Способи маркетингового просування казино на прикладі США

Способи маркетингового просування казино на прикладі США

Запорука успішного розвитку грального бізнесу – грамотна та продумана маркетингова стратегія. Саме від неї залежить, як швидко заклад почне приносити стабільний дохід. Які ж ефективні способи просування популярні за кордоном і як їх застосовувати в наших реаліях?

Чим важливе маркетингове просування казино

Дізнатися більше про актуальні маркетингові рішення, які допомагають просувати казино, ви зможете на Kyiv iGaming Affiliate Conference. Івент, присвячений питанню легалізації грального бізнесу в Україні, відбудеться 18 грудня.

В умовах формування легального грального ринку в Україні гостро виникає питання конкуренції, професійних вимог до учасників процесу, а також їхнього вміння вибудувати маркетингову стратегію для залучення клієнтів. Завдяки цьому казино підвищують свій рівень конкурентоспроможності та привабливості серед гравців.

Маркетингові інструменти важливо вивчати та застосовувати ще й тому, що в гральній індустрії з’являються нові тренди та нові способи просування (а старі стають менш ефективними). Якщо не враховувати зміни ринку, то стратегії з просування гральних закладів будуть досить невиразними. Є кілька чинників, які негативно впливають на маркетинг казино в нашій країні.

  • Цей вид бізнесу порівняно молодий і повноцінне правове поле для його роботи лише починає формуватися після прийняття закону про легалізацію.

  • З огляду на багаторічні заборони на азартні ігри професія маркетолога грального бізнесу не розвивалася, тому ринку потрібно більше досвідчених фахівців.

  • Тривалий час гральний бізнес перебував у тіні, тому інформації про маркетингові рішення у відкритому доступі не так уже й багато.

  • Щоб серйозно проаналізувати стан гральної сфери, необхідні точні статистичні дані, яких поки немає.

Це може завадити гральним закладам виділитися серед великої кількості конкурентів. Для успішного просування казино необхідні свіжі ідеї, родзинки та фірмові способи залучити та розважити клієнта. Щоб сформувати ефективні стратегії та оцінити актуальні маркетингові інструменти з просування гральних об’єктів варто звернутися до багаторічного іноземного досвіду.

Креативні підходи до залучення клієнтів у США

Розглянемо приклади маркетингових ходів і способів залучення клієнтів у наземних казино. Оскільки подібні заклади є не тільки азартними, але й розважальними, тут важливий особистісний підхід до гравця, креативні способи утримати його увагу та мотивувати повернутися.

Цікаві прийоми з залучення гравців і створення комфортної для них атмосфери можна почерпнути з практики США. Наприклад, у місті-казино Лас-Вегас є низка торгово-розважальних центрів, куди приїжджає цікава для гральної індустрії аудиторія.

  • Las Vegas Convention Centre (розважальний комплекс).

  • Fashion Show Mall (центр моди).

  • Thomas & Mack Centre (спортивна арена).

  • Sands Expo Centre Cashman Centre (конференц-хол).

  • Showcase Mall (торговий центр).

  • клуб LAX (тут часто відпочивають світові знаменитості).

У багатьох із цих закладів проводяться гучні події, виставки, сезонні розпродажі, які збирають велику кількість публіки.

Ще одним оригінальним ходом зі збільшення потоку туристів у Лас-Вегасі стала організація весільних церемоній. Закони штату дозволяють укладати шлюб громадянам будь-якої країни – для цього потрібні лише паспорти охочих. Дозвіл на весілля видають без зволікання, а церемонію можна провести в одній із багатьох каплиць міста. До того ж у деяких із них реєструють і союзи одностатевих пар.

Маркетологи закладів американської гральної столиці не скупляться й на інші креативні рішення, що збільшують потік туристів.

  • У закладі Main Street Casino встановлена частина Берлінської стіни вагою в три тонни.

  • У готелі Venetian стоять живі статуї, які постійно дивують туристів своїми рухами.

  • У деяких кінотеатрах Лас-Вегаса можна стати мільйонером: досить лише стати на спеціальні ваги в туалеті закладу. Якщо вага виявиться такою ж, як і виграшне число, людина отримає грошовий приз.

  • У казино Golden Nugget є «золотий самородок» вагою 27 кілограмів.

  • Готелі з тематичними розвагами та атракціонами (Circus Circus, «Ескалібур», «Палац Цезаря»).

Сфера розваг і гральна галузь тісно пов’язані, тому привабливі для туристів торгові центри, клуби та незвичайні пропозиції збільшують потік гравців у казино.

Планування казино в США і транспортні послуги

Планування казино в США

Наземні гральні заклади в Лас-Вегасі дуже різноманітні: інтер’єр може бути виконаний у різних стилях і тематичних рішеннях. Є деякі правила, які передбачають найефективнішу у плані збільшення доходу розстановку слот-машин, а також зонування простору. На вході зазвичай ставлять дешевші апарати (щодо ставок і виграшів).

