«Я вже встиг попрацювати в Азії, Латинській Америці та Африці» – CMO Parimatch Africa Дмитро Бєлянін

«Я вже встиг попрацювати в Азії, Латинській Америці та Африці» – CMO Parimatch Africa Дмитро Бєлянін

Чим займається африканська філія Parimatch? Якого великого анонсу варто чекати від неї вже у вересні? На ці та інші актуальні запитання в інтерв’ю для Kyiv iGaming Affiliate Conference відповів CMO Parimatch Africa Дмитро Бєлянін.

Інтерв’юер: Kyiv iGaming Affiliate Conference (KIAC)

Респондент: Дмитро Бєлянін (Д. Б.)

KIAC: Розкажіть, із чого почалася ваша кар’єра в гемблінгу? Які з перших проєктів дали вам найбільше досвіду?

Д. Б.: З гемблінгом я знайомий давно. Починав ще з онлайн-покеру понад 10 років тому, коли американський ринок був «у самому розпалі». Деякий час поєднував онлайн-покер із маркетингом, навіть писав якісь навчальні матеріали, поки остаточно не вирішив піти в маркетинг. Зараз важко сказати, який із проєктів дав більше досвіду, бо кожен досвід – цінний, і дуже важливо виносити максимум для себе та приділяти час розвитку в кожної компанії.

KIAC: Чим займається Parimatch Africa і що входить у ваші обов’язки як CMO?

Д. Б.: Компанія Parimatch Africa вже понад три роки досить успішно оперує в онлайні та ритейлі як легальний спортивний букмекер. Зараз це лише Танзанія, але в нас є досить амбітні плани щодо подальшої експансії. За весь час існування компанії в Танзанії було відкрито понад 30 ритейл-шопів і запущено онлайн-продукт, у тому числі мобільний додаток.

У мої обов’язки входить формування маркетингової стратегії для онлайну та ритейлу, а також контроль над успішним виконанням і дотриманням усіх особливостей цієї стратегії. І, звісно, робота з KPI.

KIAC: Яких успіхів уже добилася Parimatch Africa? Можете навести найбільш показові кейси?

Д. Б.: Зараз ми одна з провідних компаній на ринку Танзанії та показуємо стійке зростання з місяця в місяць. У середині вересня ми презентували нашого танзанійського бренд-амбасадора – популярного музиканта та танцюриста, відомого як Diamond Platnumz. Це повинно повністю змінити правила гри на ринку та, як ми сподіваємося, зробити відчутну перевагу в наш бік.

KIAC: Чи сильно відрізняється африканський гральний ринок від ринку країн СНД і світового загалом? Чим саме?

Д. Б.: Відрізняється дійсно сильно. І найголовніша відмінність – у людях: менталітет, ставлення до життя, грошей, спорту, ставок. Через те, що наш бізнес, передусім, побудований на людях, то доводиться шукати нові підходи, механіки, зв’язки. Як мені здається, нам вдалося знайти потрібний баланс і вірний підхід до танзанійської аудиторії.

KIAC: Чи багато світових гемблінг-компаній уже відкрили свої представництва на африканському континенті?

Д. Б.: Не багато. Великих компаній на ринку до 10, і ми були одні з перших. Більшість усе ще побоюється.

KIAC: З якими основними труднощами стикається компанія, працюючи в африканському регіоні?

Д. Б.: Думаю, це адаптація продукту, маркетингова підтримка, правильний прорахунок усіх витрат і прогнозування результату. Найчастіше проблема в тому, що не враховано всі особливості ринку, а це наслідок невірних досліджень і прогнозувань.

KIAC: Чи є ринки, на яких було б цікаво попрацювати особисто вам?

Д. Б.: Я вже встиг попрацювати в Азії, Латинській Америці та Африці. Зізнаюся чесно, кожен із ринків має свої цікаві особливості. І пов’язано це, передусім, із тими країнами, які колонізували і вносили свою лепту в їхній розвиток. На гемблінг-ринку Танзанії дуже цікаво, і в найближчі роки я з задоволенням розвиватиму його, допомагаючи своїй компанії вийти на провідні позиції.

KIAC: Розкажіть про свої плани на найближчі роки. У якому напрямі хотіли б розвиватися та які професійні завдання ставите перед собою?

Д. Б.: Зараз це однозначно Африка. У найближчі кілька років ми маємо вийти ще в кілька африканських країн і закріпитися там. Щодо мене як фахівця, то хочу детальніше зануритися в особливості ринку та зрозуміти тонкощі потреб та життєвого циклу місцевих гравців. Кожна з африканських країн унікальна та своїми особливостями.

KIAC: Про що ви розповісте гостям Kyiv iGaming Affiliate Conference 2019?

Д. Б.: Я розповім про те, що відбувається в африканському гемблінгу та чим взагалі цікава Африка для людей, пов’язаних із залученням трафіку в індустрії азартних ігор.

26 вересня Дмитро виступить із темою «Ринок азартних ігор в Африці: що це та чи є там гроші?». Він докладно розповість про специфіку цього екзотичного ринку та відповість на запитання, що виникнуть під час доповіді.


Докладніше про програму конференції >>>

Оцінить, будь-ласка, новину:
( 112 голоси, середня 4.29 з 5. )
Дізнайтесь про нових спікерів та головні новини конференції.