Ефективні підходи до арбітражу мобільних додатків: доповідь Віталія Стеценка, засновника холдингу Initium Group

Ефективні підходи до арбітражу мобільних додатків: доповідь Віталія Стеценка, засновника холдингу Initium Group

Мобайл і соціальні мережі набирають обертів. Практично всі онлайн-майданчики, так чи інакше, створюють мобільні версії, а деякі з них уже й зовсім не адаптовані під десктоп. Усе тому, що частка мобільного трафіку помітно більша, ніж десктопного.

Як правильно організувати арбітраж трафіку з мобільних додатків і соціальних мереж?

Про це 26 вересня на Kyiv iGaming Affiliate Conference 2019 розповість Віталій Стеценко, засновник холдингу Initium Group.

Віталій виступить із доповіддю «Робочі креативи й кейси для мобільних додатків під гемблінг». Спікер розбере:

  • найбільш ефективні підходи до арбітражу мобільних додатків;

  • різницю в підходах під час орієнтації на країни СНД та на інші ринки;

  • реальні приклади креативів і рекламних кампаній: який результат вони показали;

  • що не працює в Facebook-додатках.

Віталій Стеценко – фахівець у галузі арбітражу трафіку й консалтингу із 6-річним досвідом. Керує успішними проєктами в СРА-маркетингу, що реалізуються в країнах СНД. Експерт постійно бере участь у профільних конференціях, присвячених арбітражу й лідогенерації.

Його холдинг Initium Group включає компанії RichAdvert, Arbita, Ruymka.biz і CPAelectro. RichAdvert – це школа арбітражу трафіку з 1000+ успішних випускників. CPAELECTRO.COM і RYUMKA.BIZ – CPA-мережі, а ARBITA.AGENCY – медіабаїнгове агентство із середнім об’ємом 2000-5000 лідів на день.


Щоб послухати експерта й поставити йому запитання – реєструйтеся на захід.

Оцінить, будь-ласка, новину:
( 116 голоси, середня 3.78 з 5. )
Дізнайтесь про нових спікерів та головні новини конференції.