Пост реліз 2018

«Для онлайн-казино бренд є важливішим, ніж софт, на якому воно працює»: підсумки Kyiv iGaming Affiliate Conference

15 листопада відбулася перша в Україні подія, яка присвячена партнерському маркетингу в iGaming-ніші — Kyiv iGaming Affiliate Conference. Організатор — міжнародна івент-компанія Smile-Expo, яка вже провела події у 24 країнах.

На заході зібралися 350 афіліат-менеджерів, вебмайстрів, SEO-фахівців, арбітражників, гральних операторів і багато інших представників галузі. Серед спікерів — 16 експертів із просування в соціальних мережах, SEO, партнерських програм і юридичних питань. Тут можна було зустріти гостей з України та з інших країн — Німеччини, Ізраїлю та Росії.

Що нового дізналися учасники? Чим закінчився захід?

Навіщо потрібна компанія за кордоном: поради юристів

Конференцію відкрив В’ячеслав Устименко — експерт із юридичного консалтингу глобальних IT-, fintech- і gambling-компаній, керівник юридичної компанії LAWBOOT. Він розповів, де найкраще реєструвати компанію для партнерки, чому GDPR — це важливий аспект роботи для компаній в iGaming.

«Багато хто з нас зареєстровані як шотландські або британські партнерства. З цим настав час прощатися — наскільки мені відомо, з ними і далі працюють тільки латвійські банки. Якщо ви хочете бути підприємцем, якому колись заблокують рахунок — можете продовжувати. Якщо ні, то партнерства LP і LLP — це вже не юридичне рішення. Хочете нормальний банківський рахунок — змініть LP на Гонконг», — зазначив В’ячеслав.

Як стати топ-1 за запитами в iGaming: доповіді експертів з SEO

SEO-фахівці презентували багато практичних кейсів. Зал пожвавішав, коли на сцену вийшов Віктор Карпенко — експерт із просування сайтів у висококонкурентних нішах у США й керівник SeoProfy. Він розповів про особистий досвід роботи з просування сайтів. Віктор пояснив, чому важливо тверезо оцінювати вибір запиту за яким хочеш стати топ-1, і на смішному прикладі показав, чому в країнах СНД iGaming зараз — це дуже перспективна ніша.

«Найприкольніша картина була такою: минулий рік, семінар із лінкбілдінгу у Відні, 10 година ранку. Стоїмо на кухні. Усі між собою розмовляють англійською: «Hey man, where are you from?», — і всяке таке. Раптом я чую, хтось каже: «I'm from Nikolayev».

Як ми потім з’ясували, з 10 осіб, які були на семінарі, п’ятеро — або з України, або з Росії. Велика частина афіліатів і тих, хто просуває нішу, перебуває в СНД і вдає, що ніхто тут один одного не знає», — зазначив Віктор Карпенко.

Як вибрати партнерську програму: секрети вебмайстрів

Своїми секретами поділився і вебмайстер Володимир Лучанінов, керівник із закупівель Firelink Media, розповів, на що варто звертати увагу під час вибору партнерської програми, які ризики під час роботи з ними можуть виникнути та як уникнути цих ризиків.

«Шейв — це набагато гірше, ніж закриття партнерки. Це коли ви заробили $1000, а в статистиці показує, що тільки $500. У такому разі партнерки не просто беруть 50 % з кожного депозиту. Вони знаходять у списку хайроллерів — їх не так багато, але вони можуть приносити до половини заробітку. А партнерки вимикають їх з акаунта. У підсумку ви дивитеся воронку до кількості гравців — у вас усе добре, усе збігається, а грошей чомусь немає.

З цим дуже важко боротися. Один із способів — власноруч і періодично ставати хайроллерів і дивитися, що з цими гравцями відбувається», — радить Володимир Лучанінов.

До якого висновку дійшли учасники панельної дискусії

Тему роботи з партнерськими програмами продовжили на панельній дискусії. Участь у ній узяли:

  • Левон Нікогосян (модератор дискусії) — керівник філії EveryMatrix і її дочірньої компанії PartnerMatrix, фахівець із партнерських та агентських програм;
  • Михайло Б. — Head of Affiliates в онлайн-казино Zodiacu;
  • Нік Руденко — директор із маркетингу в букмекерській компанії FavBet, експерт з ефективного управління брендами та бюджетами;
  • Данило Купрін — співзасновник маркетингового агентства Cash Mates, експерт із партнерського маркетингу;
  • Йоганнес Нордхольм — керівник відділу з розвитку бізнесу на платформі з управління партнерськими програмами Voonix, один із першопрохідців партнерського маркетингу в скандинавських країнах.

Експерти обговорили, якими способами можна залучити афіліатів до своєї партнерської програми, наскільки важлива репутація партнерки, яку роль у цій співпраці грає емоційний стан гравця.

«У мене був трафік зі Швеції свого часу. Я приходив до хлопців і питав, який у них CPA — вони говорили 400 євро. Водночас я працював із компанією, яка вже давно була на ринку, з досить високим brand awareness. У неї CPA коштував 175 євро. Так ось, у мене набагато ефективніше працював бренд, який мав brand awareness — тому в підсумку я більше заробляв на меншому СРА. Не треба гнатися за інструментами, це не найважливіше. Для онлайн-казино бренд є важливішим, ніж софт, на якому воно працює», — підсумував Нік Руденко.

Гостям запам’яталося й місце проведення — TAO Event Hall. Багато з них виділили затишну й лампову атмосферу майданчиків. Це дало можливість створити сприятливі умови для нетворкінгу.

Між виступами спікерів, на кава-брейках і під час обіду між учасниками велися обговорення, гарячі дискусії і відбулося багато нових знайомств — як і прийнято в афіліат-ком’юніті. Наприкінці заходу мало хто пішов додому — одна частина ніяк не хотіла відпускати спікерів, а друга вирушила на закриту вечірку.

Закрита вечірка

Щоб завершити продуктивний день на позитивній ноті, Kyiv iGaming Affiliate Conference зібрала гостей на afterparty, де учасники мали можливість поспілкуватися з колегами у неформальній атмосфері. На закритій вечірці від Kyiv iGaming Affiliate Conference можна було зустріти представників таких компаній:

  • ROX Partners — партнерська програма Rox Casino;
  • FavBet — букмекерська компанія з 19-річним досвідом роботи в беттінг-індустрії;
  • Pentasia — компанія, яка спеціалізується на кадровому забезпеченні та підборі персоналу;
  • Parimatch — букмекерська контора;
  • Admitad — найбільша CPA-мережа монетизації трафіку в Україні;
  • MGID — піонер у галузі партнерських програм, який надає індивідуальні рішення для рекламодавців, вебмайстрів та інтернет-магазинів.

Компанія Smile-Expo дякує спонсорам і медіа-партнерам за допомогу в організації Kyiv iGaming Affiliate Conference і чекає учасників у 2019 році!