Що робити вебмайстру, щоб не заблокували акаунт у Facebook?

Що робити вебмайстру, щоб не заблокували акаунт у Facebook?

Facebook — один із найприбутковіших майданчиків для реклами й арбітражу. Цей майданчик дає високу конверсію, але вебмайстри часто зіштовхуються з проблемою блокування рекламних акаунтів. У цій статті зібрана добірка порад з уникнення бану від вебмайстрів-практиків.

Соціальна мережа Facebook прагне стати лідером рекламного ринку в мережі — як повідомляють представники компанії, у другому кварталі 2017 року дохід від реклами склав $17 млрд. Проте середня вартість рекламного оголошення в сервісах компанії впала на 4%, а покази виросли на 33%. Майданчик привертає все більше арбітражників, яких цікавлять великі профіти, захмарні ROI і величезні обсяги.

Facebook може приносити понад $1000 чистого профіту на добу, але багато хто зіштовхується з проблемою бану буквально через декілька днів після початку роботи. Банять швидко, без попереджень і пояснень причини. У більшості випадків ці рішення приймають алгоритми, які реагують на будь-які підозрілі дії.

Щоб уникнути блокування, потрібно або займатися рекламою тільки білих оферів, або правильно «прогрівати» акаунти, або використовувати альтернативні джерела трафіку. Потурбуватися цими питаннями необхідно ще до початку реєстрації, вивчивши всі нюанси роботи з майданчиком і базові правила того, як вести рекламну кампанію.

Переваги Facebook

Переваги Facebook

Соцмережа Facebook як рекламний майданчик — приваблива для вебмайстрів із кількох причин. Головна з них — постійно прогресивна, жива й максимально залучена аудиторія. Ще у 2005 році кількість користувачів у світі склала 1 млрд осіб, а у 2017 році досягла вже 2 млрд. Щоденна аудиторія з Росії у 2018 році становила 6,2 млн осіб на добу.

Для ведення рекламних акцій Facebook зручний тим, що надає можливість зорієнтувати аудиторію. Потенційних клієнтів легко впорядкувати за інтересами, статтю, віком та іншим важливим параметрам. Це дає змогу транслювати рекламу саме цільової аудиторії й збільшувати конверсію за результатом.

Про що потрібно подбати на етапі реєстрації

реклама фейсбук

Є правила, яких необхідно дотримуватися, щоб рекламний акаунт не потрапив у бан. Врахувати всі особливості майданчика Facebook слід ще на етапі реєстрації: для одного акаунту потрібно використовувати один дедик, один e-mail та номер телефону. Усі вони повинні бути прив’язані до одного регіону та бути «чистими» (не пов’язаними з заблокованими сторінками).

  1. Вибір дедика. Дедик необхідний, щоб Facebook не міг ідентифікувати вебмайстра за mac-адресою. Він повинен бути невикористаним — вибрати такі можна, наприклад, на ресурсі deer.io. Налаштувати й почати користуватися дедиком просто, а після відразу можна працювати, попередньо забезпечивши себе під’єднанням до сервера з використанням VPN.

  2. ip4-проксі для Facebook. ip4-проксі також необхідно використовувати «чисті», їхні ГЕО обов’язково повинні бути ідентичними з дедиком. Налаштовується ip4 залежно від браузера, який використовує вебмайстер. В ідеалі краще користуватися виділеними під роботу з FB проксі, знайти такі можна на спеціалізованих ресурсах.

  3. Реєстрація акаунту. Електронна пошта для реєстрації може бути реально зареєстрована або спеціально придбана. Те саме про сім-карти: можливе використання справжніх або віртуальних. І для пошти, і для номера важливим є збіг за ГЕО з дедиком.

Після реєстрації акаунт бажано добре «прогріти», додавши пару десятків друзів і зробивши кілька постів, — надалі це відстрочить блокування. Також акаунти можна купувати: краще не переплачувати за них, особливо на старті своєї роботи з FB, оскільки помилок новачкам не уникнути.

Початок роботи з Facebook

Зареєструвати акаунт у Facebook досить просто, складніше зробити так, щоб він проіснував певну кількість часу і приніс прибуток. Якщо вебмайстер тільки починає працювати з майданчиком, необхідно налаштуватися на те, що частина акаунту не відіб’ється. Для отримання максимального ефекту необхідно дотримуватися низки принципів і намагатися не робити на майданчику підозрілих для системи дій.

Вивчення правил. Після реєстрації рекламного кабінету потрібно уважно і вдумливо ознайомитися з правилами. Чим краще підкованим у цій сфері буде вебмайстер, тим більше шансів, що обліковий запис не заблокують відразу. Починати краще з білої товаришки, під кожну акцію потрібен буде новий профіль.

Вірт-бокси або спай-браузери. Якщо від Facebook прийшло повідомлення про блокування, то воно стосується «заліза». Тому зареєструвати новий акаунт через браузер уже не вийде. У цьому випадку допоможе віртуал-бокс або спай-браузер. Наприклад, спай-браузери («Сфера», «Індиго», Spy) дають змогу змінювати юзерагентів, куки на кожен ак і проксі. Про те, як користуватися мультилогіном, є зрозумілі та доступні відеоуроки в Мережі.

Платіжка. До рекламного акаунту потрібно буде прив’язати платіжну карту, але стежачи за тим, щоб імена всюди збігалися. Великою довірою в Facebook користуються банківські карти, використовувати можна як реальну, так і віртуальну. Також можна використовувати передоплату від Qiwi, перевага якого полягає в тому, що можна прив’язувати кілька рахунків до одного номеру телефону. Краще не прив’язувати до аку PayPal, який передає дані безпосередньо FB.

Домени. Необхідно використовувати свої домени, бажано не зареєстровані буквально вчора. В ідеалі цим сайтам має бути від року — подібні можна недорого придбати. Прямі посилання партнерки в Facebook використовувати не можна.

Правила ведення рекламної акції

До м’якої рекламної вертикалі в FB належать такі напрями: електронна комерція, страхування, освіта, мобільні додатки, ігри. Починати свою діяльність краще з білих оферів, але навіть із ними потрібно бути обережним — наприклад, занадто агресивне промо може призвести до бану. Ось кілька важливих пунктів, про які варто пам’ятати, починаючи роботу з Facebook:

  • Бажано не змінювати платіжні реквізити, оскільки такі дії розцінюються роботами соцмережі як підозрілі.

  • Обов’язково потрібно проводити спліт-тести, бо десятки одноманітних оголошень неефективні.

  • Під різні рекламні вертикалі потрібні різні акаунти.

  • Перші вертикалі й оголошення повинні максимально відповідати правилам соцмережі.

  • Неефективно запускати бурж на нових акаунтах, якщо платіжка і IP належать до СНД.

  • До найвищого ROI призводять вірусні рекламні оголошення.

  • Один акаунт — це одна платіжка, один домен і один проксі.

Заборонені на Facebook типи реклами (адалт, гемблінг) реально просувати тільки в обхід правил.

Висновки

У платформи Facebook кілька мільйонів рекламодавців, а за їхньою діяльністю стежить спеціальний алгоритм, який блокує акаунт за забороненої активності. За найменшої підозри в накрутці можна потрапити в бан. Попри це соцмережа залишається одним із найперспективніших майданчиків для арбітражу. Уникнути блокування й отримувати максимум профіту в день реально, якщо чітко дотримуватися вимог за м’якою вертикаллю та грамотно обходити правила під час роботи із сірими оферами.

Оцінить, будь-ласка, новину:
( 100 голоси, середня 3.79 з 5. )
Дізнайтесь про нових спікерів та головні новини конференції.