Як оператору забезпечити лояльність до свого бренду — розповість генеральний директор компанії Endorphina

Як оператору забезпечити лояльність до свого бренду — розповість генеральний директор компанії Endorphina

Зараз для онлайн-грального закладу привабливий дизайн і набір популярних ігор — це необхідність. Однак що потрібно майданчику, щоб завоювати довіру та лояльність клієнтів? Про це 26 вересня на Kyiv iGaming Affiliate Conference розповість Ян Урбанець — генеральний директор компанії-розробника ПЗ для онлайн-казино Endorphina.

Ян виступить із темою доповіді «Affiliates: квест у пошуках безкоштовного контенту».

Спікер висвітлить такі теми:

  • роль гемблінг-афіліатів в очах гравця;

  • наскільки важлива комунікація з постачальником;

  • як надати цінність «сирому» контенту;

  • лояльність до бренду: переваги та прибуток.

Ян Урбанець — генеральний директор компанії Endorphina, популярного розробника слотів для онлайн-казино. Крім інших обов’язків, також займається розширенням на регульованих ринках.

Експерт працював віцепрезидентом із продажів у компанії з початку її роботи: знаходив нові ділові контакти, оцінював статистику, вивчав ринок і створював стратегії для розвитку бізнесу. Також має досвід роботи на керівних посадах у фінансовому секторі.

Сьогодні слоти Endorphina доступні в 700 онлайн-казино у всьому світі. Компанія регулярно перевіряє свій софт на безпеку, співпрацює тільки з ліцензованими гральними платформами та бере участь у міжнародних виставках з iGaming.


Щоб послухати доповідь Яна, а також поспілкуватися зі спікером особисто — реєструйтеся на захід.

Оцінить, будь-ласка, новину:
( 109 голоси, середня 4.31 з 5. )
Дізнайтесь про нових спікерів та головні новини конференції.