Відкриття, просування та монетизація букмекерського бізнесу

Відкриття, просування та монетизація букмекерського бізнесу

За даними аналітиків із компанії Research and Markets, обіг ринку онлайн-ставок у 2018 році склав $ 22,1 млрд. Букмекерський бізнес стає все більш прибутковим із кожним роком, а конкуренція в цій сфері зростає. Які ж способи просування букмекерської контори сьогодні вважаються найбільш ефективними?

Чи складно створити букмекерську контору?

Чи складно створити букмекерську контору

Щоб відкрити букмекерську контору, слід почати з докладного бізнес-плану, потім підготувати та ретельно перевірити пакет необхідних за законом документів, зареєструвати новий бізнес та обов’язково зібрати команду перевірених фахівців, які знаються на ставках. За схожою схемою відкривають і онлайн-ресурси для прийому ставок на спорт.

Це досить клопітна робота, яка потребує значних фінансових вкладень. Однак це цілком реально та перспективно: найчастіше всі витрачені зусилля окупаються з лихвою ще в перший рік роботи. За даними «Інсайдер», загальний обіг напівлегального ринку українських букмекерів на місяць становить майже $ 100 млн. Це високоприбутковий бізнес, який приносить кошти відразу після початку діяльності та, на відміну від онлайн-казино, які заборонені в багатьох країнах, прийом ставок на спорт часто законний.

Щоб створити прибуткову букмекерську контору, доведеться глибоко зануритися в тему, але власними силами тут не обійтися. Для розробки маркетингової стратегії і створення ефективної реклами краще звернутися до фахівців.

Етапи створення букмекерської контори

Створення букмекерської контори складається з декількох етапів, які можуть лише трохи відрізнятися залежно від регіону, де відбувається реєстрація бізнесу.

  1. Необхідно зібрати пакет документів, передбачений законодавством, і купити ліцензію на букмекерську діяльність. У різних країнах вимоги до документації та вартість дозволу можуть відрізнятися.

  2. Придбати програмне забезпечення для прийому ставок. Це один із ключових етапів в організації роботи букмекерської контори, оскільки якість ПЗ впливає на всі бізнес-процеси.

  3. Зібрати команду досвідчених аналітиків, які знаються на ставках на спорт. Від їхньої роботи залежатиме, наскільки вигідними будуть коефіцієнти та ставки.

  4. Розробити та запустити в роботу вебресурс. Саме завдяки цьому можна буде максимально ефективно залучати клієнтів, сайт повинен бути зручним і функціональним.

  5. Сформувати фінансовий фонд, з якого виплачуватимуться гроші гравцям.

Зареєструвати букмекерський бізнес можна як самостійно, так і звернувшись у спеціалізовані компанії, які створюють букмекерську контору «під ключ». Також є можливість купити франшизу в наявної букмекерської компанії. Це позбавить необхідності отримувати ліцензію та наймати команду аналітиків для роботи.

Букмекерська контора онлайн

Букмекерська контора онлайн

Відкрити букмекерську компанію в інтернеті та приймати ставки онлайн – спрощений і вигідний варіант почати свій бізнес із приймання ставок на спорт. Багато гравців віддають перевагу саме інтернет-компанії, оскільки не потрібно нікуди ходити, а ставку можна зробити з дому, не вистоюючи черги в цьому пункті прийому.

Інших переваг онлайн-ресурсу для прийому ставок теж досить, щоб розглянути такий варіант бізнесу. На багатьох пунктах бюджету можна заощадити.

  • Цілодобова робота без додаткових витрат на оренду приміщення та доплату співробітникам.

  • Створення та зміст сайту букмекерської контори обходиться дешевше, ніж організація наземного бізнесу.

  • Економія бюджету на оренді, виплатах охоронцям, обслуговуванні апаратури для прийому ставок.

  • Клієнти не обмежуються тільки місцевими жителями, охоплення аудиторії стає більшим.

Крім того, відкрити букмекерську контору онлайн реально за ліцензією офшорної держави, якщо у вашому регіоні подібна діяльність не регулюється законом.

Як створити букмекерську контору онлайн

Базовий етап відкриття БК в інтернеті – розробка сайту, яка складається з декількох важливих етапів. Вони містять у собі: вибір домену та оплату хостингу, розробку дизайну та верстку, підбір контенту, під’єднання платіжних систем та організацію технічної підтримки.

