Партнерські програми на Facebook: що потрібно дізнатися, перш ніж почати роботу

Партнерські програми на Facebook: що потрібно дізнатися, перш ніж почати роботу

Facebook — це соціальна мережа з двома мільярдами активних користувачів, яка володіє лояльною й легко таргетованою аудиторією. Ця особливість привела до появи партнерських програм на Facebook.

Що таке партнерські програми на Facebook?

Як ми вже говорили, різні компанії рекламують або продають свої товари, інфопродукти або послуги на Facebook. Щоб збільшити конверсію, вони пропонують охочим узяти участь у партнерських програмах, за що потім дають певну винагороду.

Такий вид співпраці вигідний усім — з одного боку, рекламодавці збільшують свій прибуток, з іншого — учасники партнерських програм на цьому непогано і стабільно заробляють.

Як стати учасником партнерської програми?

Щоб узяти участь у партнерській програмі, необхідно зареєструватися на сайті власника ресурсу й отримати унікальне посилання. У ньому вкладено код, завдяки якому рекламодавець потім ідентифікує веб-майстра.

Посилання можна поширювати де завгодно, у тому числі й у пабліку FB. Як тільки користувач перейде за посиланням і зробить цільову дію (оформить реєстрацію, купить товар, завантажить гру та ін.), партнер отримає винагороду.

Популярні товари / послуги для просування

Функціонування успішної партнерської програми вимагає постійної підтримки й роботи над нею. Слід зазначити, що в українському сегменті FB споживчі найкраще «заходять» товари через рекламні оголошення. Тут тематичні проекти працюють не так добре, як в інших соціальних мережах — тому в FB є сенс виходити на закордонний ринок.

Серед продуктів / послуг, які найкраще підходять для партнерських програм:

  • косметична продукція;
  • дитячі товари та іграшки;
  • взуття та одяг;
  • мобільні телефони, гаджети та аксесуари;
  • товари для автомобіля;
  • навчальні курси, вебінари;
  • мобільні додатки та програми.

Варто зазначити, що робота з партнерськими програмами на Facebook повинна бути націлена тільки на зацікавлену аудиторію. Припустимо, ви плануєте заробити на косметиці. Для цього потрібна сторінка, суміжна з даною тематикою — щоб аудиторію сторінки зацікавило оголошення, які буде розміщувати веб-майстер. Згодом, коли кількість підписників зросте до декількох тисяч, можна почати співпрацю з партнерськими програмами з косметичної продукції та суміжними інтересами.

Формати партнерських програм на Facebook

Популярні формати співпраці на Facebook — це плата за продаж (cost-per-sale) і плата за дію (cost-per-action). У першому випадку заробіток становить відсоток від кожного продажу рекламованого продукту. У другому — відповідно, за вчинення певної дії: це може бути перехід на сайт, заповнення реєстраційних форм, підписка на розсилку та інше.

Також існує формат партнерства PPA (pay-per-action). Однак особливої ​​різниці між термінами CPA (cost-per-action) і PPA (pay-per-action) немає, тому що вони в будь-якому випадку мають на увазі оплату за вироблену дію на сайті рекламодавця.

Наприклад, учасники партнерської програми Amazon отримують відсоток від кожного продажу, яка була здійснена за посиланням веб-майстра з Facebook, навіть якщо він рекламував щось інше. У iTunes і Apple програми працюють за тим же принципом.

До слова, Facebook запускає власну партнерську програму для індивідуальних фахівців із таргетованої реклами, яка називається Facebook Marketing Consultants.

Згідно з програмою, перевірені консультанти будуть надавати підтримку з технічних питань — налаштувань пікселів, каталогів товарів або динамічної реклами. У такий спосіб вони допоможуть власникам компаній розвивати свій бізнес через Facebook.

Дізнайтесь про нових спікерів та головні новини конференції. Підпишіться та отримайте знижку на ваш квиток.