Чи є життя після пандемії? Як відновлюється беттінг-індустрія після локдауну

Чи є життя після пандемії? Як відновлюється беттінг-індустрія після локдауну

Пандемія COVID-19 серйозно вплинула на світовий спортивний календар 2020 року. Були скасовані чемпіонат Європи з футболу, літні Олімпійські ігри в Японії, етапи «Формули-1» та інші спортивні змагання. Через це букмекерські компанії вимушено скоротили лінії ставок, що призвело до зменшення доходів.

Однак проведення матчів із популярних різновидів спорту поступово відновилося. А разом із цим букмекери знову почали приймати ставки на спортивні події.

Як беттінг-індустрія пережила кризу? Які маркетингові інструменти можуть стати в нагоді операторам для відновлення позицій на ринку та подальшого розвитку? Про все це читайте в статті.

Ситуація в беттінг-індустрії у 2020 році

Ситуація в беттінг-індустрії у 2020 році

Скасування та перенесення спортивних змагань призвели до значного падіння доходів букмекерів. Криза вплинула і на беттінг-операторів, які надають послуги в різних країнах.

Наприклад, у другому кварталі прибуток французьких гральних компаній від онлайн-ставок на спорт впав на 56% і склав €94 млн. Іспанські оператори також зафіксували зниження доходів. З квітня до червня їхній виторг у беттінг-сегменті знизився на 21% – до €65,2 млн.

Зараз індустрія спортивного беттінгу потроху оживає. Оператори продовжують вести свою діяльність, і гравці, які брали перерву від беттінгу на період карантину та літніх відпусток, починають усе частіше робити ставки.

Однак, попри відновлення спортивних змагань, очікується, що в період із 2020 до 2021 року прибуток від азартних ігор і ставок впаде на 27%. Згідно з дослідженням Управління азартних ігор Мальти, виторг букмекерів, які працюють за мальтійською ліцензією, за підсумками поточного року може впасти на 40%.

Роль кіберспорту в житті букмекерських контор під час пандемії

Роль кіберспорту в житті букмекерських контор під час пандемії

Єдина спортивна подія, яка не була скасована до кінця березня на території Європи через COVID-19, – чемпіонат Білорусі з футболу. Однак цих матчів виявилося недостатньо для залучення та утримання аудиторії бетторів.

Після введення режиму самоізоляції букмекери були змушені швидко адаптуватися до нових умов. У кризовий час особливо популярними з-поміж бетторів стали ставки на кіберспортивні події. На певний період esports став чи не єдиним напрямом, який давав букмекерам змогу отримувати дохід.

За даними H2 Gambling Capital, у березні та квітні 2020 року кількість ставок на кіберспорт збільшилася на 60 і 100% відповідно. А дослідні агентства 2CV і ProdegeMR підрахували, що в поточному році дохід букмекерів від турнірів із комп’ютерних ігор склав $14 млрд.

Очевидно, скасування традиційних спортивних матчів дало змогу кіберспорту зробити серйозний ривок у розвитку.

Легалізація беттінгу в Україні

Легалізація беттінгу в Україні

Влітку 2020 року в Україні прийняли закон про легалізацію азартного бізнесу. Документ дозволяє займатися букмекерською діяльністю в офлайн- і онлайн-сегментах ринку. Це означає, що букмекерські контори тепер можуть вести бізнес і рекламувати свої послуги на легальній основі.

З урахуванням зацікавленості міжнародних операторів у регульованому ринку на території України очікується, що завдяки податковим і ліцензійним надходженням уже у 2021 році бюджет країни поповниться на 5 млрд гривень.

Відновлення бізнесу після пандемії: маркетингові інструменти для букмекерів

Відновлення бізнесу після пандемії: маркетингові інструменти для букмекерів

Відновлення нормальної роботи букмекерських контор після пандемії багато в чому залежить від ефективних маркетингових кампаній і інструментів, які допомагають у просуванні беттінг-послуг на різних ринках. Деякі з них представлені нижче.

Поліпшення репутації

Орієнтовно 90% людей довіряють відгукам в Інтернеті, немов порадам знайомих. Іншими словами, практично всі беттори, перш ніж зробити ставку в тій чи іншій букмекерській конторі, читають, що про неї говорять інші гравці.

Тому саме з аналізу репутації варто почати роботу над відновленням беттінг-бізнесу. Після цього можна починати виправлення іміджу та поліпшувати інформаційний фон.

Співпраця з блогерами

Блогери та знаменитості легко можуть прорекламувати ваш бренд. Водночас необхідно враховувати залученість блогера, а також особливості аудиторії. У такий спосіб можна домогтися ефективності за порівняно невисокої вартості реклами.

Робота з подкастами

Аудиторія предметних подкастів – це переважно освічені люди з доходом вище середнього. І під час трансляції ведучий може присвятити невелику кількість часу вашому бренду. Так можна домогтися популярності букмекерської контори з-поміж платоспроможного населення.

Реклама на сайтах знайомств

Через те, що активнішими користувачами дейтинг-сервісів є чоловіки, завдяки розміщенню реклами на цих майданчиках можна домогтися гарних результатів у залученні нових клієнтів. Окрім цього, такий підхід дасть змогу підвищити впізнаваність бренду.

Співпраця з представниками кіберспортивної сфери

Кіберспорту пророкують велике майбутнє, а глядачами онлайн-трансляцій різних змагань стає все більша кількість людей. Відповідно, чим раніше букмекерська контора займе своє місце в ніші, яка активно розвивається, тим краще буде для неї.

Для просування своїх послуг і популяризації бренду букмекери можуть використовувати такі рекламні підходи: спонсорство esports-турнірів, гейміфікація в соцмережах, онлайн-інтеграція, співпраця з відомими кіберспортсменами тощо.


Докладніше про ефективні способи залучення трафіку на сайти букмекерських контор розкажуть на Kyiv iGaming Affiliate Conference 2020. Захід відбудеться 4 листопада.

Програма івенту >>>

 

Оцінить, будь-ласка, новину:
( 116 голоси, середня 4.29 з 5. )
Дізнайтесь про нових спікерів та головні новини конференції.