«Я дуже вірю в нішу кіберспорту та вкладаю багато зусиль у її вивчення» – співзасновник СРА-мережі Papa Karlo Костянтин Карпалов

«Я дуже вірю в нішу кіберспорту та вкладаю багато зусиль у її вивчення» – співзасновник СРА-мережі Papa Karlo Костянтин Карпалов

Співзасновник СРА-мережі Papa Karlo і Tier-1-вебмайстер у ніші Payday loans Костянтин Карпалов має дві вищі освіти – фінансову та маркетингову. Однак свою кар’єру він почав майже випадково, взявшись за розкрутку будівельного інтернет-магазину з товарами типу насосів підвищення тиску та редукційних клапанів.

Як топовий вебмайстер і консультант із маркетингу Костянтин освоїв ринки України, Польщі, Росії та Казахстану. Зараз він розвиває свої проєкти та виконує обов’язки директора з маркетингу в Lime Credit Group, ділячись досвідом і освоюючи нові ніші.

Костянтин розповів нам про початок своєї кар’єри й успіхи, яких вдалося досягти, а також дав прогноз, які ніші в арбітражі будуть популярні в найближчі роки.

«У звичайному житті вам навряд чи стане в пригоді помпа підвищення тиску або редукційний клапан. Проте все потрібно продавати»

Свою діяльність у маркетингу я починав ще у 2008 році, причому, можна навіть сказати, випадково. Я взявся розвивати один інтернет-магазин із продажу різних технічно складних штук для будівництва. І відразу ж потрапив у хард-версію – мало того, що це був e-commerce, так мені ще потрібно було розібратися з продукцією, попит на яку можна назвати швидше ситуативним.

Іншими словами, у звичайному житті вам навряд чи може стати в пригоді помпа підвищення тиску або редукційний клапан. Проте все потрібно продавати, і ми робили найсвіжіші та найгарячіші на той час фішки – прогони шостою версією Allsubmitter, активний контрольний спам і SEO-тексти. І далі, набравшись досвіду, я пішов в Nissan, а звідти вже в Moneyveo.

«Papa Karlo – набагато більше, ніж просто СРА-мережу. Це сім’я»

Працюючи в Moneyveo, я виграв час. У світі дуже багато хороших маркетологів. Але мені пощастило трохи більше, адже я прийшов в Payday loans, коли цієї ніші навіть ще не було в Україні. Я протоптав дорогу для наступних поколінь. Коли інші тільки починали розбиратися та набивати гулі, я вже знав, що і як.

Зараз я продовжую шлях новаторства і співпрацюю з вебмайстрами з фінансових та інших вертикалей, допомагаючи їм заробляти в ніші FinTech. Це, передусім, технічні рішення, які ми обкатали на своєму арбітражі та можемо гарантувати, що вони працюють. Для цього я створив Papa Karlo. Papa Karlo – набагато більше, ніж просто СРА-мережу. Це сім’я.

«Усе почалося, коли я зібрав найкращих людей на ринку й об’єднав їх навколо ідеї, що СРА – це більше не звичайна торгівля маржею»

У СРА-мережі Papa Karlo у нас молода, але дуже перспективна команда. Як усе почалося: я зібрав найкращих людей на ринку й об’єднав їх навколо однієї ідеї, що СРА – це більше не звичайна торгівля маржею. Ми пішли шляхом технологій та продуктів, які з радістю надаємо своїм вебмайстрам і спрощуємо їхню роботу – швидкі часті виплати на будь-які джерела, допомога в аналітиці, велика технічна база, яка допомагає заробляти.

Є ще низка великих арбітражних проєктів. В основному всі з ніші фінансів, і це вже складні технічно продукти, які мають повноцінний мобільний додаток, machine learning і систему розумного розподілу відправки заявок до рекламодавців. Самі проєкти поки не показую, щоб мати невелику перевагу в швидкості перед іншими учасниками ринку.

«Ринок уже досить щільний, тому тримати ROAS в плюсі для нас щастя»

Найголовніша перевага, яку ми отримуємо завдяки автоматизації процесів – це ROAS. Ринок уже досить щільний, тому тримати ROAS в плюсі для нас щастя. Над цим і працює вся команда, ми боремося буквально за кожен відсоток конверсії. Хто стежить за нашими продуктами з 2016 року, може помітити, що ми сильно змінилися як у плані дизайну, так і в плані технічного складника та контенту.

