«Зараз ми проводимо масштабне навчання з роботи з бурж-гемблінг-оферами», — директор із маркетингу та PR в Alfaleads Роман Мануйлов

«Зараз ми проводимо масштабне навчання з роботи з бурж-гемблінг-оферами», — директор із маркетингу та PR в Alfaleads Роман Мануйлов

Чому гемблінг такий цікавий і як потрібно «віджимати» трафік? В інтерв’ю для Kyiv iGaming Affiliate Conference директор із маркетингу і PR в Alfaleads Роман Мануйлов розповів про свій перший досвід в арбітражі та поділився думкою щодо найперспективніших вертикалей.

Інтерв’юер: Kyiv iGaming Affiliate Conference (KIAC)

Респондент: Роман Мануйлов (Р. М.)

KIAC: Розкажіть про свій перший досвід в арбітражі трафіку. З чого все почалося?

Р. М.: Кілька років тому я потрапив у компанію Snaappy. Там хлопці роблять мультимедіа-платформу з месенджером, стікерами та AR-технологіями. Компанія, за фактом, була стартапом, і коли я прийшов туди, там працювало сім осіб, шестеро з яких були програмістами. Бувши єдиним рекламістом, я відразу взяв на себе всі маркетингові завдання — від локалізації продукту та написання текстів до PPC до закупівлі реклами в блогерів.

До моменту виходу на ринок стало зрозуміло, що необхідно закуповувати трафік, і я пішов на Facebook. Почав працювати за CPI з KPI на Retention і Engagement, роблячи по кілька тисяч інсталів у день. Потім почав тестувати інші джерела та сітки. У підсумку, пропрацювавши там два з половиною роки, я пішов в Adcombo, де вже зіткнувся з товаркою, криптом і фінансами.

KIAC: Ваші ключові вертикалі — gambling і dating. Це особиста перевага чи це пов’язано зі специфікою Alfaleads?

Р. М.: Я працюю в Alfaleads, тому вибір вертикалей очевидний. І все ж ми працюємо не тільки з gambling і dating, але також зі sweepstakes і adult. Загалом гемблінг-вертикаль цікава через величезну кількість джерел, підходів та інструментів, які можна залучити. Ну і, звісно, через Revenue.

KIAC: Які вертикалі вважаєте найперспективнішими та чому?

Р. М.: Передусім, гемблінг. Це дуже перспективно, особливо якщо діяти більш масштабно — виходити в бурж, робити більше маркетингу на утримання гравців, працювати над якістю трафіку. Також багато хто забуває, що гемблінг — це не тільки казино. Ми тісно працюємо зі ставками на спорт, це теж дуже цікаво. Тут просто нескінченний простір для ситуативного маркетингу, акцій, креативів. Той же останній бій Хабіба — чим не привід задуматися про роботу з БК? Реклама була всюди, усі, хто лив на ставки в ці дні, — розбагатіли.

Якщо ж не враховувати гемблінг, то зараз великі перспективи бачу в e-commerce і sweepstakes.

KIAC: Розкажіть про найцікавіші проєкти, над якими працювали в Alfaleads або раніше.

Р. М.: Мій перший досвід в арбітражі був дуже крутим. Я запускав кампанію в Instagram, і ми потрапили до перших п’яти компаній у СНД, яких допустили до реклами на майданчику. Протягом пів року я залітав у хвилі нововведень — відео 30 секунд, потім хвилина, конверт був дикий. І ціна була дуже навіть приємною, вдавалося робити інстали за 20 центів на обсязі до 15 тис. в день, у той час, як сітці ми платили долар.

Знаковим PR-проєктом стала кампанія, коли ми пропонували купити «Ждунів» у його творця та подарувати «Пошті Росії», про це писали в усіх ЗМІ та пабліках. Також був дуже цікавий кейс із криптовалютою, але це вже, думаю, підпадає під NDA.

