Партнерські програми для заробітку в Instagram

Партнерські програми для заробітку в Instagram

Instagram — соцмережа з величезним рекламним потенціалом. Кількість зареєстрованих профілів у ній налічує 1,1 млрд. Є кілька способів отримати прибуток, працюючи в Instagram, але найвищий дохід забезпечують партнерські програми.

Як заробити в Instagram

Instagram відрізняється великою, чітко сегментованою й активною аудиторією. Найчастіше в соцмережу заходять із мобільного додатку: це дає користувачам можливість переглядати свою стрічку кілька разів на день, і вигідно тим, хто хоче заробити на рекламі. Для більшості способів заробити в Instagram потрібно розкрутити власний профіль: від кількості підписників і буде залежати фінальна сума заробітку. Але є й інші можливості.

 Партнерські програми для заробітку в Instagram - 1

  • Платні лайки й коментарі. Це найпростіший спосіб, але він дає й дуже скромний прибуток. Ні спеціальних знань, ні грошових вкладень водночас не потрібно. За один лайк або коментар можна отримати від 0,01 долара. Щоби почати заробляти таким способом, необхідно зареєструватися на спеціальній біржі (наприклад, Forumok.com або v-like).
  • Рекламні біржі. Цей спосіб складніший за попередній, оскільки для роботи з рекламними посередниками акаунт повинен бути активним. Деякі ресурси працюють із користувачами, у яких 150 підписників, а інші вимагають мінімум 10 000. Для пошуку рекламодавців підійдуть майданчики на зразок Sociate або Plibber. Схема проста: зареєструватися, вказати тематику свого акаунта і вартість розміщення.
  • Реклама завдяки індивідуальному просуванню. На авторів популярних акаунтів рекламодавці виходять самі. Залежно від кількості підписників і тематики буде варіюватися сума за розміщення реклами.
  • Розкрутка свого бізнесу. Завдяки Instagram можна просувати власні послуги й товари, особливо якщо це дизайн, візаж, фотографії, картини.

Партнерські програми. Арбітраж трафіка — це перенаправлення користувачів з Instagram на певний ресурс. Заробити у такий спосіб можна, взявши участь у партнерській програмі, яка приймає відповідний трафік. Цей спосіб вимагає уважності, витрат за часом і сил, але під час правильного підходу принесе і велику віддачу. Починати арбітражити в Instagram потрібно з вибору надійної партнерки.

Кращі партнерки для арбітражу в Instagram

Видобуток трафіка через Instagram відрізняється деякими особливостями, які варто враховувати, перш ніж почати роботу. Наприклад, велика частина аудиторії сидить із мобільних телефонів, а значить посилання необхідно давати на платформи з мобільною версією. Також потрібно дотримуватися певних правил, щоб акаунт не заблокували:

  • Під час використання софту для масфоловінгу й маслайкінгу дотримуватися лімітів (не більш ніж 30 лайків, підписок, коментарів на годину з інтервалом у 20–30 секунд).
  • Завести кілька акаунтів. Один із них — «білий», у його профілі повинне стояти посилання на офер (Instagram банить сторінки з неунікальними посиланнями). Саме на цей акаунт повинні покликатися всі інші.
  • Завантажити спеціальний софт для реєстрації декількох акаунтів (наприклад, SMS-REG.COM і ProxyCap).

 Партнерські програми для заробітку в Instagram - 2

Партнерські програми для арбітражу в Instagram краще вибирати за відгуками користувачів. Надійна партнерка характеризується позитивними відгуками в мережі, зрозумілими і простими правилами роботи. Ось кілька програм, які існують досить давно, і вони вважаються надійними серед користувачів.

AD1. Існує з 2011 року, відрізняється хорошими коментарями від веб-майстрів. Підійде арбітражникам-початківцям через зрозумілий інтерфейс. До того ж можна почати роботу відразу після реєстрації. Надає статистику, інструменти для роботи, у тому числі промокод і різні акції. Ресурс здійснює техпідтримку користувачів цілодобово і пропонує понад 700 оферів. Мінімальна сума для виведення — 20 доларів.

Dr.Cash. Програма з тематичною добіркою оферів (ніша краси і здоров’я) 2000+. Порівняно нова партнерка, яка працює з 2016 року. Надає цілодобову підтримку, інструменти для роботи. Виплати проводяться два рази на день.

Висновки

На хвилі популярності ресурсу адміністрація Instagram посилила правила розміщення реклами, але й за цих умов майданчик залишається перспективним для лиття трафіка. У середньому успішний арбітражник отримує тут прибуток 200–300 %. Головне — грамотно підійти до вибору оферу і його тематики. Залежно від цього потрібно підібрати оптимальний спосіб видобутку трафіка.

Дізнайтесь про нових спікерів та головні новини конференції. Підпишіться та отримайте знижку на ваш квиток.