Головна консультантка 1710 Gaming Ltd Крістіна Такор-Ранкін: «Мета регулювання – забезпечити гру за однаковими правилами для всіх»

Головна консультантка 1710 Gaming Ltd Крістіна Такор-Ранкін: «Мета регулювання – забезпечити гру за однаковими правилами для всіх»

Як законодавче регулювання впливає на просування гемблінг- і беттінг-проєктів в Інтернеті? Які чинники важливо враховувати під час реалізації кампанії з утримання гравців? Як просувати онлайн-проєкти на легальному гральному ринку України? На ці та інші запитання в інтерв’ю для Kyiv iGaming Affiliate Conference 2021 відповіла Крістіна Такор-Ранкін – головна консультантка в компанії 1710 Gaming Ltd.

Крістіна має досвід роботи у сфері ставок та азартних ігор понад 25 років. Спеціалістка надає консультації з усіх аспектів ігрового та грального циклу: від дослідження та аналізу ринку до ліцензування, запуску бізнесу й управління проєктами. Раніше експертка обіймала керівні посади у відомих світових компаніях: William Hill і Virgin.

В ексклюзивному інтерв’ю Крістіна поділилася своєю експертною думкою про те, як найефективніше просувати гральні онлайн-майданчики в Україні. Також фахівчиня розкрила тему про регулювання роботи афіліатів і пояснила, на які нюанси звертати увагу під час видобутку трафіку на нових ринках.

Інтерв’юер: Kyiv iGaming Affiliate Conference (KiAC)

Респондент: Крістіна Такор-Ранкін (К. Т.-Р.)

KiAC: Як законодавче регулювання гральної галузі впливає на просування гемблінг- і беттінг-проєктів в Інтернеті?

К. Т.-Р.: Будь-яка форма законодавчого регулювання впливатиме на те, як просуваються ставки та гральний бізнес.

Найголовніша форма впливу – вікове обмеження продукту (у більшості країн – 18+), а це означає прямий вплив на те, де, коли та як можна рекламувати чи просувати букмекерські та гральні продукти за різними каналами. Заборона на рекламу по телевізору до 21:00 чи правила соціальних мереж спрямовані на те, щоб захистити дітей від перегляду грального контенту.

Тут можливий різний ступінь впливу залежно від законів і правил, що діють у країні. Наприклад, починаючи від регулювання гральної галузі, яке передбачає норми про захист гравців і принципи відповідального просування гральних продуктів, і закінчуючи національними законами про захист прав споживачів, які стосуються бонусів, спеціальних пропозицій, заохочувальних і маркетингових інструментів та поширюються на всі підприємства й галузі.

KiAC: Чи є необхідність в окремому регулюванні діяльності афіліатів? Поясніть свою думку.

К. Т.-Р.: Відповідь на це запитання завжди буде предметом суперечок. Зазвичай регулювання вводиться з двох причин – як можливість генерувати прибуток (наприклад, податкові чи ліцензійні збори) або через те, що люди поводяться неприйнятно та продавлюють межі допустимої поведінки, а саморегулювання (якщо воно є) уже не працює.

Мета регулювання – забезпечити гру за однаковими правилами для всіх, захищаючи хороших афіліатів та їхню репутацію і виштовхуючи поганих афіліатів із ринку. Ситуація недопустима, якщо регулювання є, але ніхто не стежить за його дотриманням. Це означає, що погані афіліати роблять, що їм заманеться, та залишаються безкарними, тоді як хороші опиняються в програші або їх «карають», бо вони намагаються робити правильні речі.

KiAC: На вашу думку, що зараз важливіше для успішного ведення грального бізнесу – залучати чи утримувати клієнтів? Чому?

К. Т.-Р.: Залучати. Утримання передбачає, що спочатку ви їх отримали. Якщо ви не можете їх залучити, то ви не можете отримати їх. А якщо ви не можете отримати їх, то кого ви утримуватимете?

21+

Приєднуйтеся до Telegram-чату,

щоб залишатися в курсі всіх новин Kyiv iGaming Affiliate Conference 2021, особисто познайомитися з топовими експертами та долучитися до лідерів афіліатної спільноти!

