International.
  • Олег Дерлюк – керівний партнер юридичної компанії Stron Legal.
  • Ірина Сергієнко – адвокатка, президентка Української асоціації ігрової індустрії.
  • Олексій Євченко – член консультаційно-експертної ради Комісії з регулювання азартних ігор і лотерей, віцепрезидент УАІІ.
  • Станіслав Андрєєв – директор із маркетингу Slots City.

Як пройшла грандіозна афтепаті?

Після закінчення конфи власники VIP-квитків, спонсори та спікери зібралися в ресторані Gastronom food & wine bar на закритій лаунж-вечірці.

Головною подією афтепаті став турнір покеру, спонсором якого став ігровий майданчик PokerMatch. З-поміж його учасників розіграли найкрутіші подарунки. Переможцю турніру вручили iPhone 12 Pro (128 ГБ). Срібний призер отримав приставку Sony PlayStation 5, а покерист, який посів третє місце, – навушники Apple AirPods Pro. Сертифікати на місячну професійну передплату від Keitaro отримали гравці, які посіли місця з четвертого до десятого.

Але на цьому розваги не завершились! На вечірці гості стали свідками крутого бармен-шоу, відривалися під сет діджея та, звісно, насолоджувалися компанією топів affiliate-індустрії.

Спонсори та експонент демозони

У демозоні гості події змогли ознайомитися з послугами агентства Revpanda, яке спеціалізується на розкручуванні проєктів у гемблінг-вертикалі, розробляє високоефективні маркетингові стратегії, допомагає залучити ЦА та збільшити дохід.

Спонсори ювілейної KiAC:

  • PokerMatch – топовий ігровий майданчик, який став спонсором турніру покеру на вечірці. Клієнтам платформи доступні всі популярні різновиди покеру, слотів і настільних ігор. Також гральний оператор пропонує для просування вигідний СРА-офер.
  • WinAffiliates – гемблінг-партнерка, яка стала спонсором бейджів. Вона пропонує ексклюзивні офери від youwin.com, hepsibahis.com, mroyun.com із найкращими умовами співпраці. Компанія працює на ринку з 2005 року та приймає трафік із Туреччини та Канади.
  • Alpha Affiliates – партнерська програма, яка набула статусу Diamond Affiliate Sponsor. Компанія є прямим реклом у вертикалях гемблінгу та беттінгу. Уже понад 9 років вона успішно працює на 38 іноземних ринках. Пропонує 11 крутих оферів у сфері азартних ігор і ставок.

Розіграш подарунків від інфопартнерів

З-поміж гостей Kyiv iGaming Affiliate Conference 2021 розіграли цінні призи:

  • доступ на місяць до інструменту для SEO-аудиту, аналізу та парсингу сайтів від Netpeak Software;
  • VIP-доступ на 1 рік до конструктора мобільних лендингів від LP-mobi;
  • VIP-доступ на 3 місяці до CRM-системи для товарного бізнесу від LP-CRM;
  • сертифікат на підготовку будь-якого типу тексту та чашку WordFactory;
  • сертифікат на двох на відвідування заходу FuckUp Night від EASE.

Компанія Smile-Expo дякує всім спонсорам, експонентам і гостям за участь у конференції. До зустрічі на наступній KiAC!