Корисні поради: як лити в плюс на спортивний беттінг

Корисні поради: як лити в плюс на спортивний беттінг

Популярність спорту і ставок на нього робить трафік на беттінг висококонверсійною нішею, де вебмайстри можуть добре заробляти. Щоб отримувати максимальний прибуток, необхідно стежити за трендами й топовими новинами. Розглянемо базові принципи, як лити трафік на спортивний беттінг у плюс.

Що таке спортивний беттінг

Що таке спортивний беттінг

Спортивний або подієвий беттінг означає ставку на результат будь-якого спортивного змагання або заходу. Спортивний беттінг належить до азартних ігор, хоча принцип його не такий, як у рулетці – тут не діє рандом, а точно спрогнозувати результат можна тільки завдяки аналітиці та експертному прогнозуванню. У спортивному беттінгу є два типи гравців: новачки і професіонали.

Перші ставлять на результат спортивних матчів, опираючись на інтуїцію та на імпульсивні рішення, а другий тип гравців бажає докладно аналізувати інформацію та зіставляти всі факти (кількість перемог і поразок команди або спортсмена), перш ніж зробити ставку. Щоб не помилитися й підвищити свої шанси на виграш, гравці-початківці часто купують аналітику і прогнози в професіоналів. Саме вони і є цільовою аудиторією для тих вебмайстрів, які ллють трафік на спортивний беттінг.

Найчастіше ставки роблять чоловіки у віці від 25 до 30 років. Також робота з партнерами спортивного беттінгу збільшує мобільний трафік, оскільки люди часто заходять зі смартфонів, щоб швидко дізнатися новини про події, поточний стан справ та оперативно знайти прогнози.

Які промоматеріали можна використовувати?

  • Лендінги. Найпоширеніші варіанти – ті, які залучають трафік на безкоштовні підписки, а також на ресурси з прогнозами за гроші. Вебмайстер може взяти код посадкової сторінки, розмістити його на своєму хостингу й оцінювати статистику.

  • Банери. Використовуються банери різних розмірів і різного розташування (горизонтальні чи вертикальні). Також можливе брендування сайту вебмайстром.

  • Віджети. Популярні віджети з прогнозами, які привертають увагу, на найближчі заходи. Клік по віджету веде клієнта на необхідний сайт. Зазвичай використовуються шаблонні віджети, але іноді для вебмайстрів із великим трафіком розробляють індивідуальний дизайн.

  • Посилання. Партнери можуть самі генерувати посилання на будь-які сторінки оффера і використовувати їх у своїй роботі.

Приклади офферів і як їх вибирати

Приклади офферів

Перш ніж обрати оффер, необхідно оцінити його за кількома критеріями, які дадуть змогу зрозуміти, чи вдасться вебмайстру лити трафік у плюс. Головна особливість оффера, яка повинна цікавити партнера, – привабливість для відвідувачів. Вона містить у собі:

  • широкі можливості робити ставки (різні івенти);

  • згадки про найсвіжіші і масштабні події;

  • наявність бонусів для клієнтів (вітальний, депозитний).

Також варто звертати увагу на коефіцієнти (вони повинні бути правдоподібні), умови поповнення, виплати (чим більше їх, тим краще) і, звісно, схеми роботи з партнерами.

Ось кілька прикладів популярних і надійних офферів.

  1. 1xbet – один із найвідоміших ресурсів для ставок у СНД. Надає широкий вибір, понад 1000 спортивних подій, бонуси, техпідтримку.

  2. Parimatch – міжнародна компанія з двадцятирічним досвідом роботи дає можливість робити ставки pre-match і live. Також у цього оффера швидкі виплати й хороші коефіцієнти.

  3. «Ліга Ставок» – пропонує ставки на спортивні та розважальні події, кіберспорт, pre-match і live.

  4. Betcity – відома високими коефіцієнтами і швидкими виплатами, також у компанії є свій власний центр аналітики.

Поради: як лити трафік на беттінг

як лити трафік на беттінг

Визначення аудиторії. Основна аудиторія спортивного беттінгу – захоплені люди, які віддають перевагу спорту перед іграми в казино. Початківців залучають відомі події, акції та бонуси від букмекерів. Досвідченіших гравців цікавить інформація про те, як їхній досвід і знання можна монетизувати.

  • СРА-мережу. З малим обсягом трафіку дуже зручно працювати через СРА-мережу, у менеджерів якої налагоджена схема роботи з рекламодавцями і вебмайстрами. Також завдяки цьому можна отримувати додаткові цікаві пропозиції співпраці.

  • Вибір оффера. Оффери з оплатою CPA за внесений депозит дають більше профіту, особливо якщо у вебмайстра є вихід на досвідчених гравців. Крім цього, робота з подібними офферами дає змогу контролювати якість трафіку.

  • Моніторинг новин. Усі свіжі новини про події або ж про зміни умов ставок на спорт можна й потрібно використовувати у своїй роботі. Анонси великих спортивних змагань, трендові події на зразок кіберспортивних турнірів, важливі новини про оподаткування виграшу. Будь-яка інформація може стати мотивом і закликом до користувача зробити ставку.

  • Застосування нових технологій. Джерела трафіку на беттінг можуть бути найрізноманітніші – еmail-розсилки, дорвеї, пуш-повідомлення. Зараз також активно використовується Telegram та інші варіанти, головне – не зациклюватися на одному з них і частіше пробувати щось нове.

Звідки брати трафік?

Звідки брати трафік

Джерела трафіку залежать від того, на яку аудиторію розраховує вебмайстер. Професіонали найчастіше звертають увагу на інформацію про команди і спортсменів, статистику минулих матчів. Початківці цікавляться аналітикою й сайтами, які надають готові рішення за прогнозами щодо ставок на спорт. Після визначення основної аудиторії необхідно вибирати, звідки ж буде вигідніше лити трафік. Джерелами трафіку для ставок на спорт можуть стати соціальні мережі, профільні спортивні сайти, YouTube, новинні ресурси, на яких закуповуються статті з віджетами.

  • Соціальні мережі: спортивні, навколоспортивні, кіберспортивні спільноти і групи.

  • Instagram.

  • YouTube (де розміщуються відео з прогнозами й посилання в описах).

  • Новинні сайти, тематичні спортивні ресурси, аналітичні платформи.

  • Контекстний трафік.

  • Подієвий трафік. Під певні події створюються ресурси з добре індексованими сторінками.

Висновки

Щоб лити на беттінг у плюс, важливо дотримуватися базового правила, а саме: робити це своєчасно, оскільки спортивні події суворо фіксовані за часом. Профіт вебмайстра також залежить від вибору оффера й підбору правильного джерела трафіку, який допомагає залучити саме ту цільову аудиторію, яка необхідна.

Оцінить, будь-ласка, новину:
( 56 голоси, середня 3.84 з 5. )
Дізнайтесь про нових спікерів та головні новини конференції.