29-10-2020 Про робочі методи масштабування маркетингових кампаній: доповідь засновника Red Hamster Владислава Плужниченко Які існують ефективні методи масштабування рекламних кампаній та як завдяки їм афіліати можуть збільшити свій дохід? Про це 4 листопада на Kyiv iGaming Affiliate Conference 2020 розповість Founder Red Hamster Владислав Плужниченко. Спікер представить доповідь на тему «7 методів масштабування, які допомагають нам лити на великих обсягах». Основні тези: Audience Network як спосіб масштабування на обсягах; Overlаp: міф чи реальність; як знання методів масштабування пропорційно впливає на заробіток менеджера. Владислав – експерт у сфері digital-маркетингу із 6-річним досвідом. За період роботи створив понад 450 маркетинг-систем для бізнесу та реалізував понад $10 млн рекламних бюджетів. Спікер заснував вебагентство Mr.Owl, що спеціалізується на розробленні та просуванні сайтів. Також він є засновником і керівником маркетингової компанії Red Hamster, яка займається комплексним SMM-просуванням у Facebook, Instagram і «ВКонтакте». За період роботи у сфері digital-маркетингу Владислав встановив кілька ROMI-рекордів у Рунеті. У ніші інфобізнесу максимальний показник рентабельності маркетингових інвестицій склав 444 344%, офлайн-послуг – 5774%, у сфері інвестпроєктів – 7067%. А під час роботи на ринку ОАЕ спікеру вдалося досягти ще одного рекордного показника – створити потік із 60 000 заявок за ціною до $3,2 кожна. Купуйте квиток на KiAC 2020 та отримайте унікальний шанс безкоштовно відвідати найбільший гральний івент Ukrainian Gaming Week, який відбудеться в лютому 2021-го. Приєднуйтеся до події, щоб познайомитися з Владиславом і поставити йому запитання! Програма та реєстрація >>> Оцінить, будь-ласка, новину: ( 101 голоси, середня 4.33 з 5. ) Поділитися Придбати квиток