21-11-2019 Кейсами просування гральних брендів на KiAC поділиться колишній віцепрезидент із маркетингу в ECA Карло Паган 18 грудня 2019 року досвідом просування гральних брендів на Kyiv iGaming Affiliate Conference поділиться колишній віцепрезидент із маркетингу в European Casino Association (ECA) Карло Паган. Карло володіє 12-річним досвідом управління провідними європейськими казино з акцентом на брендингу і маркетингових стратегіях. З 2005 по 2010 рік був CEO та членом правління в Casino of Venezia, а після – 7 років займав посаду генерального директора в Casino of Campione d’Italia. У 2011 році Карло став членом ради директорів ECA. Також виступав президентом асоціації італійських казино FederGioco. Більше 10 років читає лекції з управління бізнесом і маркетингом в італійських державних вишах: з 2009 року – в Університеті Ка’ Фоскарі, а з 2016-го – у Трентському університеті. Тема його доповіді: «Врегулювання реклами операторів: кейси просування гральних брендів». Основні тези: слабке врегулювання реклами гральних компаній; досвід міжнародних маркетингових агентств у просуванні гральних брендів; помилки, яких варто уникати під час розвитку бренду казино. На KiAC Карло Паган не тільки поділиться власним багаторічним досвідом у гральному маркетингу, а й приведе успішні кейси, які будуть особливо корисні легальному азартному бізнесу, що зароджується в Україні. Скористайтеся можливістю поставити свої запитання Карло та іншим міжнародним експертам, які виступлять на Kyiv iGaming Affiliate Conference вже в грудні. Реєстрація на подію >>> Оцінить, будь-ласка, новину: ( 84 голоси, середня 4.31 з 5. ) Поділитися Придбати квиток