Партнерські програми для початківців в YouTube 2018

Партнерські програми для початківців в YouTube 2018

За даними сайту Alexa.com, який займається аналітичним аналізом трафіку в Інтернеті, сайт YouTube посідає друге місце за відвідуваністю у світі. Сьогодні це не тільки відеохостинг із розважальним контентом, але й місце для заробітку. Відеоінформація сприймається людьми легше і впливає на більшу кількість рецепторів, ніж просто текст. Це дозволяє виокремити YouTube як окремий бізнес-майданчик.

Як заробляти на YouTube початківцям

Передусім, необхідно створити канал, завантажити туди якісний контент і регулярно викладати відео. Слід пам’ятати, що саме за перегляди відеороликів виплачують гроші. Однак справа не в тому, щоби записувати відео в професійній студії на дорогій апаратурі, а в тому, щоби знімати пізнавальні ролики, які будуть цікавими для глядачів. Тільки після цього можна думати про монетизацію відеодіяльності.

Партнерські програми для початківців в YouTube 2018 - 1

На заробіток власника каналу впливає:

  • Число підписників, які постійно відвідують канал, коментують і ставлять лайки.
  • Кількість завантажених відео.
  • Частота публікацій на каналі (тут важливо завантажувати відео, як мінімум, раз на тиждень).
  • CTR (коефіцієнт кліків). Тут відіграє роль якість оформлення каналу, чи впізнають його, яка анотація й обкладинка ролика. Це і впливає на статус відео в результатах пошуку.
  • Як часто користувачі переглядають відео. Оскільки позиція YouTube виступає проти накрутки переглядів, сервісу важливо кількість переглядів ролика. На це можна вплинути тільки якісний контент.
  • Користувачам цікаві всі відео, які розміщені на каналі, чи їм до вподоби тільки поодинокі відеопублікації. Якщо користувачі будуть переглядати кілька відео на каналі — це допоможе каналу стати вищим у рейтингу.

Варіанти для заробітку:

  • Пряма реклама товару, який близький за тематикою каналу. Це може бути промо-ролик про той чи інший товар, який можна запустити на початку,  в середині або наприкінці відео.
  • Продавати власні послуги. Наприклад, кондитер може продавати торти, а вчитель англійської пропонувати послуги репетитора.
  • Продакт-плейсмент. У своїх відео можна показувати і використовувати товар рекламодавця.
  • CPA-партнерки. У цьому випадку рекламодавець платить за кожного залученого клієнта.
  • Adsense. Це сервіс контекстної реклами, який розміщує оголошення перед роликом, проте заробляти таким способом можна тільки за умови, якщо ваші відео набирають 10 тисяч переглядів.
  • Партнерські програми YouTube. Крім Adsense є ще інші сервіси, які працюють аналогічно вищезазначеному, але інші програми будуть лояльнішими до ютуберів СНД. Такі сервіси підтримують виведення коштів через Webmoney і Яндекс.Гроші.

Партнери для ютуберів-початківців

Партнерських програм в YouTube кілька, у кожної свої умови роботи і свої привілеї. Їхні переваги в тому, що гроші, які ви заробите, можна вивести через Qiwi, Яндекс.Гроші або WebMoney, а виплати починаються із суми $ 1. Також, багато партнерів додатково проводять семінари, влаштовують курси для новачків і, навіть, допомагають розібратися з проблемами, які стосуються авторських прав.

Партнерські програми для початківців в YouTube 2018 - 2

Найвідоміші партнерські програми:

AIR (Agency of Internet Rights) — медіамережа, офіційний партнер YouTube з 2011 року. AIR підтримує своїх партнерів, вчить відеоблогінгу і просуває бізнес в Інтернеті. Компанія працює через Webmoney, вивести кошти можна вже з суми в розмірі $ 0.5. Автор каналу отримує 70 % від заробленого. За словами представників компанії, за 1 млн. переглядів можна заробити від $ 200 до $ 1 тис.

Для того, щоб узяти участь у програмі потрібно:

  • канал, який пов’язаний з AdSense;
  • мінімум 300 підписників;
  • 3 завантажених відео;
  • 10 тис. переглядів під відео.

Yoola — ще одна велика медіамережа. Автор каналу отримує 70–80 % від заробітку. Виплачують з $ 1. Компанія допомагає вирішувати конфлікти щодо авторських прав.

Для того, щоб узяти участь у програмі потрібно:

  • 500 підписників;
  • 10 тис. переглядів під відео;
  • 5–7 опублікованих відео.

QuizGroup — мережа, яка з’явилася однією з перших на відеоринку. Співпраця ведеться англійською мовою. Перевага програми в тому, що автор каналу отримує 80 % від доходу й ще 10 % за те, що залучить нових учасників до партнерства. За словами деяких учасників програми, вартість однієї тисячі переглядів становить $ 7.

Для того, щоби брати участь у програмі потрібно:

  • 10 підписників;
  • 1 тис. переглядів відео за останні 30 днів;

Scalelab — американська партнерська програма, де є інтерфейс російською мовою. Тут автор каналу може отримувати за рекламу від 70 до 90 %. Також компанія викладає безкоштовні матеріали з розвитку каналу. У Росії у Scalelab є куратор — Денис Коновалов.

Для того, щоби брати участь у програмі потрібно:

  • 500 підписників;
  • 15 тис. переглядів відео.

За статистичними даними самого відеохостингу, аудиторія YouTube перевищує 1 мільярд осіб — це третя частина від усіх користувачів Інтернету. І сьогодні заробіток на переглядах відеороликів доступний практично кожному.

Партнерські програми для початківців в YouTube 2018 - 3

Велика кількість користувачів дозволяє створювати контент на будь-яку тему. Саме ця відмінність робить YouTube цікавим бізнес-майданчиком для новачків, і дає їм можливість позмагатися із популярними студіями.

Дізнайтесь про нових спікерів та головні новини конференції. Підпишіться та отримайте знижку на ваш квиток.