Бренд або софт: що є важливішим для онлайн-казино? Результати панельної дискусії на Kyiv iGaming Affiliate Conference

Бренд або софт: що є важливішим для онлайн-казино? Результати панельної дискусії на Kyiv iGaming Affiliate Conference

15 листопада в межах Kyiv iGaming Affiliate Conference відбулася панельна дискусія на тему Affiliates in iGaming. Серед учасників:

  • Левон Нікогосян (модератор дискусії) — керівник філії EveryMatrix та її дочірньої компанії PartnerMatrix;
  • Михайло Б. — Head of Affiliates в онлайн-казино Zodiacu;
  • Нік Руденко — директор із маркетингу в букмекерській компанії FavBet;
  • Данило Купрін — співзасновник маркетингового агентства Cash Mates;
  • Йоганнес Нордхольм — керівник відділу з розвитку бізнесу в платформі з управління партнерськими програмами Voonix.

До якого висновку прийшли учасники обговорення — далі в статті.

Тенденції в оплаті реактивованих гравців у 2018 — 2019 роках

Більшість партнерських програм платить афіліатам не тільки за нових гравців і хайроллерів, а й за реактивованих користувачів — тих, хто не грав у казино певний час, але повернувся до гри. Учасники дискусії підсумували, що плата за реактивованих гравців є вигідною операторам або афіліатам.

Михайло Б., Head of Affiliates в онлайн-казино Zodiacu, вважає, що така політика виплат вигідна тільки для афіліатів, а оператору може завдати шкоди.

«Плата за ре-гравців швидше буде вигідна партнерам, ніж операторам, бо ціна закупівель партнерського трафіку досить висока. Додаткові виплати за гравців, які реактивує казино, скоротять маржу самого оператора», — каже Михайло.

З колегою погодився й Данило Купрін — співзасновник маркетингового агентства Cash Mates.

«Оператори повинні враховувати технічну сторону питання — відстежувати цих гравців і давати афіліатам фідбек про те, хто був реактивований, кого потрібно зорієнтувати ще раз. Реактивація для афіліатів — це, звісно, легкі гроші. Але на кеш-флоу це добре не вплине», — вважає Данило Купрін.

Нік Руденко, директор із маркетингу в букмекерській компанії FavBet, порекомендував починати розв’язувати проблему реактивованих гравців з кореня.

«Мені здається, що нерозумно просити афіліатів реактивовувати гравців: це завдання оператора. Він повинен вибудувати ретеншн (утримання клієнтів) всередині, добре розуміти гравців і їхні патерни поведінки, щоб гравець не відходив.

Є хороший приклад з індустрії телекомунікацій. Якщо хтось перестає користуватися послугами Vodafone — це не означає, що людина померла, принаймні в більшості випадків. Він просто знайшов іншого оператора з кращими умовами. Завдання зі сторони казино — засипати гравця різними офферами всередині. Добре з ним подружитися, щоб у афіліатів із цим гравцем проблем взагалі не виникало», — стверджує Нік.

Також Нік рекомендує звертати увагу на lifetime value — показник чистого доходу, який пов’язаний з усіма майбутніми відносинами з клієнтом.

«Якщо говорити про ринок СНД, з кожного клієнта (в середньому) ми отримуємо € 300. Треба розуміти, на якому етапі перебуває клієнт: скільки ми вже заробили та скільки недопрацювали. Умовно кажучи, один афіліат виконав роботу, заплатив за гравця, а цей гравець перестав грати. Це проблема не афіліатів, це проблема внутрішнього сервісу», — каже Нік.

Що є вигіднішим для оператора — CPA або RevShare?

Учасники дискусії підсумували, що вибір між моделями CPA і RevShare досить складний, адже з кожного боку є певні ризики як для операторів, так і для афіліатів.

«З погляду оператора, RevShare може бути досить ризикованим, CPA більш вигідним. На тих ринках, які ми таргетуємо, партнери використовують (в основному) або гібридні угоди, або CPA», — зазначає Михайло Б.

Нік Руденко вважає, що в основі роботи партнерських програм покладена довірлива і прозора співпраця між операторами й афіліатами.

«Фрод буде завжди, бо це стандартний складник ринку. Звісно, що найбезпечніша модель — це CPA. Але ринок афіліатів не такий великий, як здається. Практично всі тут один одного знають. Казино, які існують на ринку шість-сім років, спілкуються з одними й тими ж афіліатами», — каже Нік Руденко.

На що афіліати звертають увагу під час вибору партнерської програми

Під час дискусії спікери обговорили, на що, на їхню думку, афіліати звертають увагу під час вибору партнерських програм. Відповіді виявилися абсолютно різними.

«Як на мене, перше, на що звертають увагу афіліати, — це прозора статистика й постбеки. Зауважу, що саме ліцензована версія, а не якийсь самописний софт», — стверджує Михайло Б.

Не варто забувати і про довіру до бренду. Нік Руденко на особистому прикладі показав, яку роль впізнаваність може зіграти в прибутковості казино.

«Колись у мене був трафік зі Швеції. Я приходив до хлопців і питав, який у них CPA. Вони говорили, що € 400. Саме тоді я працював із компанією, яка вже давно була на ринку, з досить високим brand awareness. У неї CPA коштував € 175. Так ось, у мене набагато краще працював бренд, який мав brand awareness, тому я більше заробляв на меншому СРА. Не треба гнатися за інструментами, це не найважливіше. Для онлайн-казино бренд є важливішим, ніж софт, на якому воно працює», — робить висновок Нік Руденко.

Але унікальним софтом теж не варто нехтувати. Він допоможе не тільки привернути увагу клієнтів, а й утримати їх.

«Останні наші зміни: під час реєстрації ми додали квест, за проходження якого гравець отримує бонуси. Їх потім можна використовувати в грі. Ми помітили, що після цього конверсія з реєстрації в депозит помітно зросла. Майбутнє казино за гейміфікацією проектів», — підсумовує Михайло Б.

До інших новин ►►►

Оцінить, будь-ласка, новину:
( 107 голоси, середня 3.76 з 5. )
Дізнайтесь про нових спікерів та головні новини конференції. Підпишіться та отримайте знижку на ваш квиток.