Перейти

KiAC: Розкажіть про ефективні способи утримання гравців на сайтах онлайн-казино та букмекерських контор.

К. Т.-Р.: У галузі, яка орієнтована на прибуток, де клієнти мають у середньому від трьох до п’яти акаунтів і дуже низьку лояльність до бренду, головними чинниками є якісний контент і ставлення до кожного гравця як до VIP-клієнта. Якщо ви не даватимете клієнтам те, чого вони хочуть, це зроблять ваші конкуренти.

Ще один важливий чинник – новинки або ексклюзивність – щось, що гравці можуть отримати тільки у вас: чи то нову фішку, чи то гру, чи то збільшену вигоду, наприклад гарантовані коефіцієнти, безоплатне обертання чи будь-яку іншу пропозицію, яка дасть змогу гравцеві отримати більше за меншу вартість. І відверто кажучи, усі ці нововведення, ексклюзивність і покращений досвід коштуватимуть грошей, тому також дуже важливо розуміти, яких клієнтів варто утримувати, а які – просто непостійні відвідувачі.

KiAC: Які нюанси варто враховувати афіліатам, що починають добувати трафік на нових ринках?

К. Т.-Р.: Потрібно розібратися, що, коли та чому мотивує клієнта.

Візьмемо, наприклад, гравців, які роблять ставки на футбол. У деяких частинах світу мотивація залежатиме від однолітків і соціальної активності – весело робити ставки під час перегляду матчу з друзями. В інших вона залежатиме від патріотизму, відданості та прояву підтримки команді. А в інших – це перевірка їхніх навичок і знань. Коли ви знаєте причину, через яку робляться ставки, стає набагато легше побудувати кампанію, яка взаємодіє з клієнтом так, щоб щось для нього означати.

Також думайте нешаблонно. Усі думають, що ставки – заняття тільки для чоловіків. Це абсолютно не так. Але те, як ви залучаєте жіночу аудиторію, визначатиме ступінь вашої успішності – багато операторів процвітають на ринках новинок і спеціальних пропозицій, а афіліати трохи відстають у цьому випадку.

KiAC: Припустимо, гральний оператор вирішив освоїти ринок України, де тільки недавно був легалізований гральний бізнес. Які кроки ви порадите йому зробити для просування онлайн-проєкту?

К. Т.-Р.: Це питання повертає нас до попередньої відповіді.

Як виглядає типовий український гравець, що робить ставки та захоплюється азартними іграми? Яке його ставлення до ставок та азартних ігор – чи є деякі продукти більш прийнятними для певних категорій гравців, ніж інші, наприклад, чи вважаються ставки на спорт більш прийнятними, ніж азартні ігри в казино?

Подивіться, які оператори працювали в країні, коли ставки й азартні ігри були нелегальними, і які способи залучення клієнтів вони використовували, щоб отримати розуміння про те, що вже знайоме клієнтам та в що вони люблять грати.

Потім подивіться на ставлення населення до азартних ігор, а також тих клієнтів, які раніше не грали на ставках, оскільки це було незаконно, але тепер, коли це дозволено, можливо, гратимуть. Чи будуть люди старшого віку відкриті для азартних онлайн-ігор, чи, найімовірніше, гравцями будуть люди молодші за 35 років? Якщо останні, то який найкращий спосіб для залучення цієї групи, швидше за все, – лідери думок і рекомендації однолітків.

Для літніх людей, які проводять дні на самоті, найкраще підійде продукт, який передбачає низькі витрати та залученість до спільноти людей, наприклад бінго або покер/картярські ігри.

Слідкуйте за світовими трендами та визначайте, які з них можуть підійти для України, наприклад, ставки на кіберспорт і безоплатний спортивний джекпот – чудовий спосіб залучити тих, хто любить спорт, але робить ставки вперше.


Приєднуйтеся 16 червня до Kyiv iGaming Affiliate Conference 2021, щоб дізнатися про методи ефективного просування бізнесу в гемблінг-вертикалі!

Програма та реєстрація >>>

Оцінить, будь-ласка, новину:
( 107 голоси, середня 4.3 з 5. )
Дізнайтесь про нових спікерів та головні новини конференції.