Як рекламодавцю домовитися з афіліатом – розповість Тетяна Насонова з Gambling Pro

Як рекламодавцю домовитися з афіліатом – розповість Тетяна Насонова з Gambling Pro

Як арбітражнику і власнику оферу зробити співпрацю максимально вигідною? Про це розповість керівник партнерської програми Gambling Pro Тетяна Насонова.

Тетяна – спеціаліст у галузі арбітражу. Працює із соціальною мережею Facebook, бурж-ГЕО, товарними оферами, гемблінг-майданчиками. Засновниця пабліків «Суворий Пітерський Арбітран» і Black Inc, які присвячені арбітражу трафіку. Також експерт – бренд-ідеолог, маркетолог, продакт-, PR- та трафік-менеджер в Gambling.pro.

Тетяна виступить із доповіддю «“Лебідь, Щука і Рак”: чому рекламодавцю й афіліатам потрібно тісно співпрацювати для досягнення максимального результату». Експерт розповість про:

  • співробітництво рекламодавців та афіліатів;

  • максимізацію результативності роботи;

  • оптимізацію майданчиків онлайн-казино під арбітраж трафіку;

  • чинники, що підвищують інтерес і довіру до вашого бренду на ринку афіліатів;

  • вигідні умови – як залучити максимум вебмайстрів і не влетіти в копієчку?

Дізнатися, як рекламодавцю побудувати взаємовигідні стосунки з афіліатами, ви зможете вже 26 вересня на Kyiv iGaming Affiliate Conference 2019!


Інтерв’ю з Тетяною Насоновою >>>

Оцінить, будь-ласка, новину:
( 67 голоси, середня 3.81 з 5. )
Дізнайтесь про нових спікерів та головні новини конференції.