Особливості роботи з трафіком із додатків. Думка Романа Мануйлова

Особливості роботи з трафіком із додатків. Думка Романа Мануйлова

Розрахунки аналітичного порталу StatCounter показали, що обсяг трафіку з комп’ютерів склав 48,7 %, у той час як 51,3 % — за мобільними пристроями. Тенденція зберігається й донині.

Це призвело до того, що трафік із мобільних додатків став більш якісним. Так вважає Роман Мануйлов — директор із маркетингу та PR в Alfaleads.net. Про особливості роботи з цим трафіком експерт розповів на Kyiv iGaming Affiliate Conference.

Далі — актуальні тези з виступу Романа.

Чому трафік із мобільних додатків більш якісний?

«Трафік із додатків є набагато якіснішим, ніж трафік із будь-яких інших джерел. Люди власноруч шукають ці додатки, вони самі хочуть грати», — стверджує Роман.

Але заразом робота з користувачами мобільних додатків відрізняється від роботи з користувачами інтернету.

«Користувач мобільного додатка не очікує того, що ви почнете звертатися до нього як до користувача сайту або звичайного казино. Коли ви робите email-розсилку, то повинні звертатися до нього саме як до користувача програми — це підвищить довіру, конверсію і, як наслідок, лояльність користувачів», — говорить експерт.

Як зрозуміти, що «ллють» із додатків?

«Найчастіше питання, яке нам задають партнери: як зрозуміти, що «ллють» із додатків? Тут усе досить просто. Передусім потрібно звернутися в партнерську програму. Наприклад, ми в кожній реєстрації бачимо поле User agent. Якщо в ньому написано WebView, то це означає, що юзер прийшов із мобільного додатка», — пояснює експерт.

Однак є одна особливість: з мізерною ймовірністю такі речі можна підробити. Щоб цього не відбувалося, потрібно працювати з партнерськими мережами з великим досвідом роботи з трафіком. Вони знають, які методи накрутки існують і як їх перевірити.

Чим вебмайстер може допомогти з додатком?

Спеціальні оффери

Під час роботи з мобільними офферами в партнерських мережах необхідно більше уваги надавати дозволеним видам трафіку. Якщо ви вкажете один майданчик, але будете лити трафік з іншого, рекламодавець може не зарахувати дії.

Також необхідно дотримуватися зазначеного в оффері таргетингу. Це стосується необхідної версії платформи та соціально-демографічних характеристик. Якщо ви приведете багато установок, але не від цільової аудиторії — вони не будуть оплачені.

Необхідно уважно ставитися до KPI. Якщо в ньому є незрозумілі або спірні моменти, краще звернутися в техпідтримку партнерки й уточнити всі деталі.

Оптимізація лендінгів і робота з KPI

Громіздкі мобільні сайти й додатки зараз малопопулярні. Користувачі хочуть довантажувати програми «зі швидкістю світла», а масивні ресурси цього не дозволяють. Щоб задовольнити потребу клієнтів у швидкому інтернет-серфінгу, фахівцям із маркетингу варто замислитися про усунення обмежувачів швидкості: важких відео, анімації та тощо.

Результати досліджень платформи LP Generator показали: якщо сайт або мобільний додаток незручні або працюють занадто повільно, 29 % користувачів відразу ж переходять до конкурента. Причому 70 % з них зроблять це через повільне завантаження файлів, а 67 % — якщо здійснення покупки або пошук інформації вимагають багатьох проміжних кроків.

Водночас важливо правильно працювати з рекламною кампанією на платформах для мобільних додатків, інакше його можуть заблокувати або взагалі видалити.

«Просте завантаження й установка додатків не працюють вже досить давно. AppStore і Google Play — самонавчальні платформи, тому вони відразу обчислюють спамерські пошукові роботи. Є сенс закуповувати кампанії з різними KPI, у яких боти спочатку проходять реєстрацію, створюють слоти й тільки потім залишають коменти», — стверджує Роман Мануйлов.

Продумані воронки

Одна з частих помилок рекламодавців — оцінка якості трафіку тільки за кінцевою дією, наприклад за покупкою. Насправді більшість покупок відбувається не так швидко, тому необхідно сформувати воронку цільових подій і вимірювати конверсію в кожному з них.

Наприклад, в іграх першою конверсією може стати проходження навчання, потім — досягнення десятого рівня, а останньою — перша оплата. У додатку для покупки авіаквитків — перший пошук, клік за результатами пошуку й потім оплата.

«Поріг входження у сферу мобільних додатків дуже високий. Щоб почати працювати з ними, потрібно знати багато всього: від ресурсів, де можна знайти розробників, до складання ТЗ. Але все це легко вирішується, якщо рекламодавець сам дає додаток: або у форматі архівів, або вже викладений», — підсумовує Роман Мануйлов.

Докладніше про спікера ►►►

До інших новин на сайті ►►►

Оцінить, будь-ласка, новину:
( 69 голоси, середня 3.82 з 5. )
Дізнайтесь про нових спікерів та головні новини конференції. Підпишіться та отримайте знижку на ваш квиток.