Тизерна реклама як ефективний інструмент для залучення трафіку в онлайн-казино

Тизерна реклама як ефективний інструмент для залучення трафіку в онлайн-казино

Просування онлайн-казино – це нелегка робота, що забирає багато сил і коштів. Щоб залучати нових та утримувати постійних гравців, використовують безліч різних інструментів. Один із найефективніших і менш витратних способів – це тизерна реклама.

Що таке тизерна реклама та тизерні мережі? Як завдяки їм залучати трафік? І в чому їхні основні переваги? Про все це – далі в статті.

Тизерна реклама: що це і як вона використовується у сфері гемблінгу?

Тизерна реклама у сфері гемблінгу

Тизерна реклама – це рекламне оголошення, яке складається з графічного елементу (картинки), який западає в пам’ять, і яскравого заголовка. Часто в такому повідомленні присутній анонс-опис – одне речення. Такий текст розміщується під зображенням чи заголовком. Мета тизера – заінтригувати користувача, мотивувати його клацнути на посилання та перейти на сайт рекламодавця.

Наприклад, ви могли часто бачити на різних сайтах оголошення з текстом: «Простий спосіб схуднути без спорту та дієт». Таке повідомлення могло доповнюватися зображенням чоловіка або жінки із зайвою вагою. Це і є тизерна реклама. Клацнувши на таке повідомлення, юзер потрапляє на сайт онлайн-магазину, де продають таблетки для схуднення, або на портал, де пропонують розробку індивідуальних тренувань.

У сфері гемблінгу тизерна реклама – це один із ефективних способів отримання трафіку для онлайн-казино та букмекерських контор. Щоб привернути увагу потенційних гравців, на тизері розміщують зображення ігрових автоматів, стоси грошей, дорогих машин, фотографії молодих людей, які виграли велику суму. У заголовках та описах до такої реклами повідомляють про джекпот, вигідні пропозиції та високу ймовірність виграшу. Наприклад, «Я заробив свій перший мільйон у 20 років. Для цього потрібно…» або «Джекпот – 1 000 000 рублів. Не проґав свій шанс».

Тизерні мережі: що це і як із ними працювати?

Тизерні мережі що це

Тизерні мережі – це онлайн-платформи, які є посередником між рекламодавцем (онлайн-казино, букмекерською конторою) і вебмайстрами – власниками сайтів, які хочуть заробити завдяки перенаправленню свого трафіку на інші ресурси.

Такий вид співпраці реалізується так: власник гемблінг-майданчика реєструється в тизерній мережі. Усередині системи він створює оголошення та налаштовує параметри рекламної кампанії: час і період, коли транслюватиметься реклама, обмеження за кількістю переходів. Також необхідно задати налаштування таргетингу. За бажанням можна вибрати географічний регіон, стать, вік цільової аудиторії та інші параметри.

Вебмайстер також проходить реєстрацію в мережі та додає до неї свій сайт. Тизерна платформа надає йому коди рекламного блоку. Вебмайстер додає їх на сторінки свого ресурсу. Після цього там з’являються тизерні оголошення. Коли користувачі клацають на посилання, переходять на сайт рекламодавця та/або здійснюють там якусь дію, вебмайстер отримує за це грошову винагороду.

Тизерні мережі у 2019 році: чому це вигідно для рекламодавців і вебмайстрів?

Співпраця з тизерними мережами приносить вигоду як власникам гемблінг-майданчиків, так і вебмайстрам.

Серед переваг тизерних мереж для рекламодавців виділимо:

  • невисоку ціну за клік. Вартість одного кліка в тизерних мережах у 2-3 рази нижча, ніж контекстна реклама;

  • доступність рекламних матеріалів. Створювати тизерні повідомлення можна в особистому кабінеті мережі. Для цього достатньо завантажити картинку необхідного розміру, придумати заголовок і анонс;

  • велике охоплення цільової аудиторії. Система підбирає для розміщення реклами саме ті сайти, які забезпечать оголошенню високу ефективність і дадуть змогу залучити більше трафіку. Наприклад, рекламу онлайн-казино часто публікують на сайтах для перегляду фільмів і на інших ресурсах розважального характеру, а букмекерських контор – на спортивних порталах. Тому на гемблінг-платформу приходять користувачі, які можуть зацікавитися азартними іграми та стати постійними клієнтами;

  • високу ефективність реклами;

  • широкий ринок тизерних мереж.

Плюси тизерних мереж для вебмайстрів:

  • необмежений дохід. Чим більше трафіку власник сайту залучить на портал рекламодавця, тим вищим буде його дохід;

  • легке налаштування. Реєстрація в тизерній мережі, додавання свого сайту в систему та вставка коду рекламного блоку на сторінки ресурсу займає невелику кількість часу й не вимагає спеціальних знань. Вебмайстер також може вибрати дизайн рекламного віджета, який найкраще підійде під загальний стиль сайту;

  • не потрібно створювати промоматеріали. Відповідальність за розробку тизерних оголошень несе рекламодавець.

Як вибрати тизерну мережу?

До вибору тизерної мережі потрібно підходити відповідально. Від цього залежить рівень доходу рекламодавця та вебмайстра.

Власник гемблінг-майданчика під час вибору тизерної платформи має враховувати такі аспекти:

  • тип тизерної мережі. Розрізняють універсальні та тематичні платформи. У деяких із них є обмеження на рекламовані товари та послуги. Краще вибирати ті системи, де представлено більше сайтів із потрібною цільовою аудиторією;

  • гнучкі налаштування таргетингу. Вибираючи таку систему, ви зможете налаштувати пошук бажаної аудиторії за статтю, віком, географічним розташуванням та іншими параметрами;

  • вартість кліка. Вивчивши цю інформацію, ви зможете вибрати ту мережу, яка пропонує вигідніші варіанти співпраці;

  • наявність білих і чорних списків. У білі додають сайти, з якими рекламодавець готовий продовжувати співпрацю, а в чорні – портали, трафік із яких не задовольняє його запити.

Вебмайстер під час вибору тизерної мережі повинен:

  • оцінити кількість трафіку на своєму сайті. Деякі тизерні мережі встановлюють вимоги до відвідуваності;

  • вивчити ціни, умови виплат, мінімальний розмір виведення коштів. Щоб переконатися в порядності платформи, ознайомтеся з наявними відгуками про неї та поцікавтеся досвідом колег;

  • ознайомитися з вітриною мережі. Платформи надають приклади рекламних оголошень, які публікуватимуться на сайтах. Вивчіть їх та оцініть, чи будуть вони цікаві аудиторії вашого сайту;

  • вивчити правила модерації рекламних оголошень. Щоб на вашому сайті не розміщувалися шкідливі рекламні повідомлення, переконайтеся в тому, що модератори мережі не допускають їх до публікації.

Підсумок

Сучасні користувачі звикли до рекламних оголошень в Інтернеті та вже можуть не помічати яскраві банери, розміщені на різних сайтах. Однак якісно складені тизери люди часто сприймають не як рекламу, а як цікаву новину або корисне повідомлення, і клацають на неї. Тому тизерна реклама сьогодні продовжує залишатися одним із найефективніших способів для отримання трафіку.


Більше про залучення клієнтів в онлайн-казино ви зможете дізнатися на Kyiv iGaming Affiliate Conference.

Оцінить, будь-ласка, новину:
( 67 голоси, середня 4.3 з 5. )
Дізнайтесь про нових спікерів та головні новини конференції.