Залучення клієнтів у казино: SEO-оптимізація майданчика й адаптація під арбітраж трафіка

Залучення клієнтів у казино: SEO-оптимізація майданчика й адаптація під арбітраж трафіка

На гемблінг-ринку представлений широкий вибір віртуальних гральних майданчиків. Щоб портал був успішним, необхідно вживати заходів із його просування. Один із найбільш ефективних інструментів для вирішення цього завдання — це SEO-оптимізація. Завдяки їй покращують позиції сайту в пошуковій видачі. Також важливу роль відіграє адаптація ресурсу під арбітраж трафіка. Докладніше про оптимізацію онлайн-казино — далі в статті.

Основні етапи SEO-оптимізації сайту

Основні етапи SEO-оптимізації сайту

SEO — це оптимізація інтернет-майданчика для підняття його позицій у результатах видачі пошукових систем (Google, «Яндекс» тощо) за запитами користувачів. Завдяки цьому маркетинговому інструменту користувачі швидко знаходять казино, прописавши в пошуковику тільки ключові слова і фрази. У результаті гральна платформа залучає нових відвідувачів, а її доходи збільшуються.

SEO-оптимізація інтернет-ресурсу — це складна і трудомістка робота. За такого способу просування важливо виконати такі етапи:

  • Проаналізувати власний сайт і ресурси конкурентів. На цьому етапі SEO-фахівець аналізує видимість порталу за високо-, середньо- і низькочастотних запитах, вивчає конкурентів і лідерів ринку, структуру їхніх ресурсів і контрольний профіль.

  • Створити семантичне ядро. Під час виконання цього кроку формують базу ключових слів, словосполучень і фраз, які найбільш точно характеризують запропоновані послуги. Залежно від розміру й масштабності проєкту [1] в цей список може бути внесено від десятка до декількох тисяч слів. Під кожен напрям (наприклад, настільні карткові ігри, live-казино, ставки на спорт тощо) підбирають окремі ключові слова. Потім їх розподіляють у всьому ресурсі та додають у контент кожної сторінки.

  • Сформувати структуру інтернет-майданчика. Йдеться про сукупність усіх посадкових сторінок сайту, які розташовуються в певному ієрархічному порядку. Щоб вебсторінки швидше завантажувалися й користувачеві було легше знайти ту чи іншу гру, усі надані послуги ділять на категорії та підкатегорії. Наприклад, ставки на спортивні, культурні, політичні події, live-ігри і відеослоти повинні перебувати в різних розділах. Кожна сторінка повинна бути оптимізована під певні ключові слова/фрази. Крім того, для індексації важливо, щоб структура навігації не була надто глибокою. Найкращий варіант — сформувати її в такий спосіб, щоб для отримання доступу до будь-якої зі сторінок потрібно було зробити не більш ніж три кліки.

  • Зробити внутрішню перелінковку. Це зв’язування сторінок сайту покликаннями. Їх ставлять в основному тексті сторінки, різних частинах меню, додатковій навігації, блоках із рекомендованими матеріалами або послугами.

  • Згенерувати якісний контент. Для просування сторінок створюють матеріали, у які вміщують ключові слова із семантичного ядра.

  • Подбати про зовнішні покликання. Йдеться про покликання на казино, що публікуються на чужих ресурсах. Чим частіше казино згадують на різних порталах, тим більше буде відвідувань. Варто враховувати, що пошукові системи можуть негативно реагувати на нерівномірне й необдумане нарощування маси. Унаслідок цього проєкт потрапить під фільтрацію.

Оптимізація гемблінг-ресурсу під арбітраж трафіка

Оптимизация гемблинг-площадки

Онлайн-казино залучають клієнтів на свої майданчики різними способами. Один із найефективніших — це співпраця з арбітражниками. Вебмайстри перенаправляють відвідувачів з одного порталу на інший. Якщо майданчик не оптимізований під арбітраж, то віртуальний заклад може втратити частину трафіка. Щоб уникнути цього, слід врахувати кілька нюансів. Розглянемо їх докладніше.

Адаптивність сайту й посадкової сторінки. Згідно з дослідженням агентства LEAD9, у 2018 році майже 45 % всіх дорослих громадян України використовували смартфони із сенсорними екранами. Тому в епоху, коли гаджети є в кожної другої людини, важливо мати мобільну версію грального сайту. Це дасть змогу розширити коло потенційних клієнтів.

Крім того, необхідно адаптувати посадкову сторінку як під ПК, так і під мобільні гаджети і планшетні комп’ютери. Це означає, що вона автоматично розпізнаватиме дозвіл екрана, прийматиме відповідний розмір і коректно відображатиметься на різних пристроях.

Важливо, що під час ранжирування пошукові системи піднімають на вищі позиції ті портали, які адаптовані під мобільні пристрої.

Швидке завантаження сторінок. Щоб залучати на майданчик більше трафіка, зокрема й завдяки партнерам, необхідно забезпечити високу швидкість завантаження вебсторінок. На це має йти 1–2 секунди. Якщо для повного відкриття сторінки потрібно 10–15 секунд, то багато користувачів можуть не дочекатися завантаження сторінки, а закриють вікно й підуть шукати інший ресурс.

Воронка продажів. Головна мета грального бізнесу — залучити й утримати клієнта. Однак іноді через помилки у вибудовуванні воронки продажів гемблінг-майданчики втрачають аудиторію. Наприклад, форма реєстрації з безліччю полів відлякує багатьох користувачів. У підсумку вони йдуть із сайту, так і не ставши його клієнтом.

Для вебмайстрів важливі такі елементи воронки продажів:

• реєстрація користувача на сайті;

• перше використання платформи та ігрового контенту;

• перша взаємодія з техпідтримкою;

• перший депозит;

• перший вивід коштів;

• email-розсилка.

Роль афіліатів в оптимізації онлайн-казино

Роль афіліатів в оптимізації онлайн-казино

Співпраця казино з афіліатами дає змогу наростити зовнішню кількість покликань. Чим більше тематичних інтернет-майданчиків покликаються на гральний заклад, тим більше користувачів, які відвідують сайт. Крім того, такий підхід до оптимізації підвищує авторитетність майданчика для пошукових систем.

Через те, що в низці країн гемблінг-бізнес регулюється законом, не кожен сайт готовий розміщувати в себе покликання на гральні портали. Однак партнери, які все ж рекламують казино на своїх платформах, залучають на ресурси велику кількість нових клієнтів.

Важливо, щоб гемблінг-заклади\партнерські програми тісно взаємодіяли з вебмайстрами. Завдяки цьому вдасться своєчасно усувати проблеми, які негативно позначаються на конверсії трафіка.

Підсумок

SEO-просування — це важливий інструмент у популяризації онлайн-казино. Якщо ця робота буде проведена якісно, ​​то гемблінг-ресурс займе топові позиції в пошуковій видачі. Однак, належну увагу варто приділяти зовнішній оптимізації порталу, яка реалізується завдяки афіліатам. Завдяки співпраці з партнерами казино стане більш популярним, а кількість його відвідувачів зросте.

Оцінить, будь-ласка, новину:
( 67 голоси, середня 3.88 з 5. )
Дізнайтесь про нових спікерів та головні новини конференції.