Про робочі методи масштабування маркетингових кампаній: доповідь засновника Red Hamster Владислава Плужниченко

Про робочі методи масштабування маркетингових кампаній: доповідь засновника Red Hamster Владислава Плужниченко

Які існують ефективні методи масштабування рекламних кампаній та як завдяки їм афіліати можуть збільшити свій дохід? Про це 4 листопада на Kyiv iGaming Affiliate Conference 2020 розповість Founder Red Hamster Владислав Плужниченко.

Спікер представить доповідь на тему «7 методів масштабування, які допомагають нам лити на великих обсягах».

Основні тези:

  • Audience Network як спосіб масштабування на обсягах;
  • Overlаp: міф чи реальність;
  • як знання методів масштабування пропорційно впливає на заробіток менеджера.

Владислав – експерт у сфері digital-маркетингу із 6-річним досвідом. За період роботи створив понад 450 маркетинг-систем для бізнесу та реалізував понад $10 млн рекламних бюджетів.

Спікер заснував вебагентство Mr.Owl, що спеціалізується на розробленні та просуванні сайтів. Також він є засновником і керівником маркетингової компанії Red Hamster, яка займається комплексним SMM-просуванням у Facebook, Instagram і «ВКонтакте».

За період роботи у сфері digital-маркетингу Владислав встановив кілька ROMI-рекордів у Рунеті. У ніші інфобізнесу максимальний показник рентабельності маркетингових інвестицій склав 444 344%, офлайн-послуг – 5774%, у сфері інвестпроєктів – 7067%. А під час роботи на ринку ОАЕ спікеру вдалося досягти ще одного рекордного показника – створити потік із 60 000 заявок за ціною до $3,2 кожна.


Купуйте квиток на KiAC 2020 та отримайте унікальний шанс безкоштовно відвідати найбільший гральний івент Ukrainian Gaming Week, який відбудеться в лютому 2021-го.

 


Приєднуйтеся до події, щоб познайомитися з Владиславом і поставити йому запитання!

Програма та реєстрація >>>

Оцінить, будь-ласка, новину:
( 101 голоси, середня 4.33 з 5. )
Дізнайтесь про нових спікерів та головні новини конференції.