Як веб-майстрам і рекламодавцям знайти спільну мову? Інтерв’ю з Тетяною Насоновою

Як веб-майстрам і рекламодавцям знайти спільну мову? Інтерв’ю з Тетяною Насоновою

15 листопада в столиці України відбудеться Kyiv iGaming Affiliate Conference — івент, який присвячений розвитку онлайн-гемблінгу й заробітку на партнерських програмах. Одним зі спікерів конференції стане керівник партнерки Gambling.pro, арбітражниця Тетяна Насонова.

Тетяна Насонова — авторка пабліків «Суворий Пітерський Арбітран» і Black Inc. Керує СРА-мережею Gambling.pro, а також є її маркетологом, бренд-ідеологом і трафік-менеджером. Спеціалізується на роботі з Facebook, бурж-ГЕО, товарними офферами.

Ми поспілкувалися з Тетяною для того, щоб дізнатися, як веб-майстер повинен вибирати майданчики для роботи й на які нюанси потрібно звернути увагу під час створення оффера.

Інтерв’юер: Kyiv iGaming Affiliate Conference (KIAC)

Респондент: Тетяна Насонова (Т. Н.)

KIAC: З якими майданчиками онлайн-казино веб-майстру вигідно працювати. Які їхні характеристики?

Т. Н.: Веб-майстер вибирає оффер для співпраці, спираючись на два основні показники: виплата за конверсію й «конвершн рейт».

«Конвершн рейт» залежить від цілої купи чинників — і з боку веб-майстра, і з боку рекламодавця. Умови оффера (мета — рега або деп, сума міндепу, сума бейслайну) впливають на конверсію для веб-майстра: наприклад, чим вищий бейслайн, тим нижчий конверт. Але ці чинники не настільки важливі, як платформа рекламодавця і його модель роботи з вхідним трафіком.

Рекламодавець повинен грамотно обробляти трафік веб-майстрів, тобто вибудовувати гарну воронку продажів і повернення користувачів на свій майданчик. Потрібно продумати весь процес, починаючи від реєстрації, бо саме на цьому етапі в багатьох «реклам» зникає дуже багато трафіку. Також потрібно забезпечити безперебійну роботу платформи, швидко усувати баги й лаги, подбати, щоб користувачам було зручно працювати із сайтом, організувати хороший support, зробити мобільну версію платформи й мобільний додаток.

Хороший оффер — це оффер зі зручним сайтом, мобільною версією, простою реєстрацією. Він переведений на мови тих ГЕО, з якими працює, приймає депозити з різних платіжок, у ньому є всі трендові й топові ігри. Бажано, щоб рекламодавець протестував оффер і виставив ставку, адекватну конверсії.


KIAC: Яких принципів у роботі з веб-майстром потрібно дотримуватися рекламодавцю?

Т. Н.: Для того, щоб збільшити обсяг трафіку й підвищити інтерес партнерів до офферу, найпростіше, що можна зробити — створити мобільну версію й мобільний додаток, якщо у вас цього немає. Ще потрібно перейти на персоналізовані умови і працювати з партнерами за індивідуальними ставками.

Якщо рекламодавець виставляє єдиний рейт на оффер під усі джерела, то він може дуже сильно обмежувати своїх партнерів: наприклад, з контексту не вийде лити в плюс зі ставкою $50 за міндеп. У такий спосіб, якщо ви ставите $50 за міндеп, розраховуйте, що це буде соціальний трафік і трафік із тизерок. А контекст, натівки, плеймаркети просто не будуть працювати з таким оффером.


KIAC: Які найпоширеніші помилки припускають рекламодавці під час роботи з веб-майстрами? Як це впливає на трафік?

Т. Н.: Буває таке, що рекламодавці безвідповідально ставляться до грошей своїх партнерів, звіряють все невчасно, помиляються, рідко виходять на контакт, повільно реагують на баги. Бувають ті, хто дуже неоднозначно оцінює трафік партнерів. Я називаю таких «нестабільними»: сьогодні все добре, а завтра вже ні; сьогодні плачу гроші, завтра вже ні.

Веб-майстрам важливо відчувати впевненість, безпеку, все-таки вони закуповують трафік за свої гроші та вкладають їх у ваш продукт. Якщо вони бачать, що з вашої сторони щось не так, а від вас нуль реакції, або якщо ви змінюєте свою думку з кожним днем ​​і «граєте» з виплатами, то все це з часом зробить вашому продукту відповідну репутацію ненадійного партнера.


KIAC: Від яких чинників залежать конверсійні здатності оффера?

Т. Н.:

  • проста форма реєстрації;
  • наявність мобільної версії;
  • юзабіліті сайту;
  • наявність мобільного додатка;
  • воронка продажів на майданчику рекламодавця;
  • популярність і впізнаваність бренду;
  • оплата за міндеп або мінімальний бейслайн (сума депозиту, за якою зараховується конверсія);
  • у разі варіанта бейслайна — акумулятивний депозит;
  • конкурентоспроможна ставка щодо інших офферів.

KIAC: На які нюанси під час створення оффера варто звернути увагу?

Т. Н.: Треба звертати увагу на умови конкурентів і на KPI. Якщо на старті не погодити адекватні KPI, то можуть початися проблеми з оцінкою якості трафіку від веб-майстрів, а також із вирішенням спірних ситуацій. Це головні помилки під час створення оффера: коли умови не конкурентоспроможні чи KPI неадекватні.


KIAC: Чому буде присвячена ваша доповідь на конференції в Києві? Які ваші очікування від участі в заході?

Т.Н.: Моя доповідь буде присвячена саме тому, як зробити свій оффер максимально привабливим для веб-майстрів. Я представлю кейс з оптимізації оффера казино під арбітраж. Покажу результати до та після, детально розповім про те, які чинники на майданчику рекламодавця можуть значно вплинути на конверсію оффера, на що звернути увагу й що дотягнути, щоб підвищити інтерес веб-майстрів до свого продукту.

Дізнайтесь про нових спікерів та головні новини конференції. Підпишіться та отримайте знижку на ваш квиток.