Партнерський маркетинг у 2021 році: тренди та стратегії

Партнерський маркетинг у 2021 році: тренди та стратегії

Згідно з даними Google Trends, кількість пошуків за запитом Affiliate Marketing істотно зросла за останні 5 років. Усе більше брендів користуються цим способом просування, адже він чудово підходить для залучення цільової аудиторії та стимуляції продажів.

Однак смаки й інтереси споживача постійно змінюються. Для того щоб залишатися в курсі тенденцій партнерського маркетингу, потрібно постійно оцінювати ринок і потреби потенційних клієнтів. Це допоможе розробити правильну стратегію й дасть перевагу партнерам під час просування товарів та послуг.

Тренди в розробленні маркетингової стратегії

До 2021 року утворилися маркетингові тренди, використання яких значно підвищує лояльність клієнта до бренду. Вони дають змогу стежити за змінами в поведінці та пріоритетами споживачів, вчасно реагувати на зміни ринку, залишатися актуальним для цільової аудиторії та з-поміж конкурентів.

Персоналізація – ключ до серця клієнта. Зараз споживачі перенасичені рекламними повідомленнями з безлічі каналів комунікації. Тому знеособлені та шаблонні звернення не отримують бажаного відгуку та призводять до втрати ефективності реклами.

Сьогодні важливо створювати персоналізовані маркетингові повідомлення, які сформують зв’язок між брендом і цільовим ринком. Дослідження Epsilon показало, що 80% споживачів здійснять покупку, якщо компанії пропонують індивідуальний підхід.

Зростання популярності чат-ботів. Вони дають змогу оперативно розв’язувати всі поширені питання клієнтів, використовуючи tone of voice бренду. Окрім цього, чат-боти допомагають залишатися на зв’язку цілодобово, здійснювати транзакції в месенджері й оптимізувати витрати.

Месенджери – найзручніший і найпопулярніший спосіб комунікації у 2021 році. Їхня перевага полягає в тому, що клієнтові не доводиться скачувати новий застосунок чи вибирати потрібний сайт у пошуку. Весь зв’язок із брендом у нього вже в телефоні – там, де він щодня спілкується з друзями, рідними, колегами й читає останні новини.

Вигода для бренду полягає ще й у тому, що месенджер – готовий майданчик. Таке рішення значно скорочує витрати.

Актуальні стратегії партнерського маркетингу у 2021 році

Щоб домогтися успіху в індустрії афілійованого маркетингу, зокрема в гемблінг-ніші, недостатньо інвестувати в декількох партнерів. Для найкращого результату кожному бренду необхідна ретельно спланована стратегія.

Висока репутація партнера має велике значення. У наш час популярні інфлюенсери. На своїх майданчиках в Instagram, Facebook, Telegram чи Twitter вони користуються великою лояльністю аудиторії, тому їхнє слово має серйозну рекламну вагу.

Щоб визначити, яку конверсію можна отримати від потенційного партнера, необхідно проаналізувати кілька характеристик:

  • які стосунки він підтримує зі своєю аудиторією;
  • позитивні та негативні згадки в Мережі;
  • перегляди, кількість підписників, залученість та інші чинники.

Власний контент – необхідний пункт для досягнення ефективності стратегії афілійованого маркетингу. Попри те, що партнери несуть відповідальність за просування продукту, не можна повністю покладатися тільки на них.

Навіть за умови, що афіліати приносять хороший трафік на сторінки замовника, важливо перетворити кожного гостя на клієнта. Для цього необхідно звертати увагу на такі показники:

  • швидкість завантаження сайту (не більше за 1-2 секунд);
  • якість текстового контенту: він має бути інформативним і відповідати потребам цільової аудиторії;
  • якість, привабливість фото та відео;
  • наявність розділу з відгуками.

Нативна реклама – один із найпопулярніших різновидів маркетингу. Перевага такого підходу – висока ефективність, але обирати партнера чи майданчик для її розміщення потрібно вкрай уважно. Мінус цього способу просування – висока вартість.

Загальні стратегії залучення трафіку

SEO має значення для будь-якого онлайн-бізнесу. Попри те, що результат такого методу просування вдасться побачити не відразу, пошукова оптимізація може значно поліпшити стратегію афілійованого маркетингу, особливо якщо мова йде про бренд без репутації.

За рекомендацією партнера потенційний покупець може зацікавитися продуктом і шукати бренд в Google. У такому випадку сторінка з високим рейтингом буде переконливішою.

Використання ексклюзивних промокодів, акцій і пропозицій – чудовий спосіб стимулювати купівельний попит і мотивувати користувачів до здійснення цільової дії. Просування за допомогою знижок – далеко не нова тактика, але, як і раніше, ефективна для залучення нових клієнтів та утримання наявних.

Такий підхід найкраще працює на висококонкурентних ринках: їжа, краса, гаджети, подорожі, гемблінг.

Підсумки

Є безліч стратегій партнерського маркетингу під будь-який бюджет. Найголовніше для бренду – підібрати оптимальний для своєї ніші варіант просування та стежити за найменшими змінами на ринку. Вибір відповідних партнерів, каналів і стратегій – запорука успішного підвищення конверсії.


Приєднуйся 3 листопада до Kyiv iGaming Affiliate Conference 2021 й дізнайся про те, як лити якісний трафік на майданчики казино та букмекерських контор.

Програма заходу >>>

21+

Приєднуйтеся до Telegram-чату,

щоб залишатися в курсі всіх новин Kyiv iGaming Affiliate Conference 2021, особисто познайомитися з топовими експертами та долучитися до лідерів афіліатної спільноти!

Перейти

Оцінить, будь-ласка, новину:
( 81 голоси, середня 4.25 з 5. )
Дізнайтесь про нових спікерів та головні новини конференції.