Важливі будь-які, найбільш незначні, на перший погляд, дрібниці – аж до кольору ігрових автоматів. Слоти з можливістю отримати невеликий виграш зазвичай фарбують у червоний. Приємне та мотиваційне звукове оформлення теж має значення: у залах автоматів популярних гральних будинків постійно чути звук монет, що сиплються.

Водночас найприбутковіші ігри та слоти розташовані в місцях підвищеного скупчення людей: біля туалетних кімнат і барів. Також важливо прибрати з поля зору гравців предмети, які могли б відволікти їх від гри. Наприклад, мало в яких гральних залах можна побачити настінні годинники чи вікна.

Розташування міста-казино не дуже зручне в плані відстані від великих американських міст, тому для гостей працює спеціальний перевізник National Airlines. Авіаперельоти здійснюються з одного узбережжя на інше з обов’язковим приземленням у Лас-Вегасі. Примітно, квиток із зупинкою в центрі азартних розваг коштуватиме менше, ніж прямий рейс із міста в місто.

Правильна сегментація аудиторії казино

Правильна сегментація аудиторії казино

Серед прикладів із використання маркетингових прийомів є й не зовсім вдалі. Наприклад, спроба реалізувати в Лас-Вегасі концепцію сімейного відпочинку. Фахівці, які вирішили втілити ідею в життя, сподівалися побудувати розважальні центри, де могли б відпочивати люди з дітьми. На жаль, відвідувати гральну зону із сім’єю ніхто не захотів, а парк розваг для дітей із фінансуванням в $2 млн був закритий.

З того моменту всі гральні заклади, готелі, клуби орієнтовані лише на дорослі розваги: азартні ігри, надання весільних послуг, танцювальні шоу. Об’єктів азартного бізнесу в місті стає все більше, але конкуренти не заважають одне одному та стабільно збільшують кількість клієнтів, а також і прибуток. Це відбувається через те, що кожен заклад сфокусований на певному сегменті аудиторії.

Особливого успіху в цьому досяг заклад в Атлантик-Сіті, у якому 5% від усіх гостей – особливі клієнти, що приносять 50% доходів цього казино. Маркетинг сфокусований на утриманні VIP-гравців: нема такої послуги, яку б не надали у закладі багатим клієнтам (якщо побажання не виходять за межі закону).

Методи залучення клієнтів та аналітика

Методи залучення клієнтів та аналітика

Для того щоб утримати заможних гравців, які здатні принести найбільший дохід казино, маркетологи використовують особистий підхід, що ґрунтується на прямій роботі з клієнтом, а також з інформацією про нього. Береться до уваги не тільки середня ставка й улюблені ігри, але й захоплення, уподобання серед напоїв та їжі, програші, виграші та середній час, проведений за кожним столом.

У власників казино та аналітичних відділів є адреси, телефони та інші особисті дані гравців. У закладі Claridge Casino Hotel є своя методика обробки інформації про клієнтів, вона містить у собі навіть складання психологічного портрета відвідувача. Ключовий чинник у такому підході – визначити найважливіше для клієнта, чи то наявність зручного паркування, чи то меню, що складається з найвишуканіших страв.

Системи лояльності

Системы лояльности

Великі азартні комплекси розробляють для утримання клієнтів власні програми лояльності. Наприклад, готельні комплекси з гральними закладами Hilton ще наприкінці 80-х років запустили анкетування клієнтів із можливістю приєднатися до програми «Почесний Гість».

Суть полягала в накопиченні балів за кожну проведену в готелі ніч, потім ці бали можна використовувати для «покупки» найрізноманітніших послуг – оренди транспорту, вечері тощо. За рік кількість учасників програми зросла з 350 тисяч до 1 мільйона осіб. Водночас клієнти почали ночувати в готелях Hilton удвічі частіше.

Щодо роботи казино, то в наземних гральних закладах Америки використовується Comp-Card – інструмент програми лояльності для активних клієнтів. Персоніфіковані картки демонструються персоналу або ж вставляються безпосередньо в слот під час гри.

Усі дії людини фіксуються для того, щоб потім була можливість надати їй бонуси. Також отримана інформація корисна для подальшої аналітики та формування маркетингової стратегії. Як бонуси гравець може отримати безкоштовне бронювання номерів, запрошення на банкети та багато іншого.

Підсумки

Іноземний маркетинговий досвід різноманітний, а його ефективність підкріплена реальними цифрами. Однак не всі рішення можуть застосовуватися в наших реаліях. Адже для успішного залучення клієнтів необхідно враховувати особливості ринку, законодавство країни, а також реальні суми, необхідні для просування. Ефективним воно може бути тільки тоді, коли витрати не перевищують отриманий прибуток.


Зареєструватися >>>

Оцінить, будь-ласка, новину:
( 110 голоси, середня 4.3 з 5. )
Дізнайтесь про нових спікерів та головні новини конференції.