З іншого боку, не завжди все йде гладко. Бувають прикрі баги та промахи, на яких ми втрачаємо гроші. Але від цього нікуди не втекти, я ставлюся до втрат легко.

«Казахстанський – це суміш ринків України та Росії»

Якщо розглядати всі країни, де я працював, то можу сказати, що ринок Польщі – найбільш врегульований. Туди не вийде влетіти з двох ніг. Там є свої топи, а в рекламодавців величезні бази. Біда ринку Росії – регулювання та мільйон прихованих платежів, це позначається на конверсії. І відсутність довгого API, за яким можна було б вибудувати Ping Tree і заробляти більше. Ринок України досить непоганий, але й тут є мільйон своїх підводних каменів і потрібно стежити за конверсією щохвилини. Казахстанський – це суміш ринків України й Росії, у них, до речі, із січня 2020 року теж обіцяють регулювання.

«Щоб виходити на нові ринки, потрібно бути на 100% впевненим у своєму бажанні взяти великий шматок роботи»

Особисто я планую виходити в Азію. Але трохи пізніше. Зараз є речі, на яких я чітко сфокусований і не хочу втрачати цей фокус і хапатися за нові ринки, не дотиснувши старі. Є мільйон прикладів топових вебмайстрів, які на одному ринку займають високі позиції, а на інших – не можуть вийти в плюс взагалі. Це все бич розфокусування. Щоб виходити на нові ринки, потрібно бути на 100% впевненим у своєму бажанні взяти великий шматок роботи зверху та підготувати команду.

«Fintech-ринок досить перспективний, але все ж йому далеко до казино чи беттінгу, дейтингу, фарми чи товарки»

У мене дві вищі освіти – фінансова та маркетингова. Це те, чим я реально люблю займатися, і я не відчуваю, що це робота. Це задоволення. Fintech-ринок досить перспективний, але все ж йому далеко до казино чи беттінгу, дейтингу, фарми чи товарки. Іншими словами, на цьому ринку в основному інший типаж вебів.

«У цій ніші немає чогось такого, чого б я не знав до деталей»

Працюючи на консалті, я вирішував будь-які завдання, пов’язані з маркетингом. Знаєте, це як в американському шоу, де спортсмену потрібно пройти дорогу з перешкодами. Приходячи консультувати кожну нову компанію, я вже знаю, де рів із водою, де мішки з піском, де потрібно бігти швидше, а де, навпаки, зупинитися. Я допомагаю в широкому спектрі завдань – від побудови команди та стратегії до якихось локальних рішень: збільшити конверсію чи побудувати партнерку. У цій ніші немає чогось такого, чого б я не знав до деталей.

«Мені пощастило працювати з крутою командою професіоналів, які можуть у короткі терміни розв’язати будь-яке питання та трудяться над розвитком компанії»

У Lime Credit Group я директор із маркетингу з усіма відповідними обов’язками. На мені вся стратегія та контроль її впровадження, контроль діяльності команди, налаштування вектора маркетингового розвитку компанії та впровадження всіх нових фішок, які є на ринку. Часу це займає дуже багато, не менше половини всього робочого часу. Але мені пощастило працювати з крутою командою професіоналів, які можуть у короткі терміни розв’язати будь-яке питання та трудяться над розвитком компанії. Не так часто зустрінеш таких натхненних і вірних своїй справі людей. Пишаюся ними.

«Я дуже вірю в нішу кіберспорту і вкладаю багато зусиль у її вивчення»

У майбутньому обертів точно набиратиме кіберспорт. Я дуже вірю в цю нішу та вкладаю багато зусиль у її вивчення. Уся класика точно залишиться – беттінг, дейтинг, слоти, покер, товарка. Людям хочеться розважатися, і їм потрібні для цього гроші, тому картина ринку сильно не зміниться.

На Kyiv iGaming Affiliate Conference 2019 Костянтин стане модератором конференції. Не пропустіть можливість поспілкуватися з експертом на івенті й отримати корисні рекомендації.


До програми події >>>

Оцінить, будь-ласка, новину:
( 92 голоси, середня 4.28 з 5. )
Дізнайтесь про нових спікерів та головні новини конференції.