Три Tier-рівні в арбітражі: яке гео вибрати для успішної роботи?

Три Tier-рівні в арбітражі: яке гео вибрати для успішної роботи?

Вибір гео для видобутку трафіку в гемблінг-вертикалі – це важливий етап на шляху до успішної реалізації рекламної кампанії та отримання високого профіту. В інтернет-маркетингу країни світу заведено класифікувати за трьома Tier-рівнями. Щоб ефективно просувати офер на різних ринках, необхідно знатися на тонкощах кожної геокатегорії.

Що ж таке Tier? І в чому головні відмінності Tier першого, другого та третього рівнів? Про все це – далі в статті.

Що таке Tier: загальне поняття

Tier (з англ. «рівень») – це географічна категорія, у яку потрапляють ті чи інші країни, що відсортовані за певними критеріями. Умовно всі держави поділяють на три категорії: Tier 1, Tier 2 і Tier 3. Це дає змогу арбітражникам швидше зорієнтувати напрям рекламної кампанії.

Категорії Tier 1, 2, 3: ключові особливості

Категоризація гео відбувається за розміром країни, економічним розвитком, доходами на душу населення, його платоспроможністю, етнічним складом та іншими ознаками. Однак гео не залежить від географічного розташування чи мови.

  • Tier 1 – найбільш розвинені, багаті та конкурентоспроможні гео. Тут найбільший дохід і висока вартість трафіку. Ці країни найбажаніші для роботи для арбітражників.
  • Tier 2 – менш конкурентоспроможні гео. До них належать країни, населення яких має нижчий середній заробіток. Величина доходу арбітражників, які працюють із такими гео, варіюється. Вартість трафіку – середня.
  • Tier 3 – країни, що розвиваються, жителі яких мають низьку купівельну спроможність. Тут багато дешевого трафіку, але прибуток, як правило, менший.

Варто зазначити, що поділ на Tier-рівні в основному базується на досвіді арбітражника. Дехто навіть виділяє проміжні категорії. До того ж країни можуть переміщатися з однієї групи в іншу.

Категорії Tier 1, 2, 3

Гео 2020 року, які найкраще конвертуються

За словами експертів з арбітражу, у 2020 році найбільше доходу приносять такі гео:

  • Tier 1: США, Канада, Австралія, Німеччина, Італія, Франція, Іспанія;
  • Tier 2: Чехія, Україна, Росія, Казахстан.

Tier 1: специфіка роботи

У категорію Tier 1 входять найбагатші та найбільш популярні з-поміж арбітражників гео. До них належать Австралія, Австрія, Бельгія, Великобританія, Ірландія, Нова Зеландія, Норвегія, Франція, Швеція, Канада, Люксембург тощо.

У країнах, що належать до Tier 1, потужно розвинена інфраструктура, великі доходи в населення та широкі можливості для оплати через Інтернет. Трафік першого рівня – найдорожчий і найцінніший. Вдала реклама тут приносить найбільший прибуток.

Водночас тут спостерігається тісна конкуренція. Це зумовлено тим, що партнерський маркетинг наявний у розвинених країнах уже давно і на ринку багато досвідчених фахівців зі своїми специфічними схемами роботи. З цієї ж причини місцевих жителів дуже складно здивувати звичайними креативами, і вони знають, як блокувати чи ігнорувати рекламу.

Під час видобутку трафіку в країнах Tier 1 важливо враховувати особливості місцевого законодавства. Найчастіше в таких гео встановлені досить високі вимоги до реклами, зокрема й у гемблінг-сфері.

Також під час просування товарів і послуг на високорозвинених ринках необхідно пам’ятати про актуальність пропозицій для кожної конкретної аудиторії та використання правильної мови. Останній критерій особливо стосується країн Європи. Не кожен німець чи француз знає англійську мову.

Основні особливості Tier 1:

  • люди легко витрачають гроші в Інтернеті, якщо пропозиція їх зацікавила;
  • висока купівельна спроможність;
  • швидкі темпи впровадження високих технологій;
  • розбірлива аудиторія;
  • складне регулювання;
  • тісна конкуренція;
  • високі CPC і CPM.

