«Те, що успішно в Центральній Європі, може провалитися в Латинській Америці», — генеральний директор Endorphina Ян Урбанець

«Те, що успішно в Центральній Європі, може провалитися в Латинській Америці», — генеральний директор Endorphina Ян Урбанець

Які слоти Endorphina найбільш популярні? У чому переваги й особливості їхніх ігор? Як працювати зі стримерами? На ці питання в інтерв’ю для Kyiv iGaming Affiliate Conference відповів генеральний директор Endorphina Ян Урбанець.

Ян — досвідчений керівник фінансових проєктів. У Endorphina працює з початку заснування компанії у 2014 році. Починав як віцепрезидент із продажу, займався пошуком ділових контактів, вивченням ринку та створенням стратегій із розвитку. Зараз обіймає посаду генерального директора Endorphina та запускає продукти на регульованих ринках.

Інтерв’юер: Kyiv iGaming Affiliate Conference (KIAC)

Респондент: Ян Урбанец. (Я. У.)

KIAC: Як давно компанія Endorphina працює на ринку та скільки слотів для онлайн-казино зараз пропонує? З чого починалася діяльність компанії?

Я. У.: Endorphina працює на iGaming-ринку з кінця 2014 року. На сьогодні наші ігри є в понад 700 онлайн-казино.

Ми починали як група висококваліфікованих фахівців, які хотіли вивести на ринок щось традиційне, але інноваційне. Зараз Endorphina — світовий бренд, який не просто домігся, але й перевершив свою початкову мету — вийти на ринок і завоювати довіру гравців.

KIAC: Які слоти компанії найбільш популярні? Які нагороди отримували розробки Endorphina?

Я. У.: Різні ігри популярні по-своєму. Те, що успішно в Центральній Європі, може провалитися в Латинській Америці.

З останніх наших розробок особливо успішною була серія Lucky Streak. І Ancient Troy нас також дуже здивувала.

І, звісно, слот Minotaurus, який давно користується успіхом. У цьому інтерв’ю я можу ексклюзивно підтвердити, що незабаром ми випустимо Minotaurus на новенькому движку HTML5.

KIAC: У чому переваги й особливості ігор від Endorphina?

Я. У.: Для гравців наші головні переваги — зрозумілість і чітка математична модель. У наших ігор чудова механіка, користувачі повністю занурюються в геймплей, розуміють логіку гри та розміщення символів. Тематика й історії в іграх універсальні та знаходять відгук у різних культурах.

Щодо операторів, то серед основних переваг, які ми їм пропонуємо, — практично необмежена система розподілу бонусів і динамічні безкоштовні спини.

Це ключові інструменти для багатьох онлайн-платформ, які налаштовують бонуси в іграх Endorphina по-своєму, без обмежень.

KIAC: Наскільки вигідна та ефективна робота провайдера з партнерами? Від яких чинників це залежить?

Я. У.: Це дуже комплексне питання. Переваги очевидні — висококласні технологічно просунуті та надійні гри. Коли Endorphina розробляє новий інноваційний продукт, наші партнери стають першими, у кого він з’являється.

Головне в цьому процесі те, що ми завжди орієнтуємося на побажання та зворотний зв’язок від клієнтів. Це може бути поведінка гравців, з’ясування того, що вони люблять чи ні. Усе, від чого гравці в захваті, — для нас закон. Будь-які переваги важливі для нас, саме на їхній основі ми і приймаємо рішення, що впроваджувати, а що ні.

KIAC: Розкажіть про досвід компанії зі слотом Minotaurus на платформі Twitch — у чому він полягав?

Я. У.: Як я говорив раніше, Minotaurus — один із наших перших продуктів, популярність якого росла миттєво завдяки функції «Збільшення множнику» і тому, наскільки стримери полюбили її особливості.

Емоції стримерів під час виграшів в Minotaurus були справжніми та передавалися гравцям.

Кожен раз, коли Мінотавр бив копитами землю, множник виростав на один рівень, а стримери кричали та раділи. Завдяки їхнім непідробним почуттям гравцям теж захотілося пережити ці враження.

KIAC: В чому полягають особливості роботи з такими партнерами, як стримери?

Я. У.: Потрібно бути в хороших стосунках із людьми, які просувають ваш контент. Ми надаємо їм матеріали, інформацію та останні новини.

Іноді ми даємо їм наші брендовані товари, наприклад, востаннє це були шкарпетки з тематикою з ігор Endorphina.

А вони вже вирішують, залишати це собі або роздавати гравцям.

KIAC: Які чинники найбільше впливають на лояльність гравця до бренду?

Я. У.: Мій досвід підказує, що стабільність. Користувачі отримують ігрові враження, які в чомусь їм уже знайомі, але, проте, мають нові та дивовижі аспекти.

Але про лояльність можна довго говорити, адже на неї впливає безліч чинників. Наприклад, надійне програмне забезпечення та технічні рішення не можуть містити ніяких дефектів. Якщо щось подібне з’являється — лояльність відразу опиняється під питанням.

KIAC: Які бувають джерела безкоштовного контенту для афіліатів?

Я. У.: На це запитання ми готові відповісти кожному афіліату в особистому режимі. Пишіть до відділу маркетингу Endorphina.

На Kyiv iGaming Affiliate Conference 2019 Ян виступить із доповіддю «Affiliates: квест у пошуках безкоштовного контенту». Приєднуйтесь до події, щоб особисто поставити експерту свої запитання.


Більше про програму >>>

 

Оцінить, будь-ласка, новину:
( 72 голоси, середня 4.33 з 5. )
Дізнайтесь про нових спікерів та головні новини конференції.