Сім міфів із арбітражу трафіку: чому нас так довго обманювали?

Сім міфів із арбітражу трафіку: чому нас так довго обманювали?

Чи потрібно вкладати тисячі доларів, коли починаєш арбітражити? Які курси потрібно пройти для того, щоб навчитися лити трафік? Куди податися, щоб почати?

В Інтернеті можна знайти відповіді на всі ці запитання, але іноді вони абсолютно полярні. Кому ж вірити? У цій статті ми зібрали 7 найпопулярніших міфів, які трапляються найчастіше, а також думки професійних арбітражників щодо цього.

Міф 1: арбітражнику-початківцю потрібні технічні знання

арбітражнику-початківцю потрібні технічні знання

Звісно, знання HTML буде величезним плюсом для арбітражника-початківця. Але це зовсім не обов’язково. До того ж будь-які технічні знання можна підтягнути вже в процесі роботи. Намагаючись підігнати свої знання під ідеал, ви можете втратити багато можливостей.

Крім цього, ніхто не заважає передати цю роботу іншому – зараз практично будь-яку роботу можна віддати на аутсорс. Є також сервіси для створення сайтів, креативів, текстів, які продаються (деякі з них взагалі безкоштовні). Усе давно придумали й автоматизували, головне – прагнути в цьому розібратися.

Міф 2: новачкові обов’язково потрібен наставник

новачкові обов’язково потрібен наставник

Починати арбітражити з наставником дійсно набагато спокійніше, але це не завжди ефективно. По-перше, може виявитися, що його стиль роботи вам абсолютно не підходить. По-друге – рано чи пізно вам доведеться починати арбітражити самостійно, тому звикати до постійної допомоги не варто.

Зараз є безліч чудових ресурсів, які можуть допомогти почати роботу в правильному напрямі. STM Forum – це ресурс, на якому успішні партнерські маркетологи дають поради тим, хто їх потребує.

Й ось найважливіше. Якщо ви дійсно хочете бути під крилом наставника, просто зверніться до когось. Відвідайте місцеві заходи та знайдіть одне одного. Ставте запитання. Дайте зрозуміти, що ви хочете вчитися. Запропонуйте їм щось натомість.

«Ви завжди знайдете потрібну вам інформацію, якщо знаєте, де шукати», – радять на форумах.

Міф 3: потрібно багато грошей

потрібно багато грошей

Напевно, саме на грошовому питанні думки спільноти арбітражників максимально розділилися.

Одні кажуть, що без нормального стартового капіталу ($1000-2000) навіть і пробувати не варто: на їхню думку, $300 досить тільки для нормального тесту оффера. А тест – це «злив» грошей ще тільки на початковому процесі пошуку «золотого» оголошення, яке буде приносити дохід у майбутньому.

Інші ж вважають, що невеликий бюджет – це деякою мірою навіть добре, бо малий капітал змушує арбітражника зосередитися на процесі.

Кого слухати – вибирати вам. У цьому питанні слід відштовхуватися від власних цілей – із великим бюджетом можна швидко та безболісно злетіти, але з маленьким бюджетом у вас більше шансів проявити кмітливість і знайти унікальний спосіб просування, до якого раніше ніхто не додумався.

Міф 4: потрібно налагодити зв’язки

потрібно налагодити зв’язки

Швидше ні, ніж так. Індустрія партнерського маркетингу досить молода, і тому тут є безліч можливостей.

«Найприкольніша картина була такою: минулий рік, семінар із лінкбілдингу у Відні, 10 година ранку. Стоїмо на кухні. Усі розмовляють між собою англійською мовою – “Hey man, where are you from?” – і всяке таке. Раптом я чую, хтось каже: “I'm from Nikolayev”», – розповідав на попередній Kyiv iGaming Affiliate Conference Віктор Карпенко – експерт із просування сайтів на висококонкурентних нішах у США й керівник SeoProfy.

«Як ми потім з’ясували, з 10 осіб, які були на семінарі, п’ятеро – або з України, або з Росії. Велика частина афіліатів і тих, хто просуває нішу, перебуває в СНД і вдає, що ніхто тут один одного не знає», – зазначив Віктор.

Спілкування з іншими вебмайстрами, звісно, може дати хороший імпульс, але важливо почати запускати кампанії власноруч.

Міф 5: потрібно відвідати курси

потрібно відвідати курси

Додаткове навчання на курсах підвищення кваліфікації, звісно, може бути корисним, але не обов’язковим у даній сфері. Тим паче, відкрито розповідати про успішні схеми – все одно, що розмістити рецепт крабсбургера в Інтернеті. Навряд чи хтось став би таким ділитися (навіть за гроші).

Можливо, ефективнішим буде відвідування курсів із суміжних тематик: маркетингу, SMM, гештальтпсихології або з чого-небудь іншого, що допоможе працювати з цільовою аудиторією.

Міф 6: висока конкуренція

висока конкуренція

На жаль, у диджитал-сфері висока конкуренція – буденна справа для будь-якої професії. Це всього лише ознака того, що в галузі є багато грошей.

Арбітраж трафіку – дійсно висококонкурентна ніша, але тут також є і великий попит на фахівців, де гірші відсіюються. Ваше завдання – просто не стати одним із них.

Міф 7: потрібна удача

потрібна удача

Покладатися на удачу – завжди погана ідея, якщо ви налаштовані на серйозний бізнес.

Заробити на арбітражі цілком реально, і це заняття може принести чималий прибуток, якщо вкладати в нього час і зусилля. Як мінімум потрібно створювати контент, розбиратися в софті, вивчити нюанси покупки й налаштування доменів, розуміти точні ліміти майданчиків і особливості споживача.

Але на все це потрібен час. Якщо ви почитаєте історії успіху топових фахівців у цій сфері – то зрозумієте, що досягти успіху їм вдалося далеко не з першого разу.


Ознайомитися з історіями експертів із арбітражу трафіку, які виступають на Kyiv iGaming Affiliate Conference, ви можете в нашому розділі «Новини».

Оцінить, будь-ласка, новину:
( 74 голоси, середня 3.8 з 5. )
Дізнайтесь про нових спікерів та головні новини конференції.