З більш свіжого: зараз в Alfaleads ми проводимо масштабне навчання з роботи з бурж-гемблінг-оферами. Це повноцінна школа для топарбітражиків і керівників команд. Ми поставили собі дуже високу планку та намагаємося її підвищувати з кожним випуском. Уже зараз у нас орієнтовано 600 слухачів, які пройшли через модерацію — ми не пускаємо новачків і у всіх вступників просимо статистику з партнерських мереж.

Ну і, звісно, наші вечірки. Практично всі на ринку знають, що Alfaleads роблять кращі препаті перед конференціями, і мені дуже приємно отримувати позитивний відгук від партнерів і вебмайстрів.

KIAC: У вас великий досвід в PR, класичному та digital-маркетингу. Наскільки сильно всі ці знання допомагають у роботі?

Р. М.: Тут, швидше, досвід допомагає. Причому передусім він дає змогу зрозуміти, що робити не потрібно, а в який бік рухатися варто. Є речі, які дуже корисні, але не сильно ефективні в нашій сфері. Наприклад, я дуже люблю чітко вибудувану систему, яка йде через всю компанію та керує маркетингом. Але в арбітражному середовищі процеси занадто швидкі та зміни відбуваються постійно, тому в роботі дуже висока частка хаосу.

У роботі дуже добре допомагає розуміння різних інструментів та вміння їх використовувати для вибудовування воронок продажів. Це стосується й роботи партнерських програм, й арбітражників. Проблема багатьох вебмайстрів у тому, що для них оптимізація кампаній — це тільки креативи. Працювати ж можна набагато глибше, «віджимати» трафік сильніше та підвищувати його якість.

Як маркетолог CPA-мережі я найбільше наголошую на тому, щоб ми надавали послуги краще за всіх на ринку. Ми оптимізуємо процеси в сторону не тільки швидкості, але і якості. Також ми фокусуємося на персоналізації підходів у роботі з партнерами, тому багато наших друзів вважають Alfaleads сім’єю, а всі зустрічі в офлайні виходять дуже ламповими.

Ну й останнє, я дуже люблю агресивний маркетинг, побудований на роботі в конкурентному середовищі. Чудовий приклад такої роботи — McDonald's і Burger King. Ми намагаємося використовувати подібні інструменти у своїй роботі, часто вдаючись до партизанського маркетингу.

KIAC: Які у вас і Alfaleads плани на найближчий рік?

Р. М.: Зараз ми активно розвиваємо бурж-напрям і MBA — це один із наших ключових проєктів. Загалом рухаємося в бік підвищення експертизи наших вебмайстрів та збільшення їхнього Revenue. Ну і, звісно, ми не хочемо припиняти розвивати інші вертикалі, з якими зараз працюємо.

А наприкінці року всіх чекає підбиття підсумків акції «Красиве життя», і ми нарешті подаруємо віллу на Балі одному з наших вебмайстрів.

KIAC: Яка ваша думка щодо трендів в арбітражі на найближчі роки? Чи швидко всі почнуть працювати «по-білому» та чи почнуть взагалі?

Р. М.: Ринок обілюється, це видно. Навіть якщо й не відбувається повного переходу в білу сторону, багато команд зараз намагаються диверсифікувати потоки, відкриваючи для себе нові «білі» напрями.

Також певним трендом сьогодні можу назвати роботу з UAC. Зараз можна успішно влетіти в цю тему з додатками та дуже непогано заробити. Також добре йде криптовалюта та бурж-гемблінг.

26 вересня Роман виступить на Kyiv iGaming Affiliate Conference 2019. Тема його доповіді: «Як отримати від партнерської мережі максимум якісного трафіку». На івент ви зможете особисто поспілкуватися з Романом Мануйловим, а також з іншими спікерами та експонентами.


Програма події >>>

Оцінить, будь-ласка, новину:
( 78 голоси, середня 4.31 з 5. )
Дізнайтесь про нових спікерів та головні новини конференції.