Tier 2: специфіка роботи

Tier 1, 2, 3

Як правило, до другої категорії входять менш розвинені країни. За деякими характеристиками вони більше належать до Tier 1, аніж до третього георівня. З-поміж них Португалія, Болгарія, Естонія, Казахстан, Туреччина, В’єтнам, Україна тощо.

Головна особливість Tier 2 в тому, що населення тут досить забезпечене, але водночас не перенасичене різноманітною рекламою, як у країнах Tier 1. Також у таких гео наявні широкі можливості для оплати онлайн.

Вартість трафіку в Tier 2 нижча, якщо мова йде про таку висококонкурентну нішу, як гемблінг. Такі гео найкраще підходять для новачків у сфері арбітражу. Просування оферів на цих ринках дає змогу отримати необхідний досвід без значних вкладень.

Регулювання залежить від конкретно взятої країни. Окрім цього, варто враховувати мовні особливості та подавати рекламу зрозумілою людям мовою. Найкраще, якщо її перекладом займатиметься професіонал, а не «Google Перекладач».

Основні особливості Tier 2:

  • помірні темпи впровадження технологій;
  • нежорстке регулювання;
  • невелика конкуренція;
  • середні CPC або CPM;
  • потрібна локалізація та вивчення ринку;
  • варіантів оплати менше, ніж в Tier 1.

Tier 3: специфіка роботи

Tier 3 об’єднує найменш розвинуті країни світу: Алжир, Бангладеш, Камбоджу, Лівію, Саудівську Аравію тощо.

Виплати в таких гео невеликі. Однак проведення рекламних кампаній у цих країнах дає змогу отримувати дохід завдяки залученню великих обсягів трафіку.

Регулювання реклами в державах, які належать до Tier 3, практично чи повністю відсутнє. Аудиторія тут далеко не найбільш платоспроможна, доходи на душу населення низькі. Проте це найкращі умови для навчання та отримання практичних навичок у партнерському маркетингу.

Попри те, що гео 3-го рівня можуть видатися легкою здобиччю, вони все ж потребують значних зусиль щодо адаптації реклами під мову обраної країни. Також для успішної роботи арбітражнику варто знатися на особливостях місцевої культури та традиціях, щоб застосовувати ці знання в просуванні оферів з-поміж цільової аудиторії. Окрім усього іншого, необхідно враховувати, що в країнах третьої категорії платіжні послуги зазвичай низької якості.

Основні особливості Tier 3:

  • дешевий трафік;
  • практично відсутня конкуренція;
  • низькі CPC і CPM;
  • номінальне регулювання;
  • слабка купівельна спроможність населення;
  • необхідна продумана локалізація;
  • темпи впровадження технологій залишають бажати кращого.

 что учитывать при работе с разными гео

Чи варто здобувати трафік у країнах з Tier 4?

У цю категорію потрапляють усі ті країни, які не ввійшли в Tier 3. Вони зазвичай дуже маленькі або характеризуються нестабільною політичною ситуацією. Арбітражники найчастіше уникають таких гео, оскільки робота з аудиторією цих країн не приносить високого профіту та може спричинити серйозні юридичні та фінансові санкції.

До Tier 4 входять такі держави: Афганістан, Іран, Куба, Мавританія, Північна Корея, Сирія, Чад тощо.

Запуск реклами: що враховувати під час роботи з різними гео?

Перш ніж почати добувати трафік у тій чи іншій країні, варто докладно вивчити всі особливості цієї території. Потрібно оцінити менталітет населення, його інтереси, потреби тощо. Водночас варто враховувати, що навіть у жителів сусідніх країн можливості та переваги можуть докорінно відрізнятися. Тому щоб просування оферів, зокрема й у гемблінг-ніші, приносило арбітражнику високий прибуток, рекламну кампанію бажано адаптувати під кожен конкретний ринок.


Докладніше про особливості монетизації трафіку й ефективні інструменти для просування гемблінг-оферів розкажуть на Kyiv iGaming Affiliate Conference 2020. Івент відбудеться 4 листопада.

Програма події >>>

 

Оцінить, будь-ласка, новину:
( 90 голоси, середня 4.3 з 5. )
Дізнайтесь про нових спікерів та головні новини конференції.