«Трафік лити простіше простого» – керівник Gambling.pro Тетяна Насонова

«Трафік лити простіше простого» – керівник Gambling.pro Тетяна Насонова

Про дієві методи залучення трафіку, успішні креативи та специфіку роботи з блогерами в інтерв’ю для Kyiv iGaming Affiliate Conference розповіла Тетяна Насонова – керівник Gambling.pro.

Тетяна – керівник, маркетолог, трафік-менеджер і бренд-ідеолог партнерської мережі Gambling.pro. Вона ж – автор популярних тематичних пабліків «Суворий Пітерський Арбітран» та Black Inc.

Ми розпитали в Тетяни, якими мають бути ефективні креативи та з якими блогерами варто співпрацювати. Пропонуємо дізнатися про це і вам.

Інтерв’юер: Kyiv iGaming Affiliate Conference (KiAC)

Респондент: Тетяна Насонова (Т.Н.)

KiAC: Розкажіть про дієві методи залучення трафіку на гемблінг- і беттінг-майданчики. Робота з якими соцмережами допомагає досягти більшого результату і з чим це пов’язано?

Т.М.: Працюють усе ті ж мобільні додатки у зв’язці з Facebook, Telegram-канали з Facebook або трафік із Telegram. Трафік відмінно привертають стримери на YouTube та на інших відеоплощадках, як і блогери в Instagram.

Також ми використовуємо для роботи мобільні додатки, які попередньо завантажуємо в Google Play або App Store. Такий трафік займає 70% від загального обсягу трафіку нашого медіабаїнгу та партнерів мережі.

KiAC: Якими мають бути креативи, щоб завдяки їм залучати гравців?

Т.М.: Креативи можуть бути різними, від цього на 70% залежить якість трафіку. З цільових креативів приходить найдорожчий та найякісніший трафік, який показує високу окупність для рекламодавців.

Цільові креативи – це креативи з використанням обертових слотів. Бачачи їх, людина відразу розуміє, про що далі піде мова, треба їй це чи ні. Іншими словами, такі креативи 100% чіпляють тільки зацікавлену ЦА.

KiAC: Як лити трафік на мобільні додатки казино? Які методи та підходи потрібно для цього використовувати?

Т.М.: Трафік лити простіше простого. Якщо ви вебмайстер, то для початку вам потрібно десь отримати цей самий додаток. Ви можете зробити це у нас, в Gambling.pro, ми видаємо додатки всім вебмайстрам, під будь-які офери, і робимо це безкоштовно.

Наші менеджери надсилають інструкцію, ви її виконуєте, і вуаля – наш додаток прив’язаний до вашого рекламного акаунта, далі справа за малим – налаштувати таргет, вставити посилання та залити креатив.

Ми радимо вебмайстрам використовувати цільові креативи, оскільки попри високу вартість конверсії, рекламодавці готові оплачувати такий трафік дорожче, що зазвичай вирівнює ROI до потрібних розмірів. Такий спосіб дасть вам змогу працювати довго, з такими креативами вас не від’єднають.

KiAC: Як визначити справжніх лідерів думок у соцмережах? Як завдяки їм рекламувати гемблінг-ресурси?

Т.М.: Не варто зациклюватися на каналах і сторінках із мільйонами підписників. Потрібно шукати невеликих блогерів із аудиторією до 300 тис. – ось вона, золота жила. Але я вам нічого не говорила. А рекламу блогер повинен робити сам (зрозуміло, погодивши сценарій із вами). Підкидати свої рекламні пости його аудиторії, яка абсолютно вам не знайома, безглуздо – вони в 90% випадків не принесуть вам ніякого результату.

KiAC: За якими критеріями арбітражнику вибирати партнерську програму? Які аспекти він має враховувати?

Т.М.: Тестувати, тестувати й тільки тестувати. Ніколи не знаєш, де знайдеш свій офер, свого менеджера і свою команду. Але я б порадила Gambling.pro – це топова СРА-мережу з нереально великим вибором оферів Gambling&Betting-тематики. Ми приймаємо трафік практично з усіх ГЕО та даємо вебмайстрам кращі умови за ставками.

KiAC: Ви станете спікером Kyiv iGaming Affiliate Conference. Про що розповісте на заході?

Т.М.: Розповідатиму про те, як афіліатам, рекламодавцям і вебмайстрам побудувати свою взаємодію таким чином, щоб досягти максимальної синергії та результату.


26 вересня Тетяна виступить на Kyiv iGaming Affiliate Conference 2019 із темою «“Лебідь, Щука і Рак”»: чому рекламодавцю та афіліатам потрібно тісно співпрацювати для досягнення максимального результату».

Докладніше про доповідь >>>

Оцінить, будь-ласка, новину:
( 66 голоси, середня 4.33 з 5. )
Дізнайтесь про нових спікерів та головні новини конференції.