Трафік на гемблінг-сайти: тему розкриє керівник ClickFrog Костянтин Новофастовський

Трафік на гемблінг-сайти: тему розкриє керівник ClickFrog Костянтин Новофастовський

Придбання трафіку – альтернативний спосіб просунути сайт у пошукових системах. У чому суть купівлі трафіку для ігрових сайтів і як це сприятиме заробітку?

15 листопада на це питання відповість спікер Kyiv iGaming Affiliate Conference, керівник сервісу ClickFrog – Костянтин Новофастовський. Він виступить з доповіддю «Закупівля трафіку в гемблінг-тематиці. Як уникати ботів ».

Основні тези:

• популярні канали трафіку на гемблінг-сайти;

• порівняння CPM-банерів і ClickUnder;

• фрод при різних типах розміщення трафіку;

• трекери або внутрішня система обліку рекламної мережі.

Костянтин Новофастовський – фахівець з автоматизації інтернет-реклами. Експерт працює у сфері з 2005 року і протягом п'яти років спеціалізується на CPA-маркетингу.

Спікер виступатиме як керівник ClickFrog – сервісу для аудиту рекламного трафіку. Платформа оцінює ефективність реклами, знижує рівень клікфроду і економить рекламний бюджет.

Крім цього, Костянтин – регіональний директор Marketcall, партнерської програми з оплатою за цільовий дзвінок. Сервіс допомагає бізнесу збільшувати прибутки, залучаючи клієнтів, – над цим працюють понад 10,000 веб-майстрів.

Дізнайтеся більше про аудит трафіку від фахівця на конференції!


Реєстрація ►►►

Дізнайтесь про нових спікерів та головні новини конференції. Підпишіться та отримайте знижку на ваш квиток.