Пост-реліз 2019

Як працювати з партнерками, лити з мобайлу, таргетуватися на Африку, та де у всьому цьому місце для блокчейну?

Підсумки Kyiv iGaming Affiliate Conference 2019

 

26 вересня відбулася довгоочікувана Kyiv iGaming Affiliate Conference 2019 від компанії Smile-Expo – подія, присвячена партнерському маркетингу в гральному бізнесі. Другий івент перевершив перший за кількістю та якістю практичної інформації, розмахом демозони та загальною атмосферою профільного нетворкінгу.

Про доповіді

Модератором конференції став співзасновник СРА-мережі Papa Karlo Костянтин Карпалов, який організував сповнені гумору перерви між інформативними доповідями.

Костянтин Карпалов


Першим на конференції виступив директор з маркетингу та PR в Alfaleads Роман Мануйлов. Він розповів, як партнерські програми зазвичай працюють із рекламодавцями, та чому це не приносить трафіку, а також дав поради щодо поліпшення ситуації.

Роман Мануйлов


СМО в TruePlay Людмила Кривко поділилася подробицями про першу партнерську програму на блокчейні та її переваги, зазначивши, що головна особливість TruePlay – захист партнерів від шейвінгу. Також Людмила запропонувала усім взяти участь у конкурсі від партнерки, який дає змогу отримувати всі 100 % RevShare від залучених клієнтів.

Людмила Кривко


Виняткове зацікавлення викликала доповідь CMO Parimatch Africa Дмитра Бєляніна, бо він був присвячений перспективному ринку Африки. Дмитро поділився аналітикою, яка показала помітний попит на гральний сегмент у регіоні за умов невисокої конкуренції. За словами спікера, співпраця із сильним брендом для афіліатів і вебмайстрів – це золота жила.

Дмитро Бєлянін


Керівник напряму mobile міжнародного маркетингового агентства Digital Choo (DC) Максим Кирієнко розглянув у своїй доповіді кейс Parimatch. На основі досвіду роботи з цим елітним клієнтом, спікер розповів, як правильно лити на мобільні додатки зі ставками. Особливу увагу Максим звернув на відмінності в залученні трафіку для беттінг- та гемблінг-ніш, боротьбі з недобросовісними вебами та фродами.

Максим Кирієнко


Тему мобільного трафіку розвинув далі власник партнерської мережі Clicklead.ru Антон Войстріков. Він розглянув категорії CPA-додатків, сфокусувавшись на гемблінгових і беттінгових. Антон перерахував стратегії залучення трафіку через ці програми, їхні переваги та супутні ризики.

Антон Войстріков


Засновник холдингу Initium Group Віталій Стеценко також зробив внесок у загальне розуміння mobile-ринку. Під час виступу він визначив основну користь від додатків у лідогенерації, навів приклади креативів і статистик.

Віталій Стеценко


Засновник Quints Роман Бут детально проаналізував моделі CPA та порівняв її з Revenue Share. Він зазначив, що CPA-трафік – це «біль» для операторів-початківців, яким доводиться конкурувати з великими брендами, бо вимагає багато зусиль. Допомогти впоратися з проблемою може тільки правильний Retention, зазначив Роман, і пояснив, як цього досягти.

Роман Бут


Керівник юридичної компанії LAWBOOT В’ячеслав Устименко підняв питання лутбоксів та скінів у відеоіграх як гемблінгових елементів. Спікер розвінчав поширений міф про відсутність регулювання платежів криптовалютою, а також дав поради щодо отримання ліцензій та оформлення бізнесу.

В'ячеслав Устименко


Про прагнення рекламодавців, вебмайстрів та СРА-мереж, а також можливості їх втілення розповіла керівник Gambling.pro Тетяна Насонова. Спікерка пояснила, як досягти взаєморозуміння між сторонами та побудувати довірчі стосунки.

Тетяна Насонова


Генеральний директор Endorphina Ян Урбанець розглядав ринок із позиції розробників ігор. Він розповів, чим для них цінні афіліати та якої співпраці вони очікують. Ян зробив яскравий акцент на цінності контенту та тому, як розробники можуть допомогти вебмайстрам її підвищити.

Ян Урбанець


Панельна дискусія

Панельна дискусія «Казино, беттінг, esports: шукаємо баланс між напрямами» викликала подвійний ажіотаж, відвідувачі ставили запитання спікерам упродовж всієї конференції та безпосередньо під час обговорення. СЕО в PartnerMatrix Левон Нікогосян як її модератор аналізував інтерес публіки та стежив, щоб усі основні теми були розкриті.

Левон Нікогосян

CEO Playtini Антон Тлустий та керівник із закупівлі у Firelink Media Володимир Лучанінов аналізували ринок переважно з позиції контенту. Зі свого боку голова відділу продуктового маркетингу в Adjarabet Георгій Гвенетадзе та СМО в Favbet/Favorit Sport Нік Руденко оцінювали ситуацію на ринку з точки зору операторів. Афіліатам і вебмайстрам було цікаво дізнатися їхню позицію із великої кількості питань.


Відгуки від спонсорів та експонентів

На другій Kyiv iGaming Affiliate Conference демозона значно збільшилася. Продукцію та послуги презентували 10 великих галузевих компаній.

Серед них були гральні оператори PokerMatch, Favbet і Favorit Sport, партнерська програма TruePlay, розробник онлайн-казино SoftGamings, міжнародні маркетингові агентства Digital Choo та ZLODEI, агрегатор Slotegrator, аутсорсинг-компанія SupportLAB, розробник софту для афіліативного маркетингу Quints і міжнародний банк LPB Bank.

Успіх івенту – заслуга спонсорів, які його підтримали.
Організатори висловлють подяку:

платиновому спонсору та спонсору пакетів – міжнародному оператору PokerMatch;

срібному спонсору – партнерській програмі TruePlay;

спонсору демозони – компанії-розробнику онлайн-казино SoftGamings;

спонсору стрічок і бейджів – міжнародній маркетинговій агенції Digital Choo (DC);

спонсору реєстрації – міжнародному букмекеру FINBET.

Загальну атмосферу події можуть передати відгуки:

«Дуже сподобався івент. Це означає, що ви класно залучили людей, а ми добре постаралися з продуктом. Keep moving!» – Руслан Бангерт, керівник PokerMatch.

«Усе чудово, дуже сподобалося. Приїдемо ще. Щасти вам із подальшим розвитком заходу», – Сергій, SoftGamings.

«Мені подобається динаміка івенту. Ми й минулого року були на цій конференції, видно, як вона росте, стає різноманітнішою і зручнішою для роботи, є багато цікавих спікерів. Молодці, робіть таке частіше», – Едуард Рогов, CMO в Quints.

Детальніше прочитати про все, що відбувалося в демозоні Kyiv iGaming Affiliate Conference 2019, а також ознайомитися з відгуками всіх експонентів та спонсорів ви зможете в окремих матеріалах, які незабаром будуть опубліковані на сайті події.


Kyiv iGaming Affiliate Conference 2020

Друга конференція у всьому перевершила першу, що підтверджує фідбек учасників, спонсорів і гостей івенту. Команда Smile-Expo докладе всіх зусиль, щоб третя подія затьмарила успіх попередніх.

Зустрінемось у 2020 році!