Сайти-афіліати: що це, і як до них ставляться пошукові системи?

Сайти-афіліати: що це, і як до них ставляться пошукові системи?

Інтернет-магазини та інші онлайн-ресурси створюють кілька паралельних сайтів — це дозволяє залучити більше користувачів і досягти ефективних результатів.

Однак розміщення на маркетплейсі декількох сайтів від одного бізнесу стало проблемою — такі ресурси визначаються пошуковими системами як афіліати. Пропонуємо розібратися, що це таке, і як не потрапити під афіліат-фільтр.

Що таке афіліати?

З погляду пошукових систем афіліати — подібні сайти, які належать одному власнику. Як правило, ці ресурси представляють одні й ті ж товари й послуги, а також схожі тематично — вони просуваються за одними й тими ж запитами.

Пошукові системи стежать за тим, щоби сайти-афіліати не видавалися на запити користувачів. У результаті, афіліати знижуються у видачі, а компанія-власник втрачає відвідувачів.

Чому з афіліатами боряться?

Афіліати не пропонують користувачам нову інформацію й монополізують топ запитів у пошукових системах. Тому, пошуковики боряться з такими ресурсами й запускають алгоритми для фільтрації.

Так, афіліат-фільтри — основний спосіб боротьби з наявністю декількох сайтів однієї компанії в результатах пошуку.

Як визначаються афіліати?

Сайти-афіліати: що це, і як до них ставляться пошукові системи? - 1

Пошукові алгоритми аналізують кілька чинників, щоби виявити афіліатів і обмежити цю присутність у видачі при запитах.

Пошукові системи аналізують:

  • IP-адреси й дані whois у доменів;
  • прізвища власників;
  • контактні дані;
  • назви та логотипи організацій;
  • товари та послуги;
  • опис пропозицій;
  • тематичну спрямованість і структуру ресурсу;
  • текстовий контент і дизайн.

Якщо кілька з представлених елементів збігаються у двох різних сайтів, вони визнаються як афіліати, а їхні позиції в пошуковику стають значно нижчими.

Як уникнути афілірування і зробити так, щоб сайт продавався?

Сайти-афіліати: що це, і як до них ставляться пошукові системи?  - 2

Якщо компанія планує створити кілька сайтів, необхідно максимально розмежувати їхню тематику, щоб грамотно просувати кожен із них.

Створюючи додатковий сайт варто:

  • оформити домени на різні юридичні особи;
  • вказати різні номери телефонів, адреси та дані про власників;
  • використовувати різні імена доменів і логотипи;
  • змінити структуру сайту;
  • забезпечити різний асортимент і вартість товарів;
  • публікувати унікальний контент.

Щоби не дублювати дані на двох сайтах, але, водночас, вказувати правильну інформацію, важливо продумати в який спосіб подавати контент.

Розміщуючи адресу компанії, на одному сайті можна вказати головний офіс або юридичну адресу, а на іншому — представництво або фізичне місцезнаходження офісу.

Інтернет-магазини можуть створювати сайти під різну цільову аудиторію або використовувати різні бізнес-моделі.

Вказуючи ціни, на одному із сайтів можна створити каталог товарів, бо він не дублює структуру корпоративного сайту. Крім цього, сторінки товарних позицій із сайту-магазину займають малу частку всіх товарів каталогу.

Сайти-афіліати: що це, і як до них ставляться пошукові системи? - 3

Залучити нових відвідувачів і збільшити продажі можна завдяки створенню декількох сайтів для однієї компанії. Щоби домогтися позитивного результату, важливо розвивати обидва ресурси по-різному й наповнювати сайти унікальним контентом. Грамотне просування сайтів дозволить завоювати відразу кілька позицій у видачі пошукових систем.

Просування сайтів обговорять експерти на Kyiv iGaming Affiliate Conference.

Дізнайтесь про нових спікерів та головні новини конференції. Підпишіться та отримайте знижку на ваш квиток.