Важливо, щоб сайт мав робочу мобільну версію, оскільки популярність мобільних ставок на спорт у світі продовжує зростати з розвитком технологій і мереж швидкісного інтернету. Крім того, особливу увагу необхідно приділити підбору надійного та якісного софту від перевірених постачальників. Багато популярних провайдерів, що надають слоти для онлайн-казино, також займаються розробкою софту для букмекерів.

Серед них:

  • Novomatic;

  • Slotegrator;

  • Playtech;

  • Golden Race;

  • Golden-Keno;

  • MOHIO Gaming Competence.

Для подальшої роботи з клієнтами важливо ще на старті під’єднати CRM – систему управління взаємовідносинами з клієнтами, яка зазвичай поставляється разом із програмним забезпеченням. Система контролює активність клієнтів, враховує всі ставки, виробляє аналітику та багато іншого. Істотною перевагою букмекерської контори онлайн буде інтеграція надійних платіжних систем із максимально широкими можливостями оплати.

Реклама букмекерської контори

Реклама букмекерської контори

Підвищити доходи та прискорити окупність букмекерської контори можна завдяки добре продуманої рекламної стратегії. Планувати її необхідно з урахуванням тенденцій ринку й актуальних запитів аудиторії. Оптимально буде звернутися до професіоналів, які допоможуть грамотно скласти дієвий план просування та реалізувати його в найкоротші терміни. Продуктивно використовувати як зовнішню рекламу, так і засоби просування в інтернеті.

Зовнішня реклама. Один із найбільш ефективних способів залучити нову аудиторію. Його істотний недолік полягає в тому, що кількість майданчиків для розміщення може бути обмежена законодавством.

Відеотизер. Короткі промо-ролики пунктів прийомів ставок і букмекерських контор зручно розміщувати на YouTube та інших відеохостингах. Керувати такою рекламою можна через контекстно-медійні мережі.

Монетизація букмекерського бізнесу в мережі

Монетизація букмекерського бізнесу в мережі

Розкрутка букмекерського бізнесу в інтернеті дає змогу охопити максимально широку аудиторію, поділену за інтересами. Для просування в інтернеті використовується кілька базових інструментів.

SEO. Оптимізує сторінки сайту під найбільш популярні пошукові запити користувачів, які згодом виводять потенційних клієнтів на ресурс компанії.

Контекстно-медійні мережі. Вони допомагають рекламувати букмекерську контору і PPS серед чітко окресленої цільової аудиторії. Найбільш відомі контекстно-медійні мережі – це Google AdWords і «Яндекс.Директ», але просування в них може бути проблематичним через низку заборон, пов’язаних зі ставками на спорт.

SMM. Соціальні мережі (Facebook, VK, Instagram) є популярними майданчиками для реклами та пошуку нових клієнтів. Для того, щоб привернути більше уваги до сторінки букмекерської контори, необхідно дотримуватися правил конкретної соцмережі, а також уважно стежити за якістю контенту.

Email-маркетинг. Розсилка дає найбільшу віддачу під час роботи з уже сформованою базою клієнтів. Інструмент допомагає рекламувати майбутні матчі, повідомляти клієнтам про вигоди бонусної програми та моніторити активність гравців (обсяг переходів, кількість ставок тощо).

Партнерський маркетинг і його переваги

Одним із найбільш ефективних способів просування букмекерської контори в інтернеті є партнерський маркетинг. Особливість цього інструменту полягає в тому, що рекламні прояви демонструються на тематичних майданчиках і залучають на сайт букмекерів якісний трафік у вигляді найбільш активних гравців. Компанія платить партнерам виключно за ефективні рекламні прояви та дії: переходи на сайт, реєстрації, зроблені ставки. Спосіб виступає найбільш результативною альтернативою Google AdWords і «Яндекс.Директ», де пряма реклама ставок на спорт обмежена.

Переваги співпраці з партнерами:

  • рекламні прояви на розкручених ресурсах із цільовою аудиторією;

  • можливість контролювати якість трафіку;

  • зацікавленість партнерів у результаті;

  • оплата за результат.

Підсумки

За даними компанії Research and Markets, середній обіг гральної сфери в інтернеті на сьогодні становить $ 143 млрд, і ця сума тільки зростатиме. Букмекерська контора онлайн – високоприбутковий бізнес зі значною окупністю, але конкуренція в цій сфері дуже висока. Тим, хто хоче бути максимально успішним на цьому ринку, необхідно приділити увагу маркетинговій стратегії, трендам у рекламі ставок на спорт і прислухатися до думки експертів у цій галузі.

Оцінить, будь-ласка, новину:
( 61 голоси, середня 4.34 з 5. )
Дізнайтесь про нових спікерів та головні новини конференції.