05-09-2019 Які інструменти використовувати для підвищення інтересу до оферу – розповість Роман Мануйлов із Alfaleads Як завдяки партнерським мережам залучати в онлайн-казино більше клієнтів? Як підвищити інтерес до свого оферу та навіщо вебмайстрам потрібні навчальні матеріали? 26 вересня на Kyiv iGaming Affiliate Conference на ці запитання відповість директор із маркетингу і PR Alfaleads Роман Мануйлов. Він презентує перед учасниками івенту доповідь на тему «Як отримати максимум якісного трафіку від партнерської мережі». Ключові тези: як завдяки акціям і спільним заходам підвищувати інтерес до оферу; як працювати з інформацією; як завдяки навчальним матеріалам вебмайстер може добувати більше якісного трафіку; партнерська мережа як маркетингове агентство повного циклу. На конференції ви зможете особисто поспілкуватися зі спікером і поставити йому запитання. Роман Мануйлов 9 років займається маркетинговою діяльністю. Шість років тому, почавши роботу з CPI, він потрапив у сферу арбітражу. Улюблені інструменти, які спікер використовує у своїй діяльності: класичний PR, вірусне просування, багаторівневі воронки продажів та основи маркетингу, які підлаштовані під реалії ринку. За свою кар’єру експерт встиг попрацювати PR-директором у компанії Snaappy. Також він був керівником проєкту в СРА-мережі Adcombo. Зараз Роман – директор із маркетингу та PR в Alfaleads. Це партнерська мережа, основними напрямами якої є gambling, dating, sweepstakes і adult. Також вона проводить навчальний курс МВА (Master of Benchmark Attribution). На заняттях фахівці вчать топових арбітражників і керівників медіабаїнгових команд працювати з іноземними гемблінг-оферами. Дізнайтеся більше про залучення трафіку завдяки партнерському маркетингу від спікера на конференції. Докладніше про деталі й учасників конференції читайте тут >>> Оцінить, будь-ласка, новину: ( 68 голоси, середня 4.3 з 5. ) Поділитися Придбати квиток