Як добувати трафік за допомогою Google Ads 2020? Основні особливості

Як добувати трафік за допомогою Google Ads 2020? Основні особливості

Контекстна реклама вважається одним із основних джерел трафіку в арбітражі. А Google Ads – це онлайн-сервіс контекстної реклами, завдяки якому можна розміщувати оголошення на сторінці результатів пошуку в Google. Якщо грамотно його використовувати, то можна оптимізувати бюджет на залучення лідів та успішно просувати як перевірені, так і ексклюзивні офери.

Докладніше про інструменти Google Ads, які можуть стати в нагоді арбітражникам у 2020 році, – далі в статті.

Smart Bidding для автоматичного встановлення ставок у Google Ads

Smart Bidding

Створюючи рекламну кампанію в Google Ads, арбітражник на свій розсуд може вибрати два типи стратегій призначення ставок: ручні чи автоматичні. У першому випадку вам потрібно самостійно задавати максимальну ціну за клік. А під час вибору автоматичної стратегії ставки сам сервіс контекстної реклами коригує ціну.

Smart Bidding – це система інтелектуального призначення ставок, робота якої ґрунтується на штучному інтелекті. Щоб показувати оголошення цільовій аудиторії та коригувати ставки, Google Ads відстежує велику кількість сигналів – даних, які система отримує як від рекламодавця, так і від пошуковика. З-поміж іншого вона аналізує такі параметри, як мова, пристрій для виходу в Мережу, час і день тижня, історія переглядів, демографічні дані тощо.

Принцип роботи Smart Bidding полягає ось у чому. Користувач вводить запит, який відповідає ключовим словам в оголошенні. Google Ads оцінює дані, які надходять від рекламодавця та пошукової системи. Потім Smart Bidding у режимі реального часу формує ставки в кожному аукціоні рекламодавця.

Зараз рекламодавці можуть використовувати для інтелектуального призначення ставок чотири стратегії.

Smart Bidding підійде для тих арбітражників, які хочуть позбавити себе від необхідності робити ставки вручну чи погано знаються на тому, як працювати з аукціонами Google Ads. Також завдяки системі можна перевіряти, наскільки ефективна та чи інша зв’язка, і знаходити найоптимальніші рішення для видобутку трафіку.

Точний таргетинг у Google Ads

Точний таргетинг у Google Ads

Успішність рекламної кампанії багато в чому залежить від націлювання оголошень. Імовірність, що ваша пропозиція отримає відгук, підвищиться, якщо її побачать саме ті користувачі, для яких вона і призначена. Наприклад, якщо арбітражник займається зливом трафіку на офер букмекерських контор, то таргетинг оголошень потрібно вибудовувати так, що їх побачили передусім чоловіки у віці 25-50 років, які і є цільовою аудиторією букмекерських контор, а не жінки у віці більше 50 років.

Зараз під час налаштування реклами в пошуковій мережі як цільові можна вибрати, зокрема, такі типи аудиторії:

  • за демографічними даними;

  • за інтересами. Дає змогу залучати користувачів, спираючись на інформацію про їхні інтереси, звички та захоплення;

  • зацікавлені покупці. Вибираючи цю аудиторію, ви зможете залучати користувачів із урахуванням їхніх купівельних намірів;

  • схожі аудиторії. Включає нових користувачів, інтереси яких схожі з захопленнями наявних клієнтів та відвідувачів сайту.

Один із ефективних інструментів для налаштування реклами в Google Ads – комбіновані аудиторії. Це спосіб орієнтування, що дає змогу визначати цільову аудиторію як ту, у яку входить кілька груп, що формовані за критеріями, які відрізняються між собою. Наприклад, демографічними ознаками й захопленням. Під час використання такого інструменту в одну аудиторію можна додати чоловіків і жінок із Києва, які цікавляться кіберспортом, і налаштувати на них таргетинг конкретного оголошення.

Займаючись арбітражем трафіку, ви можете створювати комбіновані списки. Для самостійного вибору аудиторії потрібно об’єднувати списки ремаркетингу за допомогою логічних операторів «і», «або», «не».

Але вибираючи такий підхід під час видобутку трафіку, варто враховувати, що «Google Реклама» не показує оголошення, які націлені на комбіновану аудиторію, що передбачає не більше 1000 користувачів. Такі заходи вживаються для захисту конфіденційності.

Приділяючи особливу увагу точному таргетингу, ви зможете зробити свою рекламу більш орієнтованою на необхідну цільову аудиторію.

Симулятор бюджету для складання прогнозів ефективності кампанії

Симулятор бюджету

У процесі просування оферів за допомогою Google Ads арбітражник може стикнутися з необхідністю зміни бюджету рекламної кампанії. За допомогою спеціального симулятора можна дізнатися, як ці зміни можуть впливати на ефективність реклами і як найкраще розподілити наявні кошти.

Симулятор працює в такий спосіб. Ви вводите в систему суму, яку плануєте витратити на просування оголошення. Програма здійснює підрахунки та визначає, скільки з урахуванням зазначених вкладень вдасться отримати кліків і конверсій.

Використовуючи такий інструмент, ви зможете без додаткових витрат вибрати оптимальний розмір бюджету, який дасть змогу досягти потрібних результатів у видобутку трафіку.

Рекламний формат для створення попиту на ексклюзивні офери

Discovery Ads

Під час роботи в Google Ads арбітражник може направляти оголошення не тільки на тих людей, які під час пошуку мають конкретну мету. Також рекламу можна налаштовувати й на ту аудиторію, яка перебуває в пошуках чогось нового.

Якщо ви займаєтеся просуванням ексклюзивних оферів, то для цих цілей можна застосовувати доступний у Google Ads формат реклами Discovery Ads, який оплачується за моделлю СРС. Під час його використання оголошення показуються так:

  • у стрічці YouTube;

  • на вкладках соцмереж і промоакцій Gmail;

  • у новинній стрічці Google Discover Feed, яка показується на головній сторінці програми Google для iOS і Android, а також на сторінці Google.com для мобільних пристроїв.

Щоб запустити кампанію, потрібно завантажити елементи оголошень: логотип, описи, заголовки тощо. Їх показ відбуватиметься автоматично. Зовнішній вигляд оголошення залежить від того, де воно розміщується. Наприклад, на Discover Feed реклама показується у вигляді нативного банера з великим зображенням, а на YouTube оголошення буде доповнено закликом до дії.

В Discovery Ads рекламодавці можуть налаштовувати аудиторії, зокрема, за намірами, які формуються на основі таких даних, як перегляди на YouTube, завантаження в «Play Маркет» тощо.

Gallery Ads – карусель реклами для мобільного пошуку

Gallery Ads

Формат Gallery Ads є галерею, що містить від чотирьох до восьми зображень, які можна прокручувати. Такі оголошення доповнені заголовком і коротким описом.

Цей різновид реклами розміщується на найвищих позиціях мобільної видачі. Оголошення можна переглядати у двох положеннях: вертикальному та горизонтальному.

Gallery Ads дає змогу ефективно витрачати бюджет, оскільки рекламодавець платить тільки за такі дії користувачів, як перегляд понад трьох зображень чи перехід на сайт.


Докладніше про арбітраж трафіку й ефективні способи заробітку в гемблінг-вертикалі розкажуть на Kyiv iGaming Affiliate Conference 2020, яка відбудеться в листопаді.

Оцінить, будь-ласка, новину:
( 73 голоси, середня 4.29 з 5. )
Дізнайтесь про нових спікерів та головні новини конференції.