«Сегментація – це один із найважливіших аспектів в оперуванні». Інтерв’ю з Едом Роговим із Quints

«Сегментація – це один із найважливіших аспектів в оперуванні». Інтерв’ю з Едом Роговим із Quints

Про нові маркетингові тренди у сфері iGaming, якісні зміни в продукті Quints і продуктивність роботи з афіліатами у своєму інтерв’ю Kyiv iGaming Affiliate Conference розповів СМО Quints Ед Рогов.

Стартап Quints заснований професіоналами з великим досвідом роботи в ніші онлайн-гемблінгу. Головний продукт компанії – програмне забезпечення для партнерського та медіамаркетингу, яке дає змогу зменшити кількість витрат для залучення клієнтів. Також завдяки алгоритмам машинного навчання фахівці Quints можуть передбачати майбутній LTV гравців і ймовірність відходу.

Інтерв’юер: Kyiv iGaming Affiliate Conference (KiAC)

Респондент: Ед Рогов, СМО Quints (Е.Р.)

KiAC: З якою кількістю компаній працює Quints і на ринках яких країн? Яким великим холдингам надаєте свої послуги?

Е.Р.: Зараз Quints надає свій сервіс понад 10 різним брендам. У кожного, звісно, є свої пріоритетні напрями та ринки. З найбільших варто зазначити «Паріматч» і «Фаворит Спорт». Обидві ці компанії вважаються лідерами на декількох ринках і є прикладом для наслідування для багатьох букмекерів.

Ми дуже раді, що нам випала можливість працювати з компаніями такого високого рівня. Також хочу відзначити BitCasino і SportsBet – це найбільші оператори у світі криптогемблінгу. Завдяки роботі з ними ми покращуємо наш продукт, зокрема в контексті такої нової та перспективної ніші, як криптогемблінг.

KiAC: Як використовується у вашому продукті машинне навчання та які переваги дає клієнтам?

Е.Р.: Насправді ми розділили ці два напрями. Тепер є рішення для маркетингу й алгоритми ML для вузькопрофільних завдань, і вони існують окремо один від одного. Звичайно, ми розглядаємо можливість залучення машинного навчання в таких напрямах, як передбачення фроду (особливо актуально для СРА-трафіку), прогнозування прибутковості будь-якого іншого джерела трафіку та детальний аналіз за кожним афіліатом.

Але поки, як показує практика, для більшості компаній є більш насущні та пріоритетні завдання. Наприклад, зручний інструментарій для роботи з рекламними мережами і, як би дивно це не звучало, просто справний робочий та гнучкий інструмент для звітності та аналізу вхідного трафіку.

KiAC: Як змінився продукт Quints за останній рік? Які запити клієнтів на це вплинули?

Е.Р.: Ми однозначно стали гнучкішими в багатьох наших рішеннях. Як показав досвід, немає жодної компанії, яка розв’язує проблему та підходить до роботи так само, як інша компанія. Саме на цьому ми сконцентрувалися – додали більше гнучкості та можливостей кастомізації нашого сервісу.

Це стосується всього: від налаштувань контролю доступу до індивідуального API для кожного афіліатного акаунта. Щодо запитів клієнтів – це те, чим керуємося передусім, допрацьовуючи наш продукт. Як приклад можу описати, як ми створили конструктор постбека, з яким можна зробити унікальний запит, який відповідатиме вимогам практично будь-якої СРА-мережі.

KiAC: Які типові помилки допускають у роботі маркетингові служби гемблінг-компаній і як їх уникнути? Як у цьому можуть допомогти сучасні технології?

Е.Р.: Цю тему можна обговорювати годинами, бо ми працюємо зі значною кількістю компаній, й у всіх свій досвід. Думаю, можна озвучити три основних: детальна сегментація, вибір релевантних KPI та послідовний моніторинг цих KPI за обраними сегментами.

Сегментація – це один із найважливіших аспектів в оперуванні. Адже для кожного джерела трафіку потрібен відповідний рекламний «меседж» і відповідна воронка продажів. А такі речі пізнаються тільки завдяки експериментам і досвіду, який вони дають. Будь-який експеримент повинен бути вимірюваним і мати певну мету: збільшити конверсію за сегментом X на Y відсотків або ж досягти зростання LTV до певного рівня.

KiAC: Чи є робота з афіліатами однаково продуктивною для всіх компаній геймінг-ніші без винятку? Чому?

Е.Р.: На думку не спадає жодна компанія, яка б працювала з афіліатами та від цього програла в довгостроковій перспективі. Адже, за статистикою, майже 70% виторгу в онлайн-гемблінгу – це частка афіліатів. Тому відмовлятися від цього каналу трафіку, особливо компаніям малого й середнього розміру, недоцільно.

Зрозуміло, робота з афіліат-трафіком не буде однаково продуктивною для кожної компанії. Все-таки у всіх свої особливості в роботі, рівень конверсії і LTV. Але в абсолютному значенні у виграші як оператори, так і афіліати. З ними просто теж потрібно вміти працювати, майже як і з гравцями.

KiAC: Які тренди в маркетингу, зокрема у сфері iGaming, зараз актуальні порівняно з минулим роком?

Е.Р.: З того, що бачимо ми, набирає обертів так званий Influencer Marketing. Практично на кожній конференції обговорюються теми типу «Як привернути до себе користувачів із покоління Z». А оскільки люди цього покоління багато уваги приділяють соціальним платформам і сильно довіряють лідерам думок, у даний момент йде дуже активний процес освоєння саме цих ніш. Створюються компанії, які тренують та об’єднують стримерів, ті ж CasinoGrounds займаються саме цим.

Крім того, усе більше уваги приділяється залученню трафіку саме завдяки соціальним мережам – як у плані вбудованої контекстної реклами, так і в плані створення груп і розсилок. Думаю, також можна говорити про те, що email-маркетинг здав позиції, тепер для комунікації та залучення клієнтів використовуються такі канали, як push-повідомлення, месенджери тощо.

KiAC: Що ви представите гостям Kyiv iGaming Affiliate Conference?

Е.Р.: Передусім ми представимо наші рішення, а також розповімо, як вони можуть допомогти операторам збільшити маржинальність свого бізнесу та обіг. Думаю, значна кількість людей уже знайома з нашим рішенням, і для них у нас знайдеться кілька новинок.

Для тих, хто ще не знайомий із Quints, ми можемо багато чого показати та розповісти. Адже за останній рік наше рішення розрослося і з’явилося безліч нових функцій, які по-різному можуть допомогти як новим, так і досвідченим операторам. Запрошуємо всіх до демозони, будемо раді поспілкуватися з усіма, кого вже знаємо, і новими знайомими!


Kyiv iGaming Affiliate Conference, де стартап Quints буде учасником, відбудеться 26 вересня.

Повна програма конференції доступна за посиланням>>>

Оцінить, будь-ласка, новину:
( 105 голоси, середня 4.32 з 5. )
Дізнайтесь про нових спікерів та головні новини конференції.