На що потрібно звертати увагу під час вибору партнерської програми? Інтерв’ю з Володимиром Лучаніновим для Kyiv iGaming Affiliate Conference

На що потрібно звертати увагу під час вибору партнерської програми? Інтерв’ю з Володимиром Лучаніновим для Kyiv iGaming Affiliate Conference

«Ринок усе більше регулюється, і потрібно вивчати не тільки конкуренцію й маркетингові інструменти, але і юридичні питання перед тим як виходити на нові ринки», — стверджує закупівельний керівник Firelink Media Володимир Лучанінов. У спеціальному інтерв’ю для Kyiv iGaming Affiliate Conference експерт розповів про ризики роботи з ігровою партнеркою, про способи підвищення доходів завдяки партнерським програмам, про головні тренди індустрії та багато іншого.

Володимир Лучанінов понад 10 років займається інтернет-маркетингом в iGaming і інших висококонкурентних нішах. З 2014 року експерт обіймає посаду закупівельного керівника в Firelink Media. Компанія працює у сфері інформаційних технологій і послуг (Ranking Software і SEO). Раніше Володимир був головою SEO в європейському агентстві інтернет-маркетингу Netberry Ltd і керівником відділу маркетингу в компанії Social Gambling Engine.

Інтерв’юер: Kyiv iGaming Affiliate Conference (KGAC)

Спікер: Володимир Лучанінов (В. Л.)

KGAC: На що варто звертати увагу під час вибору партнерської програми?

В. Л.: Для власника трафіка важливо максимізувати дохід із відправленого трафіка. Є багато очевидних (і не дуже) нюансів, які на це впливають. Деякі партнерки допомагають поліпшити конверсію, деякі обдурюють, а деякі взагалі закриваються. Потрібно зважати на багато чинників, тестувати й розділяти потоки, щоби не лити все на одну партнерку.


KGAC: Як визначити, що партнерка дійсно ефективно виконує свої обов’язки?

В. Л.: В інтернеті є відгуки на більшу частину партнерок, яким понад рік. Обов’язково потрібно відвідувати тематичні конференції та спілкуватися з колегами, дізнаватися їхню думку, ділитися досвідом. Також потрібно суб’єктивно оцінювати програми за незначними дрібницями: наскільки швидко і грамотно відповідають менеджери, чи зручний сайт і кабінет афіліатів, чи не закладені в схему і в умови роботи можливості для коригування доходів у бік партнерської програми.


KGAC: Який принцип виведень в iGaming-партнерці найбільш вигідний для гральної індустрії й чому?

В. Л.: Вебмайстри-початківці часто не знають, кому можна довіряти, і тому віддають перевагу CPA — модель одноразової оплати за кожного приведеного клієнта-платника. Логічно, що в довгостроковій перспективі вигідніше RevShare — відсоток від заробітку операторів, тому що CPA-партнерки є доволі ризикованими. CPA-модель може бути вигідною тільки арбітражникам, яким потрібні гроші. Вони готові отримувати менше, але зараз і без ризику. Також може підходити Hybrid — модель одноразових виплат, вони менші, ніж CPA, які перекривають витрати на трафік; але, водночас, відсоток від доходу теж менший, ніж за RevShare. Ще CPА-модель є вигідною для мотивованого трафіка, який вони видають за якісний, але партнерки вміють швидко його обчислювати.


KGAC: З якими ризиками можна зіткнутися під час роботи з ігровою партнеркою?

В. Л.: Головний ризик — це те, що партнерка перестане платити. Цього повністю уникнути не можна, потрібно пересилати хоча б половину трафіка на перевірені партнерки й тестувати нові. Якщо у вас мало трафіка — пересилайте хоча б на три партнерки, якщо багато — можна й на десять. Тоді втрата кожної з них не буде сильно впливати на вас. Важливо, щоб у вас було достатньо трафіка на кожній партнерці, щоби ви могли перемикати трафік і не дозволяти партнерці погіршувати умови в односторонньому порядку.


KGAC: Як можна підвищити дохід від партнерської програми й поліпшити ефективність співпраці?

В. Л.: Потрібно співпрацювати з менеджером і відкрито питати, що потрібно зробити, щоби збільшити дохід. Найімовірніше, він скаже, що потрібно переслати більше трафіка, тоді менеджер зможе вибити для вас більш високий відсоток. Якщо ви не пересилаєте весь трафік на цього партнера, то зробіть це. Також менеджери можуть мати більше досвіду або просто свіжий погляд із боку, можуть подивитися на ваш трафік і дати поради щодо поліпшення монетизації.


KGAC: В яких випадках ігрові партнерки блокують виплати? Як розв’язати цю проблему?

В. Л.: Партнерські програми можуть блокувати виплати в межах домовленостей. Читайте уважно умови — там можуть бути приховані офіційні причини зменшення вашого доходу: під час зменшення трафіку, під час використання бренду в рекламі, під час використання неправильних, з їхньої точки зору, способів залучення трафіку і просто за рішенням партнерки. Крім цього, партнерські програми, які не сильно дорожать репутацією, можуть «шейвити» — показувати в статистиці неправдиву інформацію й занижувати дохід оператора.


KGAC: Як ви думаєте, які тренди в онлайн-гемблінг індустрії будуть актуальними у 2019 році?

В. Л.: Ринок усе більше регулюється, і потрібно вивчати не тільки конкуренцію й маркетингові інструменти, але і юридичні питання перед тим як виходити на нові ринки. Невеликим афіліатам краще сконцентруватися на одному або на декількох ринках, які вони добре розуміють. Також буде тривати укрупнення: дрібним афілітам буде все складніше: потрібно знаходити однодумців і об’єднуватися в більші команди.


KGAC: Про що ви розповісте на Kyiv iGaming Affiliate Conference?

В. Л.: Розповім про наш досвід роботи з партнерськими програмами: як ми помилялися, які робили з цього висновки. Моя лекція — це посвята новачкам (найпростіше — як обійти гострі кути). Але, сподіваюся, і досвідчені афіліати знайдуть корисні думки.

Дізнайтесь про нових спікерів та головні новини конференції. Підпишіться та отримайте знижку на ваш квиток.