Як збільшити конверсію від ретаргетингу: 7 методів

Як збільшити конверсію від ретаргетингу: 7 методів

За результатами дослідження онлайн-сервісу для підвищення конверсії Yagla, у середньому, з 100 відвідувачів сайту цільову дію роблять тільки 4–5 осіб. Виходить, що маркетологи витрачають багато часу і грошей на залучення трафіку, а 95 % користувачів проходять повз. Проте частину «втікачів» можна повернути завдяки ретаргетингу.

Ретаргетинг — маркетинговий механізм, створений для залучення уваги користувачів, які вже цікавилися продуктом. Залежно від обраних seo-спеціалістом категорій, налаштування ретаргетингу залежать від:

  • Цілей. Відвідувач переглянув картку певного товару, перейшов за потрібним посиланням, переглянув певну сторінку? Ймовірно, він зацікавився товаром / послугою й може завершити цільову дію наступного разу.
  • Часу, проведеного на сайті. Якщо користувач провів на цільовій сторінці менше 30-ти секунд — найімовірніше, щось його відлякало або не зацікавило. Чи є сенс витрачати рекламний бюджет на людину, яка не виявляє зацікавленості у вашому ресурсі?

Використання ретаргетингу має свої плюси й мінуси. З одного боку, даний маркетинговий механізм допомагає направити рекламне повідомлення на цільову аудиторію, яка з певних причин не завершила цільову дію на сайті. Також ретаргетинг значно дешевший і ефективніший, ніж реклама на телебаченні або зовнішня реклама.

Але, з іншого боку, ретаргетинг може бути досить надокучливим. Так, система не враховує офлайн-покупки на сайті. Клієнт, зробивши покупку телефоном, продовжує бачити рекламу, яка йому не потрібна.

Кому і для чого потрібен ретаргетинг?

Перше й головне завдання ретаргетингу — продаж товарів або послуг. Але рекламний механізм можна використовувати і для інших цілей, наприклад для:

  • продажу супутніх товарів. Якщо покупець придбав телефон, то йому, можливо, ще знадобляться чохол і карта пам’яті;
  • чергового нагадування про бренд. Покупцеві може сподобатися сервіс і товари сайту, але назву він втратить або забуде. Назва завжди повинна бути у всіх перед очима;
  • повторних продажів. Ретаргетинг актуальний для недорогих витратних матеріалів — наприклад, паперових стаканчиків. Якщо ви знаєте приблизний час витрати стаканчиків, то можете запустити на цей період рекламну компанію для тих, хто недавно зробив покупку.

Два найпопулярніших напрями для ретаргетингових кампаній — електронна комерція й освіта (вебінари, курси, конференції). Вони пропускають великий потік трафіка й різнорідну аудиторію.

Сім способів підвищення конверсії завдяки ретаргетингу

Ретаргетинг — ефективний рекламний механізм, якщо знати, як ним користуватися. Нижче — сім порад, які допоможуть зробити ретаргетингову кампанію ефективнішою.

1. Сегментація аудиторії

Хоча ваш сайт може пропонувати тільки одну послугу або товар, користувачі приходять на нього з різними цілями й настроями. Щоби використовувати рекламне оголошення максимально ефективно, необхідно поділити потенційних покупців на сегменти. Це можуть бути:

  • сегменти за поведінковими чинниками;
  • сегменти за рівнем готовності до покупки;
  • сегменти за зацікавленістю конкретними товарами або послугами.

Також сегментація надалі допоможе визначити основні меседжі і стиль реклами, яку ви будете зорієнтувати на аудиторію.

2. Контроль частоти показів

Нав’язливість тільки відволікає відвідувачів сайту від того, що їм потрібно. Щоби не дратувати користувачів, під час налаштування ретаргетинга потрібно встановити ліміти для показів реклами кожному з них. Оптимальною кількістю вважається 17–20 разів на місяць.

3. Використання Burn Pixel

Burn Pixel — це рядок коду, який з’являється на сторінці після цільової дії. Так користувачів, зазначених Burn Pixel, можна автоматично виключати з аудиторії, якій буде повторно показуватися реклама — вони не будуть зайвий раз дратуватися, а рекламний бюджет не витратиться даремно.

4. Спліт-тестування

Спліт-тестування — метод маркетингового дослідження, який дає можливість оцінити ефективність рекламної кампанії. Під час тестування відвідувачам сайту послідовно пропонують кілька (найчастіше два) варіантів сторінки. Версії відрізняються між собою одним або декількома незначними елементами. Потім за показами збирається статистика.

У такий спосіб можна з’ясувати, які саме зміни викликають більший інтерес потенційних покупців.

5. Різноманітність рекламних оголошень

Однакова реклама дратує. До того ж, з появою мікротаргетингу стало зрозуміло: на кожну групу людей рекламні повідомлення діють по-різному. Для цього необхідно відпрацювати декілька варіантів рекламних оголошень — бажано, для кожного сегмента аудиторії окремо.

6. Використання «стоп-слів», або «мінус-слів»

Мінус-слова — це ключові запити, які не дають оголошенням з’являтися у видачі запитів. Їхній перелік можна скласти в сервісах контекстної реклами — наприклад, Google Adwords або «Яндекс.Дірект». Мінус-слова дозволяють заощадити рекламний бюджет на марно скликати оголошеннях, підвищують CTR (кількість переходів на сайт) і запобігають появі конкуренції між своїми ж оголошеннями.

Наприклад, онлайн-магазин бренду жіночої білизни Victoria's Secret використовував функцію «мінус-слова», щоби виключити ймовірність показу оголошень чоловікам, які вже купили спідню білизну як подарунок на 14 лютого в інших онлайн-магазинах.

7. Використання додаткових джерел трафіка

Завдяки додатковим джерелам трафіка можна точніше потрапити у свою цільову аудиторію. Під час рекламної кампанії потрібно використовувати додаткове джерело трафіка — наприклад, соціальні мережі. Не забувайте про тих, хто лайкнув вашу сторінку в Facebook або Instagram.

Дізнайтесь про нових спікерів та головні новини конференції. Підпишіться та отримайте знижку на ваш квиток.