Як лити мобільний трафік для бетінгового застосунку? Лекція Максима Кирієнка, керівника напряму mobile агентства Digital Choo (DC)

Як лити мобільний трафік для бетінгового застосунку? Лекція Максима Кирієнка, керівника напряму mobile агентства Digital Choo (DC)

Як залучити мобільний трафік для бетінгової програми? Про це 26 вересня на Kyiv iGaming Affiliate Conference розповість керівник напряму mobile міжнародного маркетингового агентства Digital Choo (DC) — Максим Кирієнко.

У Максима понад 6 років досвіду в інтернет-маркетингу. В DC ​​пройшов шлях від арбітражника до керівника напряму mobile. Останні 2 роки сфокусований на мобільних додатках гемблінг- та бетінг-вертикалей.

Тема доповіді спікера: «Як правильно лити на мобільний додаток зі ставками. Кейс Parimatch».

Основні тези:

  • готуємось до запуску трафіку правильно;

  • обираємо джерела та партнерів;

  • як поставити KPI, щоб не втратити партнерів та не піти в мінус;

  • дієві підходи до підбору креативів для бетинга;

  • бетинг — не гемблінг;

  • аналітика та антифрод: як порахувати все.


Щоб поспілкуватися з Максимом та іншими експертами — реєструйтеся на івент.

Оцінить, будь-ласка, новину:
( 66 голоси, середня 3.8 з 5. )
Дізнайтесь про нових спікерів та головні новини конференції.