Кейсами просування гральних брендів на KiAC поділиться колишній віцепрезидент із маркетингу в ECA Карло Паган

Кейсами просування гральних брендів на KiAC поділиться колишній віцепрезидент із маркетингу в ECA Карло Паган

18 грудня 2019 року досвідом просування гральних брендів на Kyiv iGaming Affiliate Conference поділиться колишній віцепрезидент із маркетингу в European Casino Association (ECA) Карло Паган.

Карло володіє 12-річним досвідом управління провідними європейськими казино з акцентом на брендингу і маркетингових стратегіях. З 2005 по 2010 рік був CEO та членом правління в Casino of Venezia, а після – 7 років займав посаду генерального директора в Casino of Campione d’Italia.

У 2011 році Карло став членом ради директорів ECA. Також виступав президентом асоціації італійських казино FederGioco.

Більше 10 років читає лекції з управління бізнесом і маркетингом в італійських державних вишах: з 2009 року – в Університеті Ка’ Фоскарі, а з 2016-го – у Трентському університеті.

Тема його доповіді: «Врегулювання реклами операторів: кейси просування гральних брендів».

Основні тези:

  • слабке врегулювання реклами гральних компаній;

  • досвід міжнародних маркетингових агентств у просуванні гральних брендів;

  • помилки, яких варто уникати під час розвитку бренду казино.

На KiAC Карло Паган не тільки поділиться власним багаторічним досвідом у гральному маркетингу, а й приведе успішні кейси, які будуть особливо корисні легальному азартному бізнесу, що зароджується в Україні.

Скористайтеся можливістю поставити свої запитання Карло та іншим міжнародним експертам, які виступлять на Kyiv iGaming Affiliate Conference вже в грудні.


Реєстрація на подію >>>

Оцінить, будь-ласка, новину:
( 84 голоси, середня 4.31 з 5. )
Дізнайтесь про нових спікерів та головні новини конференції.