Що таке партнерська програма YouTube, і як вона працює

Що таке партнерська програма YouTube, і як вона працює

На офіційному блозі сайту YouTube зазначено, що за останній рік число авторів каналів, щорічний дохід яких склав більш ніж 100 тисяч доларів, збільшилося на 40 %. Один з основних ресурсів для монетизації на YouTube — це партнерські програми. Співпраця з ними дозволяє власникам каналів зробити YouTube основним місцем для заробітку. Щоби вибрати відповідну партнерську програму, необхідно розуміти, як влаштована їхня система, і для чого вони створюються.

Як працює партнерська програма YouTube

Партнерські програми створюють компанії, які виробляють товари або надають послуги, а також посередники, які допомагають просувати бізнес. Один із майданчиків, де виробники можуть рекламувати свій товар — YouTube. Існує також партнерська програма безпосередньо від YouTube. Співробітництво з партнерською програмою допомагає авторам каналів на YouTube розвивати бізнес і монетизувати його.

Що таке партнерська програма YouTube, і як вона працює - 1

Власник каналу укладає договір і стає учасником партнерської програми. Він розміщує в себе рекламу товару або послуги. За те, що люди купують ці товари, власник отримує відсоток від доходу. Варіанти оплати бувають різні і відрізняються в різних партнерських програмах дією, яку повинен зробити потенційний покупець:

  • Клік на посилання. Автор розміщує на каналі рекламу й отримує дохід за те, що відвідувачі переходять на сайт рекламодавця.
  • Перегляд реклами. Автор отримує винагороду за кількість переглядів реклами. Підрахунок йде від тисячі разів.
  • Повноцінний продаж. Користувач переходить за посиланням, купує щось, і відсоток від цієї суми отримує автор каналу.
  • Інша дія. Деякі партнерські програми платять за те, що користувач зареєструвався або заповнив анкетну форму.

Головне завдання — відвідувачам каналу повинен надаватися цікавий товар або послуга. Потрібно визначити свою цільову аудиторію, а також враховувати її географічне розташування.

Як отримати партнерську програму YouTube

Для того, щоби почати співпрацювати з партнерськими програмами YouTube, необхідно викласти відеоролики, які будуть мати велику кількість переглядів. Важливо й те, щоби канал мав хорошу репутацію.

Що таке партнерська програма YouTube, і як вона працює - 2

Є правила YouTube-спільноти, яких потрібно дотримуватися. Ролик не повинен:

  • містити сцени сексуального характеру;
  • містити натуралістичний і приголомшливий контент;
  • містити висловлювання дискримінаційного характеру;
  • порушувати конфіденційність;
  • порушувати авторські права.

Необхідно також включити монетизацію на каналі до «Творчої студії YouTube». Щоб отримувати виплати безпосередньо від YouTube, потрібно завести обліковий запис AdSense.

Після того, як ви під’єднаєте монетизацію, YouTube перевірить ваш канал на відповідність усім правилам. І тільки тоді вже можна починати заробляти.

Умови під’єднання партнерської програми

Залежно від партнерської програми, змінюються умови співпраці з нею. Наприклад, для того, щоби брати участь у прямій партнерській програмі YouTube, сайт вимагає, щоби на каналі було 4 тисячі переглядів відео за останні 12 місяців і 1 тисяча підписників.

Автору каналу необхідно буде зробити такі дії: під’єднатися до прямої партнерської програми YouTube або ж через партнерські мережі. Також можна вибрати одну окрему партнерську програму.

Перевага прямої партнерської програми YouTube в тому, що відсоток від доходу за рекламу, який бере сайт, фіксований і однаковий для всіх — 45 %.

Партнерські мережі самостійно встановлюють відсоток, який віддає власник каналу — від 10 до 50 %, але необхідно враховувати, що 45 % ви віддаєте YouTube і вже все інше ділите з партнерською мережею.

За такий відсоток партнерські мережі пропонують послуги:

підтримку технічних фахівців;

допомогу юристів у страйках, які стосуються авторських прав;

тематичні конференції;

допомогу в розвитку каналу.

Основні вимоги — унікальні авторські відео й хороша репутація каналу. Проте, кожна партнерська мережа може додати і свої пункти, яких потрібно також дотримуватися.

Як створити свою партнерську програму YouTube

Для того щоби створити свою партнерську програму, потрібно:

створити хороший продукт, який відповідає опису в рекламі;

вказати сайт, де можна подивитися детальну інформацію про ваш товар чи про вашу послугу;

визначити, скільки грошей ви готові платити тим, хто буде рекламувати ваш продукт, і на яких умовах це буде відбуватись;

розробити рекламні інструменти (посилання, відеоролики, банери).

Можна створити партнерську програму завдяки програмістам, які розроблять індивідуальний інтерфейс, або скористатися послугами сервісів, які допоможуть зробити партнерку.

Що таке партнерська програма YouTube, і як вона працює - 3

Якщо ви хочете створити свою партнерську мережу або Multi Channel Network, то потрібна команда співробітників, які будуть надавати підтримку і працювати з обома сторонами: компаніями-виробниками і власниками каналів на YouTube.

Важливо дотримуватися правил, які регулюють партнерські відносини на YouTube:

  • не використовувати помилкову інформацію, щоби залучити більше каналів у мережу;
  • дотримуватися правил YouTube-спільноти;
  • чесно повідомляти про те, на яких умовах працює мережа.

Після того, як ви налаштували партнерську програму, саме час поставити її на потік. Щоби вона давала результат, потрібно регулярно її розвивати: спілкуватися з партнерами, оновлювати рекламні інструменти та аналізувати програми конкурентів.

За даними YouTube, кожен місяць відеохостинг відвідує 1,9 млрд користувачів. Сьогодні — це великий майданчик, який дозволяє розвивати бізнес онлайн і зробити сайт своїм основним джерелом доходів.

Дізнайтесь про нових спікерів та головні новини конференції. Підпишіться та отримайте знижку на ваш квиток.