Які інструменти використовувати для підвищення інтересу до оферу – розповість Роман Мануйлов із Alfaleads

Які інструменти використовувати для підвищення інтересу до оферу – розповість Роман Мануйлов із Alfaleads

Як завдяки партнерським мережам залучати в онлайн-казино більше клієнтів? Як підвищити інтерес до свого оферу та навіщо вебмайстрам потрібні навчальні матеріали?

26 вересня на Kyiv iGaming Affiliate Conference на ці запитання відповість директор із маркетингу і PR Alfaleads Роман Мануйлов. Він презентує перед учасниками івенту доповідь на тему «Як отримати максимум якісного трафіку від партнерської мережі».

Ключові тези:

  • як завдяки акціям і спільним заходам підвищувати інтерес до оферу;

  • як працювати з інформацією;

  • як завдяки навчальним матеріалам вебмайстер може добувати більше якісного трафіку;

  • партнерська мережа як маркетингове агентство повного циклу.

На конференції ви зможете особисто поспілкуватися зі спікером і поставити йому запитання.

Роман Мануйлов 9 років займається маркетинговою діяльністю. Шість років тому, почавши роботу з CPI, він потрапив у сферу арбітражу. Улюблені інструменти, які спікер використовує у своїй діяльності: класичний PR, вірусне просування, багаторівневі воронки продажів та основи маркетингу, які підлаштовані під реалії ринку.

За свою кар’єру експерт встиг попрацювати PR-директором у компанії Snaappy. Також він був керівником проєкту в СРА-мережі Adcombo.

Зараз Роман – директор із маркетингу та PR в Alfaleads. Це партнерська мережа, основними напрямами якої є gambling, dating, sweepstakes і adult. Також вона проводить навчальний курс МВА (Master of Benchmark Attribution). На заняттях фахівці вчать топових арбітражників і керівників медіабаїнгових команд працювати з іноземними гемблінг-оферами.


Дізнайтеся більше про залучення трафіку завдяки партнерському маркетингу від спікера на конференції.

Докладніше про деталі й учасників конференції читайте тут >>>

Оцінить, будь-ласка, новину:
( 68 голоси, середня 4.3 з 5. )
Дізнайтесь про нових спікерів та головні новини конференції.