Арбітраж трафіку в Facebook та Instagram – тему розкриє засновник LeadMarketing Мирослав Лясковець

Арбітраж трафіку в Facebook та Instagram – тему розкриє засновник LeadMarketing Мирослав Лясковець

Арбітраж трафіку в соціальних мережах – спосіб привернути платоспроможну аудиторію. Як арбітражити ефективно і що необхідно враховувати перед запуском рекламних кампаній?

На ці та інші питання 15 листопада відповість спікер Kyiv iGaming Affiliate Conference, засновник LeadMarketing – Мирослав Лясковець. Він виступить з доповіддю «Як правильно розпочати арбітраж з Facebook та Instagram? Лайфхак на 400000 $ ».

Основні тези:

• що слід рекламувати в Facebook;

• основні помилки арбітражників-початківців;

• дії перед запуском рекламної кампанії;

• методика запуску першої рекламної кампанії;

• як докрутити рекламні кампанії, використовуючи «розбивку».

Мирослав Лясковець – підприємець і маркетолог. Засновник і власник маркетинг-трафік-агентства LeadMarketing,  ділиться порадами стосовно роботи з трафіком соціальних мереж.

На день фахівець робить 2700 лідів з Facebook та Instagram. Мирослав виступає спікером профільних конференцій. Крім того, розробив онлайн-курс «Facebook без води».

Дізнатися більше про запуск рекламних кампаній у соціальних мережах від експерта безпосередньо!


Реєстрація ►►►

 

Дізнайтесь про нових спікерів та головні новини конференції. Підпишіться та отримайте знижку на ваш квиток.