«Онлайн-казино залишається висхідним трендом в індустрії гемблінгу». Інтерв’ю з менеджером партнерської програми RioBet Affiliates

«Онлайн-казино залишається висхідним трендом в індустрії гемблінгу». Інтерв’ю з менеджером партнерської програми RioBet Affiliates

«Онлайн-казино залишається висхідним трендом в індустрії гемблінгу», — так вважає Катерина Л., менеджер партнерської програми RioBet Affiliates. У спеціальному інтерв’ю для Kyiv iGaming Affiliate Conference експерт поділилася особистими спостереженнями за ринком онлайн-казино, назвала головні переваги партнерської програми й дала поради початківцям веб-майстрам.

RioBet Affiliates — це партнерська програма, що пропонує ексклюзивні мультиплеєрні ліцензійні ігри, повну адаптацію до всіх пристроїв комп’ютерної та мобільної техніки. Партнерська програма працює на основі комісійних, зароблених на продажі розважальних послуг і продуктів, таких як спортивне букмекерство, покер і онлайн-казино.

Інтерв’юер: Kyiv iGaming Affiliate Conference (KGAC)

Спікер: Катерина Л., менеджер партнерської програми RioBet Affiliates (Катерина)

KGAC: Ігрові майданчики часто блокуються наглядовими органами, що відлякує веб-майстрів. Яким ви бачите розв’язання цієї проблеми?

Катерина: Зараз багато хто використовує нові дзеркала у зв’язці із сервісами пошуку доступних дзеркал — така практика забезпечує надійний механізм залучення й утримання клієнтів. Усе більше й більше клієнтів користуються VPN-сервісами. Для цих сервісів не існує проблеми блокування.

Головне для веб-майстра — знати, що механізм налагоджений і працездатний на рівні маркетингової платформи. Веб-майстру не потрібно робити ніяких додаткових дій, крім реєстрації в партнерській програмі і виставлення реферальних посилань або банерів.


KGAC: Онлайн-казино — найбільш динамічний азартний сегмент у Євросоюзі з річним темпом приросту в 15 %. Ви згодні з цим твердженням?

Катерина: На нашу думку, індустрія зростає набагато швидше — 30–40 % приросту в рік, і залишається висхідним трендом. Причинами цього стали розвиток фінансових механізмів в Інтернеті (від банкінгу до криптовалюти), доступність смартфонів, мобільного Інтернету і його швидкості. До того ж онлайн-гемблінг усе частіше визнають надійною, комфортною й сучасною формою розваги.


KGAC: Ніша онлайн-казино почала розвиватися активніше — на ринку з’явилося багато конкурентів. Назвіть три переваги, які допомагають вам залишатися популярним сервісом.

Катерина: Насамперед, нашою конкурентною перевагою є постійний розвиток — від дизайну сайту, введення нових акцій і фішок до покращення якості обслуговування клієнтів і партнерів. У нас безліч унікальних рішень, яких не можна зустріти на інших ресурсах. Це й ексклюзивні ігри, й унікальні турніри.

Друга перевага — це орієнтація на мобільність. Наш продукт спочатку був призначений на можливість використання з телефона, а смартфони й мобільний Інтернет — це глобальний тренд. Зараз у нас понад 50 % клієнтів — адепти мобільної гри. Це реально зручно.

Третя перевага — це гнучкість у всіх сенсах: як у роботі з клієнтами, так і в організації бізнесу. Звісно, є регламент і є закон, але жорсткі і грубі структури не витримують конкуренцію. Ми готові змінюватися і змінювати. Це робить нас практично невразливими.


KGAC: Як відомо, веб-майстер отримує відсоток від програних грошей. Але водночас, якщо гравець виграє — веб-майстер втрачає гроші. Яка ймовірність піти в мінус у таких випадках?

Катерина: У довгостроковій перспективі веб-майстер завжди виявляється в плюсі. Але якщо трапиться мінус, то негативний залишок не переходить на наступний місяць, а повністю списується.


KGAC: Дана сфера дуже динамічна. Які зміни, за вашими прогнозами, чекають ринок онлайн-казино через 5 років?

Катерина: Через 5 років усе більшу частину будуть «відтягувати» криптовалютні й децентралізовані рішення. Зараз вони тільки будують каркас і нарощують масу, але дуже ймовірно, що в найближчому майбутньому використання криптовалюти і блокчейну стане мейнстрімом і золотим стандартом.


KGAC: Дайте пораду початківцям веб-майстрам: як вибрати партнерську програму? Назвіть три аспекти під час її вибору. На які партнерки потрібно звертати увагу передусім.

Катерина: Перше, на що варто звернути увагу веб-майстрам початківцям — це якість продукту, адже набагато вигідніше рекламувати хороший продукт. Друге — це, звісно, умови: чим вище відсоток прибутку — тим краще. Третє — робота продукту на ринках вашої аудиторії.

Дізнайтесь про нових спікерів та головні новини конференції. Підпишіться та отримайте знижку на ваш квиток.