Арбітраж трафіка в Instagram

Арбітраж трафіка в Instagram

Арбітраж в Instagram — один із найперспективніших способів привернути увагу аудиторії, адже у 2018 році кількість зареєстрованих користувачів соцмережі склала 1,1 млрд осіб. У роботі з Instagram є свої особливості, які необхідно враховувати під час видобутку трафіка.

Що таке арбітраж в Instagram

Арбітраж трафіка — це перенаправлення відвідувачів з одного ресурсу в інший, який готовий за цих відвідувачів платити. Трафік можна купувати й заробляти на різниці, наприклад на сервісах контекстної реклами. Є й інші способи видобутку трафіка: через розсилки на електронні пошти, завдяки відеоблогу, соцмережі. Це умовно безкоштовні методи, які не вимагають великих фінансових вкладень, але на які потрібно витратити час.

Арбітраж трафіка в Instagram - 1

До подібних способів належить і арбітраж в Instagram — «злив» відвідувачів цієї соцмережі певного ресурсу за винагороду.

Що дає Instagram для арбітражу трафіка:

  • дуже велику аудиторію (з одного мільярда користувачів половина активно користується додатком);
  • використання хештегів, які дозволять постам стати помітними, незалежно від популярності акаунта;
  • можливість добувати трафік із мінімальними вкладеннями.

Щоб отримати прибуток за трафік з Instagram, можна використовувати масфоловінг (коли програма підписується на користувачів, які підходять за віком і перевагам) і маслайкінг (те саме, що й масфоловінг, тільки замість підписок — лайки), розвивати і продавати акаунти, рекламувати продукти партнерів.

Одним із недоліків Instagram — правила використання цієї соцмережі досить суворі й за «сірі» методи просування можна отримати бан. Специфіка соцмережі полягає й у тому, що активне посилання проставляється тільки в самому профілі, а в постах його можна розмістити тільки замовивши таргетовану рекламу.

Способи арбітражу в Instagram

За останній рік правила користування Instagram для реклами стали більш жорсткими, так що арбітражникам варто бути обережними, щоби їхні акаунти не заблокували. Розглянемо кілька дієвих способів залучення відвідувачів.

Арбітраж трафіка в Instagram - 2

Методи видобутку трафіка в Instagram:

  • Створити й популяризувати свій акаунт. Тоді він стабільно буде приносити трафік. Але слід враховувати, що в розвиток профілю доведеться вкласти багато часу й зусиль. Важливо використовувати ключові слова й хештеги, дотримуватися обраної тематики акаунта і створювати цікаві пости, які викличуть у користувача бажання поставити лайк або написати коментар.
  • Придбати рекламний пост у стрічці або в чужій групі. Для цього необхідно визначити топ акаунти, які підходять за тематикою й охоплюють потрібну цільову аудиторію.
  • Використовувати свій профіль як рекламний акаунт для автоматичних лайків, підписок і коментарів, які допомагають набивати трафік (все це здійснюється завдяки спеціальним програмам). У такий спосіб вдається привернути увагу аудиторії й отримати лайки або підписку у відповідь. Це не найнадійніший спосіб, оскільки обрана аудиторія може бути неактивною, а в акаунта з’являється ризик блокування.
  • Купити рекламу на біржі, наприклад Epicstars, SpellFeed або Adstamer.
  • Офіційно придбати рекламу у Instagram. Керувати її настройками можна через Facebook: там налаштовується геолокація, вік, стать, тощо.

Важливо! Щоби мінімізувати ризик бана через масовий фоловінг і лайкінг, потрібно використовувати подвійну систему акаунтів. Для цього створюється додатковий профіль, у публікаціях якого є заклик перейти на інший акаунт (він і містить посилання на потрібний ресурс).

Де шукати оффер для арбітражу

Під час роботи з Instagram для арбітражу трафіка варто враховувати, що це мережа, якою, в основному, користуються через смартфони. Це означає, що відправляти користувачів потрібно на той ресурс, у якого є мобільна версія, інакше трафік буде злитий даремно.

Для початку краще вибрати перевірені та надійні партнерки. У будь-якого оффера повинні бути чіткі і зрозумілі умови угоди й того, як арбітражник отримує оплату. До перевірених партнерок належить, зокрема, Ad1.

Арбітраж трафіка в Instagram - 3

Ad1. Виробляє виплати раз на тиждень, пропонує оффер інтернет-магазинів, сфери фінтех, фінансів (всього зараз там 1500 офферів). Мережа також надає користувачеві зручні інструменти (промокодом, потоки).

Від оффера також буде залежати спосіб, завдяки якому відбувається арбітраж трафіка в Instagram. Наприклад, офіційна покупка реклами не підійде для заборонених товарів і послуг сумнівної якості (наприклад, «чудо-засоби», які допомагають схуднути). За таке швидко банять. Але подібні товари можна успішно просувати завдяки масфоловінгу й маслайкінгу.

З урахуванням особливостей аудиторії (люди з усього світу), в Instagram добре просуваються WOW-товари і продукція, призначена на іноземців. Водночас бажано вибирати товар не надто «заїжджений», новинки привертають більше уваги.

Софт для роботи в Instagram

Для самостійного просування акаунта будуть корисні платформи на зразок SocialHammer. Це спеціальний сервіс розкрутки в соцмережах, який допоможе збільшити цільову аудиторію. Платформа платна, але є можливість використовувати тестову версію (термін дії — 7 днів).

Арбітраж трафіка в Instagram - 4

Для того, щоби прописати посилання в профілі, потрібно ввести номер телефону. Є сервіси, завдяки яким можна купити підтвердження у вигляді СМС або орендувати віртуальну сімку (це знадобиться , якщо реєструвати багато профілів), наприклад SMS-REG.COM.

Також для арбітражу в Instagram знадобляться:

  • андроїд-емулятор, наприклад BlueStacks, і спеціальне програмне забезпечення, яке присвоїть йому проксі (ProxyCap). Це необхідно для коректної роботи з додатком на комп’ютері;
  • додатки для автолайкінгу й автопідписки (Instasoft, Instatool). Є програми, де об’єднані кілька функцій для зручного арбітражу (масфоловінг, маслайкінг, проксі та реєстрації), наприклад SocialKit;
  • сайт для зручного пошуку хештегів — websta.me;
  • сервіси, які допомагають парсити картинки, на зразок GoogleImageFinder;
  • платформа для створення відкладених постів в Instagram — SMMPlanner.

Висновки

Заробити в Instagram на арбітражі цілком реально, і це заняття може принести чималий прибуток, якщо вкладати в нього час і зусилля. Як мінімум, потрібно створювати контент для акаунта, розбиратися в софті, вивчити нюанси покупки й налаштування доменів, розуміти точні ліміти соцмережі й особливості споживача.

Методи просування акаунта й залучення аудиторії можуть бути як «сірими», так і офіційними. У кожного з них є свої особливості й ризики. Що більше виправдано — вирішувати користувачам.

Дізнайтесь про нових спікерів та головні новини конференції. Підпишіться та отримайте знижку на ваш квиток.