«У Інстаграмі лояльна й зацікавлена аудиторія, тому рекламувати товар через Інстаграм простіше»,  — Мирослав Лясковець, засновник LeadMarketing

«У Інстаграмі лояльна й зацікавлена аудиторія, тому рекламувати товар через Інстаграм простіше», — Мирослав Лясковець, засновник LeadMarketing

«Якщо компанія тільки з’явилася на ринку, то просувати оффер потрібно у всіх соцмережах», — вважає засновник LeadMarketing Мирослав Лясковець. 15 листопада експерт виступить на Kyiv iGaming Affiliate Conference з доповіддю «Як же правильно почати арбітраж з Facebook & Instagram? Лайфхак загальною сумою в 400.000 $».

В інтерв’ю для конференції фахівець розповів, яку соцмережу вибрати для просування товару, порівняв рекламу у Фейсбуці й Інстаграмі й поділився секретами для ефективних рекламних постів.

 

Подробиці про захід та реєстрація — на сайті ►►►

Дізнайтесь про нових спікерів та головні новини конференції. Підпишіться та отримайте знижку на ваш квиток.