Нативка: особливості, переваги та рекомендації щодо запуску кампанії

Нативка: особливості, переваги та рекомендації щодо запуску кампанії

Сьогодні інформаційний простір заповнений різноманітністю рекламних оголошень. Через велику кількість подібного контенту стає все складніше просувати бренди та добувати якісний трафік. У такій ситуації афіліати змушені шукати нові формати реклами, які дають змогу досягати бажаних результатів та отримувати високий профіт.

У 2020 році нативна реклама – це один із найбільш ефективних маркетингових інструментів, який допомагає просувати продукти та послуги, а також дає змогу зміцнювати довіру користувачів до бренду. Його вже успішно застосовують у різних нішах партнерського маркетингу, зокрема гемблінг- і беттінг-вертикалях.

У чому ж особливості нативної реклами та які нюанси потрібно враховувати під час її запуску? Про все це – далі в статті.

Що таке нативна реклама: загальне визначення

Що таке нативна реклама

Нативна (природна) реклама – це формат просування продуктів і послуг, який привертає до себе увагу в контексті онлайн-ресурсу – блогу, інформаційного сайту, відеохостингу тощо. Така реклама за своєю формою та змістом органічно вписується в майданчик, на якому вона розміщується. У ній немає нав’язливих прийомів переконання, агресивних закликів до дії, які можуть викликати у користувачів негативну реакцію.

Природна реклама виглядає та сприймається як стандартний контент. Вона не виділяється з-поміж іншої інформації, завдяки чому її вважають ефективнішою за інші способи просування.

Наприклад, якщо мета афіліата просунути онлайн-казино, то нативна реклама в цьому випадку може доповнювати експертну статтю, опубліковану на тематичному ресурсі. У матеріалі можна описати найпопулярніші різновиди азартних ігор та ніби ненароком згадати гральний заклад, у якому гемблери можуть випробувати свою удачу в перерахованих іграх.

Різновиди нативної реклами

Різновиди нативної реклами

Нативну рекламу розміщують у соціальних мережах, тематичних виданнях, блогах, на YouTube, медіаресурсах, сторінках знаменитостей та інфлюенсерів. Вона може бути реалізована в таких форматах: текст, графіка, інфографіка, відео, аудіо, спецпроєкти, ігри, тести тощо. Розглянемо докладніше найпоширеніші різновиди нативної реклами.

Статті на тематичних сайтах

Нативна реклама може доповнювати текстові матеріали різних жанрів, обсягів і тематики. Це можуть бути огляди, порівняння товарів чи послуг, рейтинги, гайди та багато іншого. Користувачі, які читають такі статті, часто навіть не помічають, що в них є рекламні згадки.

Найбільший відгук нативна реклама отримує, коли її інтегрують у матеріали, опубліковані на вузькоспеціалізованих сайтах із цільовою аудиторією товару чи послуги, яка просувається. Якщо ж статті з нативкою розміщують на порталах широкої тематичної спрямованості, то в такому випадку вона виявляється менш ефективною.

Рекламні пости в соцмережах

Нативну рекламу продуктів і послуг розміщують на особистих сторінках блогерів, у популярних пабліках і групах. Майданчиками для таких цілей можуть бути Instagram, Facebook, Twitter тощо.

У соцмережах публікують відео, фотографії та короткі тексти, які оформлені у вигляді призначених для користувача постів. Найчастіше вони написані в стилі, характерному для кожного конкретного інфлюенсера, групи чи спільноти.

Спецпроєкти

Спецпроєктами називають нестандартні рекламні прояви. Вони створюються індивідуально для кожного бренду та дають змогу ефективно просувати різні рішення серед лояльної та найбільш зацікавленої аудиторії.

У межах спецпроєктів створюють PR-статті, відеоролики, рейтинги, браузерні ігри, тести, банери, спеціальні кнопки, опитування, конкурси, інтерактивні товарні вітрини тощо.

Контент, що публікується в межах спецпроєктів, відрізняється високою якістю та унікальністю. Завдяки цьому він отримує високий відгук у користувачів. Люди починають ділитися ним на своїх сторінках у соцмережах і збільшують охоплення реклами.

Спонсорський контент

Спонсорські матеріали виділяють мітками «партнерський матеріал», «підготовлено за підтримки» тощо. Інфоприводи для такого різновиду контенту вибирають залежно від рекламованого продукту.

Попри те, що партнерські матеріали – це комерційний контент, передусім вони мають розважати користувачів і допомагати в розв’язанні їхніх проблем. У такому випадку вдасться отримати бажаний відгук.

Рекомендаційний контент

Такий різновид нативної реклами – це блоки з пропозиціями ознайомитися зі схожими матеріалами. Їх публікують під схожими за тематикою статтями, фотографіями чи відео.

