Роман Мануйлов з ALFALEADS: «Щоб залучити клієнтів, потрібно оптимізувати додатки»

Роман Мануйлов з ALFALEADS: «Щоб залучити клієнтів, потрібно оптимізувати додатки»

Довіра потенційних клієнтів безпосередньо пов’язана з оптимізацією лендінгів і додатків. Так стверджує директор із маркетингу та PR в CPA-мережі ALFALEADS Роман Мануйлов. В інтерв’ю для Kyiv iGaming Affiliate Conference він поділився своїм досвідом, а також розповів про переваги та недоліки різних ОС для створення додатка.

Інтерв’юер: Kyiv iGaming Affiliate Conference (KIAC)
Респондент: Роман Мануйлов (Р. М.)


KIAC: Скажіть, будь ласка, у чому полягають основні особливості роботи з трафіком і додатками?

Р. М.: Найголовніше — це створити відчуття в користувача, що він перебуває саме в додатку, а не на клоні сайту. Це сильно впливає на його довіру. Друге — робити багато ASO, щоб додаток потрапляв у топ-позиції й отримував безкоштовний трафік. Найкращий трафік — пошуковий, особливо PlayMarket або AppStore.

KIAC: Чому саме на цих двох майданчиках?

Р. М.: Бо люди самостійно шукають продукт, а коли знаходять — дуже задоволені, адже роблять те, що хотіли, і не доводиться переконувати їх рекламою.

Важлива не тільки оптимізація під UA. Той лендінг, який використовується в додатку, добре оптимізований на реєстрацію, щоб було якомога менше кроків. Швидше зареєструвався — швидше потрапив на сайт. Також важливою є робота з воронками й пушамами, які дають змогу здобути додаткові депозити й поліпшити трафік.

KIAC: Чому важливо оптимізувати майданчики під WebView і мобільний трафік?

Р. М.: Бо інакше буде неможливо працювати з WebView. Коли людина запускає додаток і бачить, що всередині міститься сайт, вона не довіряє такому додатку, думає, що її намагаються обдурити. Це це має вигляд продукту низької якості, ніби з клієнта просто хочуть витягнути гроші. Жодна людина не стане вкладати гроші в майданчик, якому не довіряє. Крім того, набагато зручніше користуватися оптимізованим додатком. Вдалий приклад — додатки на AppStore. На айфонах немає кнопки повернення, щоб повернутися на попередню сторінку додатка, потрібно його повністю вимкнути й заново включити, щоб знову увійти. Це не дуже зручно.

KIAC: Як ви залучаєте афіліатів у свої CPA-мережі?

Р. М.: Ми даємо найкращі ставки, у нас дуже багато оферів, добра експертиза, адже ми власноруч працюємо над трафіком, у нас великий медіабаїнг. Досвід, який ми під час цього набуваємо, переходить і до партнерів. Ми влаштовуємо заходи, розповідаємо новини. Наприклад, завтра в Києві відбудеться мітап, де ми зустрінемося з партнерами, післязавтра — в Одесі. Ми намагаємося персонально працювати з усіма. Наш профіт зв’язаний з профітом партнерів. Якщо вони не заробляють — не заробляємо й ми.

KIAC: Як відбувається ваше спілкування з учасниками заходу, яке загальне враження?

Р. М.: Все подобається, адже я розумів, куди іду, а свою доповідь готував зважаючи на те, що тут буде багато рекламодавців, і я зустрів кілька досвідчених вебмайстрів.

Оцінить, будь-ласка, новину:
( 101 голоси, середня 3.7 з 5. )
Дізнайтесь про нових спікерів та головні новини конференції. Підпишіться та отримайте знижку на ваш квиток.