Контент-маркетинг гральних платформ: як завоювати довіру користувачів?

Контент-маркетинг гральних платформ: як завоювати довіру користувачів?

Пошукові системи постійно намагаються боротися зі спамом. Тому вони постійно змінюють алгоритми своєї роботи. Так, вони перестають видавати непотрібні рекламні посилання на запити користувачів — це ускладнює просування різних сайтів.

Один з ефективних інструментів реклами різних платформ — контент-маркетинг. Про те, у чому він полягає і як допомагає просувати ігрові платформи — далі в статті.

Що таке контент-маркетинг?

Контент-маркетинг — реклама завдяки цікавим статтям та відео, які розповідають користувачу про платформу. Це дає можливість підвищити впізнаваність бренду й залучити цільову аудиторію.

Сенс контент-маркетингу полягає в тому, щоб грамотно поширити потрібну інформацію через різні канали. Він необхідний для того, щоб розповісти користувачам корисну інформацію про певні товари й послуги, а також звернути увагу на переваги ресурсу.

Як контент-маркетинг просуває платформи?

Контент-маркетинг як рекламний інструмент:

  • розповідає про пропозиції платформи;
  • окреслює переваги ресурсу;
  • робить бренд впізнаваним;
  • допомагає спілкуватися з аудиторією;
  • скорочує бюджет на розкручування бренду;
  • покращує позицію платформи у видаванні пошукових систем.

Крім цього, контент-маркетинг означає постійний ріст кількості нових матеріалів на сайті. Відповідно, збільшується число просуваючих запитів і кількість пошукового трафіку.

Контент-маркетинг — це і створення якісних статей із корисною інформацією. Вони зацікавлюють аудиторію, зміцнюють авторитет компанії і створюють довіру.

Як просувати онлайн-казино завдяки контент-маркетингу?

Контент-маркетинг гральних платформ: як завоювати довіру користувачів?

Вибір майданчика

Зазвичай деякі не тематичні ресурси не готові покликатися на ігровий контент і розміщувати посилання від гемблінг-платформ.

Однак, якщо грамотно і правильно побудувати контент, то багато майданчиків будуть приймати так звані «гостьові пости», бо представлена ​у них інформація допоможе читачеві розібратися з тим чи іншим питанням.

Вибір тематики

Важливо пам’ятати, що контент повинен бути корисним і максимально розкривати обрану тематику — гемблінг. Для цього необхідно звернути увагу на всі можливі аспекти, які пов’язані з цією темою: шахрайство, виграші, події в індустрії, а також переваги та недоліки.

Про гемблінг можна розповісти на основі ширшої теми. Наприклад, про онлайн-казино можна розповісти у межах статті про бізнес і маркетинг; гральну платформу можна використовувати як приклад.

Також можна зацікавити аудиторію статтями, у яких зібрані списки кращих гральних платформ або країн, у яких популярний гемблінг. У таких статтях буде використана статистика, результати опитувань або досліджень — це підвищить довіру читачів до платформи-автора.

Ще один варіант — обговорити спірне питання з неоднозначною відповіддю. Аудиторія захоче обговорити проблему й поділиться інформацією з іншими користувачами. У такий спосіб стаття набере популярність.

Розміщення контенту

Щоб опублікувати статтю на іншому майданчику, важливо переконати його власників у тому, що інформація дійсно корисна. Для цього необхідно пояснити, чому контент підходить для цільової аудиторії цього майданчика і як допоможе читачам у тому чи іншому питанні.

Враховуйте посаду людини, яка приймає статтю. Якщо вона відповідає за SEO-просування, покращуйте оптимізацію статті. Якщо ви спілкуєтеся з редактором, то зміст тексту повинен бути максимально якісним.

Один із головних елементів успіху — розміщення контенту на всіх можливих для співпраці майданчиках. Тому потрібно намагатися охопити якнайбільше тематичних онлайн-платформ.

Репутація сайту будується на контенті, тому контент-маркетинг дає можливість добувати якісний трафік, а також завойовувати довіру аудиторії. Такий інструмент реклами допоможе сформувати хороший імідж ігрової платформи і збільшити дохід.

Тему маркетингових інструментів обговорять експерти на Kyiv iGaming Affiliate Conference.

Оцінить, будь-ласка, новину:
( 87 голоси, середня 3.7 з 5. )
Дізнайтесь про нових спікерів та головні новини конференції. Підпишіться та отримайте знижку на ваш квиток.