Наприклад, під оглядом про тренди в гральній індустрії в рекомендаційному блоці можуть бути лонгріди про найпопулярніші казино світу чи останні новинки ринку гемблінгу. Користувачі активно залучаються до такого контенту, і в результаті реклама отримує більше відгуків.

Переваги та перспективи нативної реклами

Компанія IHS провела дослідження, під час якого вивчила поведінку користувачів щодо рекламних оголошень. У результаті виявилося, що люди на 20-60% частіше взаємодіяли з нативною рекламою, ніж із традиційними банерами.

Згідно з дослідженням BI Intelligence, у США до 2021 року частка нативної реклами в загальному обсязі доходів від медійної реклами складе 74%, що оцінюється в $36,3 млрд. Для порівняння, у 2016 році на цей різновид реклами припадало $16,8 млрд від загальної суми доходів.

Доходи від нативної реклами

Джерело: BI Intelligence

З-поміж плюсів нативної реклами можна виділити такі:

  • не викликає відторгнення. Люди сприймають її як контент, який органічно вписується в той чи інший ресурс;

  • сприяє підвищенню довіри до бренду;

  • дає змогу інформувати потенційних споживачів про особливості, переваги та користь продукту чи послуги, що просуваються;

  • часто стає вірусною завдяки тому, що люди самостійно діляться корисним контентом, що містить рекламні оголошення;

  • рекламу неможливо заблокувати. Оскільки нативна реклама доповнює загальний контент, її показ не можна заблокувати різними програмами;

  • не потрапляє в зону «банерної сліпоти». Вивчаючи контент, який містить нативну рекламу, людина автоматично звертає на неї увагу. Це робить такий спосіб просування ефективнішим порівняно з банерною рекламою, яку люди можуть просто не помічати.

Зараз переваги нативки встигли оцінити компанії з різних сфер. Завдяки їй афіліати успішно добувають трафік для сайтів таких тематик: гемблінг, беттінг, нутра, освіта, ігри, фінанси тощо.

На що звернути увагу під час запуску нативної рекламної кампанії?

Для успішного запуску та реалізації нативної рекламної кампанії передусім необхідно враховувати такі нюанси.

Підбір каналів для розміщення та визначення рекламного формату

На першому етапі підготовлення нативної рекламної кампанії необхідно визначити, на яких майданчиках вона розміщуватиметься. Розглянутий формат просування буде ефективнішим, якщо оголошення публікуватимуться на сайтах і в блогах, де представлена цільова аудиторія бренду, який просувається.

Наприклад, казино краще рекламувати на розважальних ресурсах, а букмекерські контори – на спортивних порталах.

Наступний крок на шляху до успішного запуску рекламної кампанії – це визначення формату матеріалів. Вибираючи, яку форму надавати контенту, передусім враховуйте тип майданчика, на якому він буде опублікований. Наприклад, для Instagram найбільш оптимальний варіант – це пости з фото, для YouTube – відеоролики, а для інформаційних порталів – пізнавальні лонгріди.

Створення корисного контенту

Важливо пам’ятати, що одна з ключових особливостей нативки в тому, що вона корисна та цікава для користувачів. Ба більше, інформація про товари чи послуги, які просуваються, мають органічно вписуватися в матеріал.

Також не варто відкрито й агресивно закликати людей заповнювати форму для реєстрації, поповнювати депозит чи здійснювати іншу цільову дію. Підносити контент слід так, щоб потенційних споживачів зацікавила ваша пропозиція і вони самостійно прийняли рішення про перехід на сайт.

Орієнтир на конкретну цільову аудиторію

Орієнтування в нативній рекламній кампанії грає ключову роль. Тому контент, у який органічно вписується такий різновид реклами, має бути орієнтований виключно на тих людей, для яких призначений запропонований продукт.

Наприклад, якщо афіліат займається зливом трафіку на сайт букмекерської контори, то в такому випадку реклама передусім має бути орієнтована на чоловіків у віці 25-34 років, бо саме вони входять до цільової аудиторії спортивного беттінгу.

Оптимізація креативів

Креативи в нативній рекламній кампанії покликані привертати увагу користувачів. Водночас вони не мають бути схожі на рекламу. Тоді відвідувачі онлайн-ресурсів ставитимуться до неї лояльніше.

Використовуйте зображення, відео, текстові формати, які викликають цікавість і мотивують людей ділитися контентом. Окрім цього, аналізуйте результати своєї роботи, визначайте, які креативи приносять більше переходів, і на основі цих даних корегуйте рекламну кампанію.


Докладніше про ефективні маркетингові інструменти для просування гемблінг-ресурсів розкажуть 4 листопада на Kyiv iGaming Affiliate Conference 2020.

Програма івенту >>>

 

Оцінить, будь-ласка, новину:
( 63 голоси, середня 4.3 з 5. )
Дізнайтесь про нових спікерів та головні новини конференції.