Просування онлайн-казино в Україні: основні способи, проблеми рекламного ринку та варіанти їх розв’язання

Просування онлайн-казино в Україні: основні способи, проблеми рекламного ринку та варіанти їх розв’язання

Уже 16 червня відбудеться п’ята Kyiv iGaming Affiliate Conference, де видатні експерти розкажуть про останні зміни на гральному ринку України, а також із різних боків розберуть, як лити трафік на гемблінг та отримувати стабільний дохід.

Поки ти готуєшся отримувати корисні знання та заводити круті знайомства на нашому івенті, медіапартнер KiAC 2021 – гід по онлайн-казино GamblerKey – підготував оглядовий матеріал про головні проблеми, які виникають під час просування гемблінг-майданчиків в Україні, і можливі способи їх розв’язання. Окрім цього, у статті виділили найпопулярніші способи залучення якісного трафіку. Докладніше про все це читай далі.

Легалізація гемблінгу: що про це думають українці?

У 2020 році відбулася переломна подія для роботи наземного й онлайн-казино в Україні. Парламент ухвалив законопроєкт «Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор», під яким пізніше поставив свій підпис і президент країни. Цим рішенням влада фактично легалізувала гральний ринок в Україні, висунувши власникам бізнесу низку умов, без виконання яких отримати заповітний дозвіл на організацію роботи казино неможливо.

І хоча перші ліцензії на відкриття офлайн-казино вже видані, легалізація азартних розваг в Україні викликала змішану реакцію в людей. Дехто вітав це рішення, кажучи про те, що це принесе серйозні грошові вливання до державного бюджету. Інші, навпаки, критикували законопроєкт, побоюючись його наслідків у вигляді збільшення кількості лудоманів, участі в азартних іграх неповнолітніх, заподіяння шкоди економіці тощо.

Через спірні думки громадськості проблема просування казино в Україні продовжує залишатися однією з найгостріших для власників грального бізнесу.

Як рекламувати онлайн-казино в Україні

Через специфіку сфери реклама онлайн-казино в Україні регулюється досить жорстко. Оператори отримують обмежену кількість часу на просування на телебаченні та радіо, а також можуть публікуватися тільки в тематичних ЗМІ, які спеціалізуються на гемблінгу.

Набагато простіше рекламувати онлайн-казино в Інтернеті. Способи просування в Мережі відомі давно, найпоширенішими з них є:

  • Оптимізація майданчика за пошуковими запитами. Завдяки грамотному SEO-просуванню оператори можуть вивести свій ресурс у топ пошукових запитів, збільшивши приплив гравців.

  • Реклама онлайн-казино в соціальних мережах. Просування майданчика в соцмережах – завдання SMM-маркетологів. Такий спосіб є найбільш дієвим. Користувачів залучають завдяки регулярній публікації новинного та відеоконтенту на сторінках казино. Правильна реклама в соціальних мережах допомагає зробити бренд впізнаванішим і залучити трафік на майданчик.

  • Просування за допомогою партнерських програм. У багатьох онлайн-казино є власні партнерські програми. Залучення гравців завдяки їм відбувається так: на партнерському ресурсі публікується реклама майданчика, натиснувши на яку користувачі потрапляють на сайт казино. Якщо після цього вони поповнюють депозит і починають грати, партнеру нараховується відсоток за просування.

  • Email-розсилка. Представники онлайн-казино відправляють рекламні листи про нові майданчики користувачам, які підписалися на розсилку.

Через те, що просування гемблінгу в Інтернеті практично не регулюється державою, таким способом реклами користуються як легальні онлайн-казино, так і оператори, які ведуть діяльність незаконно.

Як усунути наявні проблеми в просуванні онлайн-казино в Україні

Попри державне регулювання азартного бізнесу в Україні все ще є низка проблем, які пов’язані з просуванням онлайн-казино. На думку деяких експертів, розібратися з питанням незаконного маркетингу в Інтернеті можна лише за допомогою штрафних санкцій. Водночас вони мають накладатися не тільки на нелегальні майданчики, а й на агентства, які відповідальні за поширення такої реклами.

Представники грального ринку вважають, що для усунення проблем просування казино необхідно створити чіткий алгоритм контролю та моніторингу законності реклами гемблінг-операторів.

Окрім цього, держава та бізнес-сектор мають поставити акцент на тісну співпрацю між собою. Це допоможе усунути суперечності в наявному законі та чітко визначити шлях розвитку грального ринку в Україні.

Орієнтуватися варто на європейські країни, у яких реклама грального бізнесу чітко регулюється державою через вплив на залежних гравців і неповнолітніх. Наприклад, Комісія з азартних ігор Великобританії надає всіляку підтримку легальним операторам і надає різні інструменти для грамотної реклами з урахуванням проблем залежних користувачів.

Повертаючись до проблеми сприйняття населенням України азартних ігор, варто сказати, що Комісія з регулювання азартних ігор і лотерей теж починає робити кроки, які націлені на розвінчання міфів про казино.

Думку українців про негативний вплив гемблінгу планують змінити за допомогою проведення спеціальних інформаційних заходів. Регулятор має намір розповідати про те, як обирати легальні та прозорі майданчики, про шкоду лудоманії та способи боротьби з нею, а також про інші, не менш важливі аспекти.

Підсумок

Зараз просування грального бізнесу в Україні – досить складний процес для всіх сторін. Тому державним органам і представникам ринку азартних розваг необхідно докладати спільних зусиль, щоб розв’язати наявні проблеми та змінити думку населення.


Чекаємо на тебе на KiAC 2021! Приходь, щоб дізнатися про ефективні способи просування гемблінг-оферів, і заведи корисні знайомства з топами афіліат-індустрії!

Приєднатися >>>

Оцінить, будь-ласка, новину:
( 93 голоси, середня 4.32 з 5. )
Дізнайтесь про нових спікерів та головні новини конференції.